•00

5.2K 262 20
                                    

" apa lagi kamu tunggu ha ? pompuan tu takkan balik pada kamu taehyung ! dengar la cakap papa mama ni ! , kamu akan bahagia dengan aera ! "

" tapi pa ! Aera tu muda sangat ! Beza umur kitorang 12 tahun ma ! "

" umur tu bukan penghalang untuk kamu berkahwin dengan dia ! lagipon kamu tu dah tua ! Kami ni teringin sangat nak timang cucu , nak timang kau dah tua bangka ! "

Taehyung menyerabutkan rambutnya , aera didepannya dipandang tajam

" baikk , taehyung akan kawin dengan pompuan ni tapi ! . Taehyung taknak sesiapa tahu termasuk kawan ii tae ! Tae taknak majlis ii ni semua ! Tae nak daftar je perkahwinan ni "

Tuan kim dan puan kim memandang sesama sendiri dan mengeluh

Tuan kim memandang taehyung dan mengangguk

" baikk , kami ikut kehendak kamu . Janji kamu kawin dgn aera "

_________

Taehyung menghempas bagasi milik aera didepan pintu bilik

" ni bilik kau , sebelah tu bilik aku . Jangan sesekali tempuh "

Dia ingin berlalu ke biliknya itu terhenti bila mendengar suara milik aera

" ke-kenapa awak nak rahsiakan perkahwinan kita ? "

Taehyung berdecit

" sebab aku tak suka kau dan takkan pernah suka , aku warning kau awal ii ea . Jangan pernah suka pada aku , Faham ? "

" ta-tapi "

Aera memandang tubuh taehyung yang dah masuk kedalam biliknya

Aera memuncung

" macam mana aku tak suka kau ? Dah kalau kau handsome sepanjang masa , hehe marah pon handsome "

Aera tersengih dan tarik bagasinya masuk kedalam bilik khas untuknya

Jangan risau taetan dingin ! Aera si monyet noob ni akan buat taetan dingin jatuh cinta suatu hari nanti !

_______

Dan bermula lah kisah percintaan antara taehyung dan aeraa ~~~

~ ComingSoon~

(( are you ready guys ?!!! ))

-TingTong Wifeu °taehyungWhere stories live. Discover now