Gìtme Chan, Lütfen (39)

105 11 12
                                    

   
    "Hayır Chanyeol, bunu bana yapamazsın. Hepsi yalan mıydı? Beni kandırdın mı?"

    Baekhyun göz yaşları içinde oda da durmuş, Chanyeol ve Lu Yuan Feng’e bakıyordu.

    "Ah! Baek, saf olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum," dedi Chanyeol.

    Baekhyun kalbi kırık ağlayarak onlara baktı.

    "Neden peki? Neden beni kullandın Chanyeol? Ben sana ne yaptım?"

    Chanyeol güldü. "Aslında bir nedeni yok. Amacım Lu Yuan Feng’i kıskandırıp aramızı tekrar düzeltmekti. Bunun için birine ihtiyacım vardı, seni görünce neden olmasın dedim. Güzeldin. Lu Yuan Feng seni kıskanabilirdi. Tahmin ettiğim gibi de oldu zaten, sayende barıştık, sağol."

     Baekhyun ağlıyordu, nasıl ona inanmış buralara kadar gelmişti. "Neden benimle yattın o zaman? Neden? Bunun senin için hiç mi önemi yok?"

    "Hadi ama, bu kadar dramatize etmen şart mı? Ne var bunda sadece eğlendik. Hoşlanmadım deme sakın, hatırladığım kadarıyla altımda inlerken baya bir hoşlanıyordun."

    "Channie, sevgilim daha fazla açıklama yapmak zorunda mısın? Geç kalacağız, gitmemiz lazım," diyerek onun koluna sokulmuştu Lu Yuan Feng.

    Chanyeol onu yanağından öpüp, "Hayır meleğim, sen çık ben de hemen geliyorum," dedi.

    "M-Meleğim mi? Ona meleğim mi diyorsun?" dedi Baekhyun ağlayarak. "Hani meleğin bendim C-Chanyeol?"

    "Off, yeter kes! Seni dinlemek istemiyorum." Cebinden uçak biletini çıkarıp Baekhyun’un suratına fırlattı. "Kore’ye uçak biletin. En azından bunu yapmalıyım değil mi? Sonuçta o kadar altıma yattın."

    Kapı çalıyordu, Chanyeol arkasına baktı.

    "Gitmeliyim, meleğim beni çağırıyor. Sana iyi yolculuklar," diyerek odadan çıktı.

    Baekhyun arkasından ağlayarak bağırdı.

     "Chayeol... C-Channn.... Lütfen gitme..."

      "Chanyeol..."

****************************

Y/N: Hepinize kucak dolusu sevgiler 🙆‍♀️

    Kısa, miniminnacık bir bölümcük daha~ ^-^

    Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazarmısınız lütfen?

    Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın, mutlu kalın 💙💙💙💙

    Hepinizi klasik Baekhyun öpücüğüyle öpüyorum 😚😚😚😚 mu mu mu mu...

Yeni Gelen Öğrenci/ Chanbaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin