Baekhyun, sabah saatin sesiyle uyandı. "Ne kadar çabuk sabah oldu?" diye söylenerek yataktan kalktı.Kendini çok yorgun hissediyordu. Eve geldikten sonra, bütün gece, dün Suho ile yaşadıkları olayı düşünüp durmuştu. Bu olayı bir an önce netleştirmeliydi.
Tamam, Suho her zaman ters biriydi ve onunla her zaman dalga geçerdi ama dün yaptığı gibi asla davranmamıştı. Chanyeol’a söz vermişti onunla arasına mesafe koyacaktı, bu onu çok üzsede yapmak zorundaydı. Chanyeol’u kızdırmak istemiyordu. Suho, ilkokuldan beri iyi arkadaşıydı.
"En iyisi Sehun’la konuşup öğrenmek, bakalım sorunu neymiş?’’ dedi kendi kendine. Hazırlanıp kahvaltı için salona inerken her zaman ki gibi merdivenleri koşarak iniyordu. Chanyeol’un, ’Koşmadan in’ diyen sesini hatırladı, gülümseyerek yavaş adımlarla indi. Annesi masada yalnızdı. Baekhyun’un etrafına bakındığını gören annesi, ’’Baban bugün erken çıktı. Sabah erken saate bir toplantısı var, akşam erken gelecek. Seninle maç izlemeyi planlıyor, ne dersin?’’
’’Elbette anne, bugün için bir planım yok. Akşam babamla takılabilirim.’’
’’Peki ya Chanyeol? Onunla? Ya da istersen onu da davet edebilirsin.’’
’’Bir planı var mı bilmiyorum ama sorarım, haber veririm anne,’’ diyerek evden çıktı. Her zamanki gibi Chanyeol onu bekliyordu. Baekhyun’u görünce güldü. Yaslandığı yerden doğrulup yanına geldi, eğilip dudaklarına bir öpücük kondurdu.
’’Günaydın Meleğim, iyi uyudun mu?’’
Baekhyun da gülerek, "Günaydın sevgilim,’’ dedi bastıra bastıra.
’’Ooo... Sevgilim. Bu kelimeyi senden duymak kalbimi heyecanlandırdı. Bak nasıl da çarpıyor,’’ diyerek Baekhyun’un elini göğsüne koydu. Gerçekten de çok hızlı atıyordu kalbi,
Baekhyun masum bir yüz ifadesi ile, ’’Oh,senin kalbini sakinleştirmek için ne yapmalıyım sevgilim,’’ dedi. İyice Chanyeol’a sokuldu. Beline sarılıp başını yukarı kaldırıp yüzüne bakarak gözlerini kırpıştırdı.
Chanyeol, nefesini tuttu. Baekhyun şu an çok güzel görünüyordu. Gülümseyerek onun oyununa katıldı. Baekhyun’a sıkıca sarılarak kendine çekti, yüzüne doğru eğildi.
’’Hımm... Bakalım ne yapabilirsin? Mesela beni öpebilirsin,’’ dedi kısık ve boğuk bir sesle bu oyundan etkilendiği belliydi.
Baekhyun, Chanyeol’un öpüşüne büyük bir istekle karşılık verdi. Chanyeol dudaklarını kısa bir süre ayırdı.
’Ya da... Benimle sevişebilirsin,’’ dedi çapkın bir gülüşle.
Baekhyun gafil avlanmıştı, sadece Chanyeol kendisine takıldığı için ona küçük bir oyun oynamıştı. Anlaşılan bir daha böyle şeyler yapmamalıydı, söz konusu Chanyeol olunca dikkat etse iyi olurdu. Onun korkmuş ve şaşırmış bir şekilde baktığını gören Chanyeol, gülerek onu kendinden uzaklaştırdı.
’’Hey, hadi ama sadece şaka yapıyorum Baek, benimle oyun oynadığını anlamadım mı sanıyorsun? Ben de senin oyununa katılmanın güzel olacağını düşündüm. İyiki de katılmışım. Bak, sayende güzel bir günaydın öpücüğü aldım.’’ Baekhyun yüzünü ekşitip homurdandı, Chanyeol onun elini tuttu.
’’Hadi, acele etsek iyi olur, otobüsü kaçıracağız. Hem senin bugün okul semineri için tarih hocanla görüşmen yokmuydu?’’
’’Tanrım! Ben onu çoktan unuttum! Evet, vardı. Bu angaryalarda hep bana kalıyor çok sıkıcı. Bakalım bu sefer ne isteyecek.’’ Chanyeol, onun bu haline güldü. Baekhyun küçük bir çocuk gibi mızmızlanıyordu.
’’Merak etme, ben sana yardım ederim, söz,’’ dedi Chanyeol. Bir tarafdan da otobüs gelmiş Baekhyun’u binmesi için itiyordu. Chanyeol’un sözünü duyan Baekhyun, aniden ona dönerek, ’’Gerçekten mi?’’ diye sordu heyecanla.
’’Evet, gerçekten.’’
’’Bak, söz verdin ama,’’ diye sağ elinin işararet parmağını onun yüzüne doğru sallayarak. Chanyeol elinde olmadan güldü.
’’Evet söz verdim, hadi ilerle diğer yolcular bizi bekliyor binmek için.’’
Baekhyun, etrafına bakındı yolcular binmek için onu bekliyordu. Utanarak özür diledi ilerleyip oturdu, Chanyeol da yanına oturdu bugün çok mutlu hissediyordu. Umarım şu Suho olayını da sorunsuz halledebilirdi. Dönüp Chanyeol’a baktı ona gülümsüyordu, Baekhyun da onun gülüşüne kocaman kendi gülüşüyle karşılık verdi. Karşılığında Chanyeol elini onun omuzuna attı diğer eliyle başını kendi omuzuna yasladı, bu çok huzur vericiydi.
•
•
•
•===============================
Y/N: Hepinize kucak dolusu sevgiler 🙆
İlk on bölümün tamamlamasına iki bölüm kaldı 😊
Bölüm hakkındaki düşüncelerini yazar mısınıs lütfen?
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu olun 💙💙💙💙
Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😙😙😙😙 mu mu mu mu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Gelen Öğrenci/ Chanbaek
FanfictionÜniversite 2 Tarih bölümü öğrencisi Baekhyun. Aynı üniversitenin mimarlık bölümüne transfer olan öğrenci Chanyeol. Bu iki öğrencinin arasında oluşan kimya ile gelen aşk, diğerlerinin dahil olmasıyla gelişen olaylar. =================== Çift:...