M-Off..! Situația asta mă calc pe nervi! Dar e și vina mea!! Dacă nu îi spuneam eu să plece...
JK-Hei hei! Nu e vina ta! Ți-am spus deja, eu i-am amintit de Yoongi..
Y-Știți ceva? Eu mă duc să mă culc. Nu înțeleg nimic din ce tot vorbiți voi aici așa că eu mă car. *a sous acesta dând să plece, dar fusese oprit din cauza mâinile lui Taehyung, care i-au prins gulerul maletei și l-a tras înapoi*
TH-Tu nu pleci nicăieri! Tu stai aici și ne ajuți să o găsim pe Dya! Tu ești cel mai implicat în situația asta!
Y-C-Ce? Dar eu nici macar nu știu cine e! Cum să caut pe cineva care nu știu cum arată??
M-Uite aici! *a spus Miruna arătându-i o poză cu Dya și cu el ținându-se de mână*
Y-Huh? Ce e asta?
M-O poză cu tine și Dya! Eram în parc, în drum spre un stand ce vindea înghețată..îți amintești?
Y-Ce? Asta e doar o poză cu mine în parc!
M-C-Ce..? *a spus Miruns uitându-se din nou la poză*
"Dya dispăruse din poză.."
Toți au început să schimbe priviri între ei, confuzi și speriați de toată situația asta care nu părea că duce nicăieri.
RM-Cum putem să o căutăm pe Dya dacă Yoongi nici măcar nu știe cine e sau cum arată?? *a întrebat acesta, îngrijorarea punând stăpânirea pe vocea sa instabilă*
Y-Voi sunteți siguri că nu ați visat? Vă comportați dubios..cred că voi băieți ați dat cam mult pe la aceeași centură și acum tot pălăvrăgiți cu târfulița aia.
JK-Hyung..retrage ce ai zis chiar acum..!
M-Yoongi..Are dreptate..
Y-Aha.Și tu cine mai ești? Tot de pe centură te-au adus și pe tine?
Jungkook nu a mai rezistat, lăsându-se controlat de nervii ce puseseră stăpânire pe el și s-a repezot la gâtul blondului, ceilalți încercând să îl oprească, dar în zadar. Jungkook l-a izbit pe Yoongi de perete, strângând cu putere de zonele sensibile ale gâtului.
Blondul se chinuia să iasă din strânsoarea puternică a brunetului, dar simțea deja cum își pierdea puterea și respirația..JK-CUM SĂ NU ÎȚI AMIMTEȘTI DE FATA PE CARE AI ABUZAT-O SEXUAL ATÂTA TIMP? PE FATA PE CARE AI BĂGAT-O ÎN COMĂ ACUM CÂTEVA LUNI CA UN IMBECIL CE EȘTI! PE FATA PE CARE APROAPE AI VIOLAT-O ȘI AI LĂSAT-O CU TRAUME?? ZI IDIOTULE! CUM AI PUTUT SĂ UIȚI??
După ce Jungkook și-a terminat fraza, a lăsat afară un răcnet ce i-a făcut pe toți cei din încăpere să tresară, mai puțin pe Yoongi care imediat ce a scăpat din strânsoare, a căzut lat pe podea, tușind repetitiv și puternic.
Fix atunci când Jimin și Miruna au vrut să se apropie de blond pentru a-i verifica pulsul, o hologramă a apărut deasupra acestuia, făcându-i pe toți confuzi și speriați.
Nu a durat mai mult de câteva secunde căci curând se auzise o voce atât de familiară pentru toți.
"Jeon Jungkook, oricât de rău ți-ar face gândul că acum am dispărut pe vecie, violența nu e niciodată o soluție. Încetați să încercați să îi amintiți lui Yoongi de mine, aish...(s-a oprit pentru câteva secunde, simțind o durere în piept), încetați până nu mă voi scoate și din amintirile voastre."
Apoi a dispărut. nimeni nu a apucat să spună nimic, dar toți au rămas cu gurile căscate, fiind speriați și simțindu-se oarecum amenințați de vorbele blondei. Oare la ce se referea prin.."mă voi scoate și din amintirile voastre"
Yoongi s-a trezit în scurt timp, ridicându-se de pe podea de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic.
Y-Hei! Totul okay? De ce păreți așa..șocați? *a întrebat acesta confuz*
H-Trebuie să acționăm fără el..*a spus Hana, o liniște tensionată dându-le un sentiment de nesiguranță crlor aflați în încăpere*
B-Dar nu putem să o găsim fără Yoongi..Am citit multe cărți despre fenomenele astea supranaturale..iar persoana pe care aceste persoane încearcă să le țină departe, sunt ca un magnet ce provoacă durere. Odată aflat pe o suprafață de 5000m depărtare, persoana cu aceste puteri, începe să aibă simptome ce nu pot fi vindecate decât dacă persoana de care are grijă rupe lanțul și își amintește cumva de el/ea..dar este extrem de greu..trebuie să îl facem pe Yoongi să își amintească de Dya..fără a-i pronunța numele..Altfel..Ați auzit ce a spus..unul dintre noi va uita de Dya și se va comporta exact de Yoongi.
Toți au rămas impresionați de informațiile pe care Bianca le-a dat, dar în același timp erau îngrijorați pentru că din spusele Biancăi..nu era deloc ușor.
CREDEȚI CĂ VOR REUȘI ÎN FINAL SĂ O GĂSEASCĂ PE DYA FĂRĂ CA CINEVA SĂ ÎȘI PIARDĂ AMINTIRILE CU ACEASTA?
CREDEȚI CĂ YOONGI ÎSI VA AMINTII ÎN FINAL DE DYA???
<<< CAPITOLUL 62 FINALIZAT >>>
CITEȘTI
Totul pe ascuns..// BTS //
Fiksi Penggemar~" O iubesc..dar e mai bine pentru ea să nu știe.." ~