İlluminati kartları, çok eskilere dayanmaktadır. 1990'da bir fikir halindeyken 1995'teyse piyasaya sürülmüştür. İçerisinde birçok olayı barındırmakla birlikte; gerçeklik payı, oldukça yüksektir. Onlarca İlluminati kartı olmakla birlikte daha hepsi açıklanamamıştır. Bu açıklanma hadiseleri, olayların gerçekleşmesiyle bağlantılıdır.
Bu kartlarda işaret edilen kimi olaylar gerçekleşmiştir. Peki bu İlluminati örgütü, neden böyle bir şey yapsın ki! Neden kendini deşifre etsin? Cevabı çok basit. Bize kendilerinin ne kadar güçlü olduklarını göstermek istiyorlar. Evet, gerçekten çok güçlüler ve istedikleri her şeyi yapabilirler. Ellerinde bulunan parasal gücün açmayacağı kapı yok. Yeni Dünya Düzeni 'ni kurmaya çalışıyorlar. Şimdi kimi kartların anlamlarını açıklayalım ve günümüze kadar gerçekleşmiş mi gerçekleşmemiş mi bakalım.
İlluminati Kartlarının Ortaya Çıkışı
1990 yıllarında "Steve Jackson" isimli bir adam, "İlluminati" isimli bir kart oyunu piyasaya sürer. Bu oyunun amacı, dünyayı legal ya da illegal yollarla yönetmektir. Şaşırtıcı olan durum, bu değildir. Detaylı incelendiğinde oyun kartları üstünde birçok olay ve düşünce yazılıdır. Eğer daha detaylı incelerseniz, oyun kartlarının günümüzde oluşun olayları daha önceden bir kağıt parçası üstünde barındırdığının farkına varırsınız. Oyun, birçok ödül kazandı ve piyasada o zamanlar epey durdu. Şu anda oyunu sadece SJG firmasından özel siparişle satın alabilirsiniz. Aslında bana daha komik gelen şey, bu kart oyununun 1975′de "The illuminatos! Trigolgy" isimli bir kitaptan esinlenerek yapılmış olması. Yani aslında olaylar daha da eskiye dayanıyor.
95'lerde piyasaya sürülen bu kartları incelediğimizde onlarca kartın gerçekleştiğini görüyoruz. Fakat diğer yandan da birçok kart daha gerçekleşmemiş olayları kapsıyor. Bu kartların 0 gibi bir civarıysa açıklamakta zorlandığımız ve daha gerçekleşmemiş olayları kapsıyor. 400′de yakın İlluminati kartı var şu an ben sadece 385 kart gördüm.
Bunları okuduktan sonra beyninizde bir şeylerin dank ettiğini görüyorum. Aslında ilk bu mıymıntıları öğrendiğimde aynı duyguyu ben de yaşadım. Tamam, her şeyi anlarım da bu İlluminati aptal mı ki kendini deşifre etsin ya da açığa çıkartacak eylemlerde bulunsun? Fakat oyunu İlluminati yayınlamadı ki!!!. Steve diye bir adam yaptı oyunu. Evet, o yaptı; fakat her şeye rağmen İlluminati, oyunun piyasada kalmasını sağlamıştır. Ayrıca Steve Jackson, İlluminati'ye hizmet eden bir hackerdir. Peki İlluminati niye kendini açığa çıkarıyor? Aslında bu sorunun cevabı çok basit. 1990'larda kimse İlluminati ne olduğunu bilmiyordu. Bilen insanlarsa anlatmaktan çekiniyordu. Sosyal medya da yoktu ki bilgi copy + paste olsun. Sonuç olarak "İlluminati, gizli bir örgüt değil!" diyebilecek ergenler o zamanlar türeyemedi. İlluminati, paranoyak bir nesil istiyordu ve o zamanlar yazdığım nedenlerden dolayı ortada bu tür bir nesil oluşmamıştı. Günümüz açısından bakarsak İlluminati'nin 30 yıl önceden planladığı şey, "İnternet Explorer" oldu şimdi yürürlüğe girdi. Yani kendini deşifre eder bir yanı yok İlluminati'nin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Non-FictionLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...