55.Bölüm/•

403 42 4
                                    

Multimedya: Sisil Yıkılmaz🖤 Özlemişsinizdir ndösjslsısğsk

İyi okumalar💛
— — —

Sisil: Ne utanması be?

Gurur: :)

Gurur: Neyse neyse daha da utandırmayayım seni domatese dönme sen mcçsnslkrlfıwiapaikdçcmsöns

Sisil: Gurur!

Gurur: Evet, evimin direği çocuklarımın anası?

Sisil: parmaklarına fitil koyarım bebiş. Ağzını topla 😒

Telefonu masanın üstüne sertçe koyduğumda Onur'un bakışlarını bana dönmüştü. Ona bakmadım. Hızlıca makarnamı yemeye çalışırken Onur'un bakışlarını hala benden çekmemişti.

"Bu yeni intihar yöntemi mi ne bu?" Dediğinde ona baktım. Ağzım dolu olduğu için konuşamamıştı ama bakışlarımla susmasını istemiştim. Onur kaşlarını çattı. "Sen utandın mı? Yanakların kıpkırmızı olmuş?" Demesiyle bir şey oldu.

Makarna boğazımda kaldı!

Ben öksürük krizine girerken Onur hızla ayağı kalktı ve acaleyle bana su içirdi.

Ben yavaş yavaş sakinleşirken Onur kafama vurdu. "Ödüm kıçıma kaçtı! Hayvan gibi şey yapıyorsun." Diyen onurla sertçe ona baktım.

Hala kafamın dibinde ayakta duran Onur'a baktım ve sertçe koluna vurdum. O inlerken, "Sanki ben bilerek boğulmak istedim, hayvan! Ne vuruyorsun kafama!" Homurdana homurdana önüme döndüm ve biraz daha su içtim.

Kafan zonkluyor, kafan!

"Sen ne oldu onu söyle?" Diyen onurla ona baktım.

"Sana ne!" Diye bağırıp telefonumu alıp mutfaktan çıkmıştım.

Ne bağırıyorsun kız gül gibi çocuğa!

"Ondan olsa olsa diken olur ne gülü!" Diye homurdandım.

Bildirim panosundan gururdan bildirim var mı diye baktım.

Fakat gördüğüm başka bir bildirimle şaşırıp kaldım. Bildirim Instagramdandı.

(SisilYıkılmaz_): NizarKarakaya_ seni takip etmek istiyor.

— — —

Süpraaayyyyz🎉

Nasılsınız, canımcanlar?

Biz iyiyiz okuduğunuz üzere jdsşdjksksşskskmd Sisilin kırmızı suratını düşündükçe gülüyoruz, Gurur Beyle nfxönsçskssndmsnsöskslk

Neyse, hayırlı pazarlar 🎈

Gurur | Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin