Rozhovor

35 3 2
                                    

Dnes som mal hrozné ráno, asi sa pýtate prečo...no Plagg ma ráno zobudil lebo chcel svôj camembert, pri raňajkách som hodinu čakal na otca a potom mi Nathalie povie že otec nebude so mnou jesť. Proste hrozný deň. Teraz som pri okne a pozerám von oknom. Potom som sa premenil na Kocúra a išiel k Eiffelovej veži. Na Eiffelovej veži sedela Moja Lady, prišiel som za ňou a videl som že plakala. Ja som ju objal a ona mi objatie vrátila. Potom som sa spýtal prečo plače a ona povedala že dnes vyjadrila city svojej láske ale on ju odmietol.

Pohladil som ju po vlasoch a povedal že to bude dobré ona mi dala pusu na líco a poďakovala. Potom jej začala blikať naušnica tak sa so mnou rozlúčila a odišla. Ja som len išiel do mojej izby a odtransformoval som sa. Keď som sa učil tak ma zavolal otec nech idem dole.

Keď som prišiel dole videl som tam niaku ženu a pozrel sa naňu

[Adrien :A, Gabriel : G ]

Dobrý deň, som Adrien Agreste.

Adrien,toto je tvoja nová matka.

Čože ?!! Ale veď si povedal že mamu nenahradíš za nikoho !

Viem, ale to už je minulosť ...

Bol som naňho nahnevaný a mal som právo aj byť. A potom som sa rozhodol že sa zo mňa stane sukničkár a emo. A hned som išiel do kúpeľne.

Plagg : Adrien, zbláznil si sa?!

Adrien. Nie, nezbláznil.

A začal som meniť môj štýl. Po hodine som sa zmenil a vypadalo to veľmi dobre.

Na druhý deň som išiel do školy a Nino sa ma spýtal prečo takto vypadám

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na druhý deň som išiel do školy a Nino sa ma spýtal prečo takto vypadám. Ja som nič nehovoril a len som všetkých ignoroval. Keď sme mali prestávku prišiel som za Marinette zobral som ju za ruku a odtiahol tam kde nás nikto nevidel. Ona bola vyľakaná k smrti. Ja som ju pobozkal a začal som ju trošku aj drázdiť.

Ak mám pravdu povedať tak som si to dosť užil. Po škole som išiel domov a potom ma stretol otec.

I love my step sister ♡♡Where stories live. Discover now