,,Hermiono jsem tady" oběvila se v kanceláři Ginny. ,,ahoj Lenko" pozdravila sekretářku Hermiony. ,,No ahoj Ginn" řekla otráveně Hermiona. Od rána s nikým nechtěla mluvit. Dokonce se rpzhodla že si azajistí volno aby mohla najít nový dům. Protože s tím pitomcem v jednom bytě rozhodně nebude. ,,tak jo Hermiono jdeme domů" řekla zničeho nic Ginn. ,,jo volno už mám zařízeny ale domů nejdem jdem schánét to domů" řekla hermiona a zvedla se. Vyšly z kanceláře a vydali se ke krbům. ,,ahoj Blaise" pozdravili jejich kamaráda. ,,no ahoj dámy" řekl a udělal poklonku. ,,kašpar" zanadávala Hermiona. ,,ale počkat" zasekla se. ,,Blaise pojď sem" řekla mu. ,,kde je dnes Malfoy?" Zeptala se ho. ,,v práci od rana do večera" řekl překvapený Blaise. ,,dobře upozorni ho že ho asi navštívím" řekla a zmizela v krbu. Nechala tam překvapeného Blaise stát. Blaise nic nechápal. Navíc měl pocit že to nebude dobrý nápad.
******
Draco byl od rána protivný jako snad nikdy a ani Blaisovy nechtěl říct proč. Poslal Blaise na ministerstvo místo sebe aby tam nepotkal ji. Zdálo se mu o ní a to se mu rozhodně nelíbilo. Měl ji v hlavě do toho jk se srazili. Hrozně mu vadilo že myslí na ni na tu...... znovu si povzdychl nedokázal ji nijak nazvat.
Astorie s ním jednala úplně normálně jakoby se včera nic nestalo ale Draco věděl že stalo. Což byl další důvod proč měl špatnou naladu. A proto se rozhodl že v práci zůstane až do večera. Teda myslel si to.V práci totiž nemohl tolik přemýšlet nad ní a nad tím s kým ho Astorie podváděla musel tam zapojovat mozek aby něco nepodělal a všechny obchody nešly do kytek.
******
,,Ginny já si myslím že tenhle dům je asi nejlepší" vysvětlila Mia Ginn. Byl to celkem moderní domek. Ale líbil se jí a hodně. Navíc byl v ulici kouzelníků a byl kousek od ministerstva. ,,to máš asi pravdu. Takže mi to berem" otočila se Ginn na toho člověka. ,,dobře cenu jsem vám již říkal takže bych chtěl poproskt o zaplacení do konce týdne děkuji" řekl a opustil nás. ,,kdy si vezmeš věci z vašeho domu?" Zeptala se Ginn. ,,já už je mám" řekla Mia a ukázala na svou kabelku. ,,aha tak nechtěla si jít za Malfoyem?" Připoměla jí Ginny. ,,jo. Sice je to stale ten arogantní idiot ale tohle si nezaslouží nikdo" povzdechla si Hermiona a rozhodla se převléct. Vhala si na sebe bílé triko s nápisem a černé džíny. Vlasy si rozpustila a kouzlem upravila. Odlícila se a tentokrát si dala jen řasenku a trochu pudru a konečně m9hla vyrazit. Veděla kde Malfoy pracoval jeho firma nyla jedna z těch nejznámějších byla hodně pokroková ale byla to obrovská firma. Malfoy byl taky bohatý. Ministerstvo mu nabízelo místo tam ale on odmítal a začal podnikat což Hermionu trochu překvapilo ale od soudu co jim to oznámil se neviděli tedy až do včera. Moc se nad tím nezamýšela jelikož řešila to co se stalo s Ronem. Rona měla ráda a hodně možná ho na začátku milovala. Jo říká na začátku během těch pár hodin co se neviděli nad tím přemýšlela a došlo jí že tohle všechno možná je dobře. Dřív nebo později by to přestalo bavit oba a rozešlj by se. Byl to prostě stereotipní vztah. Ron ji nikam nebral viděli se dá říct jen doma kde se políbili popovídali si a šly spát takové to bylo i ráno. Prostě stále stejnej stereotip. Ron se vůbec nesnažil a možná proto to dopadlo tak jak to dopadlo ale to stale neznamená že je dobře že ji podvedl. Ne je to špatně a Hermiona ho za to bude nesnášet možná i na vždy. Teď už ale stála před budovou kde mél být Malfoy.....
ČTEŠ
Boundaries of Hate
FanficHranice mezi nenávistí a láskou je tenčí než vlas a je křehčí než cokoliv jiného. A i přesto že si tihle dva myslí že navždy budou toho druhého nenávidět mílí se. Z ní se stane žena která je mnohými žadaná a je ve světě uznávaná. Z něj se stane muž...