Pikachu Desenli En Seksi Bokser (33)

175 14 55
                                    


    Nihayet sınavlar bitmiş ve okulların bir haftalık ara tatile girmesine iki gün kalmıştı. Cumartesi kararlaştırdıkları, daha doğrusu Chanyeol’un  ayarladığı Çin tatili için yola çıkacaklardı.

    Baekhyun çok heyecanlıydı, bugün yapacakları alışveriş için okulu asmaya karar vermişlerdi. Baekhyun, evde Chanyeol’un onu alması için gelmesini bekliyordu. Chanyeol onu eve bıraktığı geceden beri birbirlerini her akşam telefonla aramış, uykuya dalıncaya kadar konuşmuşlardı. 

   Chanyeol, bu dahiyâne fikrini, "Madem birbirimizin kollarında yatamıyoruz, o zaman seslerimizi dinleyerek uyuruz," diyerek önermişti. Baekhyun gülümsedi gerçekten çok çılgın biriydi, Chanyeol aklına geleni yapıyordu.

    Onun geldiğini camdan görünce koşarak kapıya gitti, bir taraftan montunu giymeye çalışıyordu.

   "Ben çıkıyorum anne! Chanyeol geldi, sonra görüşürüz."

    Annesi eli havada şaşkın bakışlarla kaldı, sonra anlayışla gülümsedi.

    "Gençlik güzel şey,’" diyerek açık kalan kapıyı kapattı.

    Chanyeol, koşarak evden çıkan Baekhyun’u görünce güldü, anlaşılan daha fazla beklemeye sabrı yok gibi görünüyordu.

    Baekhyun koşup yanına geldi ona sıkıca sarılıp en güzel gülümsemesini vererek baktı.

    "Günaydın aşkım," derken biraz utanmıştı ama Chanyeol ona bu şekilde seslenmesinden hoşlanıyordu.

    Chanyeol, ona sıkıca sarılıp kendine çekti, eğilip dudaklarına minik bir öpücük kondurduktan sonra, gülümsemesine kocaman gülümsemesiyle karşılık verdi.

    "Günaydın meleğim, senin tarafından böyle karşılanmak ne büyük mutluluk. Sanırım beni çok özledin, bu ne heyecan?  Eğilip hâlâ kollarında olan meleğinin bu sefer burnuna bir öpücük kondurdu.

    Baekhyun, şakacıktan onu kızdırmak için omzunu silkerek kollarından ayrılıp muzip bir şekilde baktı.

   "Yok canım, heyecanım seni özlediğim için değil, alışverişe çıkacağımız için.’"

    Chanyeol, onun oyununa katılarak kızmış gibi yapıp ona bakarken Baekhyun çok eğleniyordu.

    "Demek öyle. O zaman yanlız gidersin alışverişe. Hmm, ben de başka işlerimi yaparım," derken Chanyeol gülmesini zor tutuyordu.

    Baekhyun kollarıyla sarılıp sıkı sıkı tuttu onu.

    "Hayırrr... Kesinlikle olmaz! Şaka yapıyorum, tabii ki de seni özledim Chanyeol."

     Kendi oyununa kendi gelmişti. Chanyeol ona bakarak iç çekti.

    "Benim tatlı meleğim, hadi gidelim daha fazla oyalanmayalım. Uğramamız gereken çok yer var."

    Chanyeol’un arabasına binip alışveriş için yola çıktılar.

     Alışveriş eğlenceli ama yorucuydu. Baekhyun’un karnı acıkmış ve susamıştı. Chanyeol’a baktı bir şeyler arıyor gibi etrafına bakınıyordu, sonra aradığını bulmuş gibi ona dönerek elini tuttu.

    "İşte orada, gel hadi," diyerek onu çekiştirdi.

    "Chanyeol, yavaş nereye gidiyoruz?"

    Baekhyun onun büyük adımlarına kendi küçük adımlarıyla yetişmeye çalıştı.

    "Nereye olacak, yemek yemeye. Öğlen oldu acıkmışsındır, eminim sabah doğru düzgün bir şey yememişsindir."

Yeni Gelen Öğrenci/ Chanbaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin