/ A kopogás után Mina nyitott ajtót aki a doki segédje volt. A béta lány akárhányszor csak meglát mindig próbálkozik nálam. Egyszer feküdtem le vele még évekkel ezelőtt és világosan elmondtam neki már akkor, hogy semmi többet nem szerettem volna tőle.- Oh Mr. Jeon. Jó napot - hajolt meg előttem tiszteletunóan, és mikor felemelkedett is csak engem kémlelt. Levegőnek nézte Taehyungot ami feldühített. - Mina más is van itt rajtam kívűl - mordultam rá és Taehyungra néztem.
A fiú arcán olyan suhant át ami mosolygásra késztetett a feszültségem ellenére.
Színtiszta féltékenység ült a gyönyörű Omega arcán./
Jungkook Pov.
Szinte fintorogva nézett Taehyung a számára még idegen lányra, aki most már ránézett végre a fiúra. Gondolom nem véletlen nem akarta észre venni az Omegát. Lerítt róla hogy melyik csoportba is tartozik, és Mina egészen biztos hogy féltékeny lett. Tisztában volt vele, hogy nekem az Omegák a mindeneim, és hihetetlenül vonzanak a gyönyörű férfi egyedek. A fiatal lány közel sem volt olyan szép mint a mellettem álló, és ezt ő is tudta. Csak rákellett néznie a fiúra.
- Örvendek - hajolt meg végre Taehyung előtt is - Myoui Mina vagyok.
- Kim Taehyung - mondta halkan az Omega, de látszott rajta hogy nem igazán fog szimpatizálni a lánnyal, amit meg is értek. Eléggé rámenős egy csaj volt.
- Fáradjanak beljebb. Mr. Oh-nak máris szólok, addig foglaljanak helyet - invitált minket a váróba a lány, és még ő eltűnt az egyik ajtó mögött leültem és Taehyung is követett engem.
Picit újítottak az épületen mióta utoljára voltam itt. Sehun mindig is a modern de egyszerűt preferálta, és a hely is erről a stílusról árulkodik. Az Omega is mindent tüzetesen végig nézett ahogy láttam. Tetszett hogy ilyen érdeklődő. Mostmár nem azzal a barátságtalan tekintetével szemlélte a kicsi szobát. Azt csak a lánynak tartogatta. Lassan vezette végig mindenen tekintetét, majd mikor végzett, íriszeivel engem kezdett el fürkészni, mintha valamit megszeretne fejteni rajtam. Épp szóra nyitottam a szám, hogy mi az ami ennyire leköti a figyelmét, de pont akkor tárult ki az ajtó.
- Jöhetnek is - dugta ki a fejét Mina a nyílászárón, hogy beinvitáljon minket, így tettük is amire kért.
- Oh Jungkook, milyen rég találkoztunk már - mosolyodott el Sehun ahogy beléptünk a helyiségbe.
- Szia Sehun - viszonoztam gesztusát és kezet fogtam vele. - Yoongi úgy tudom mesélt a fejleményekről neked - pillantottam itt egy picit Taehyungra, majd vissza az orvosra.
- Igen, igen. Jimin is járt már nálam. Szép fiú - mondta elismerően, majd mögém tekintve nézett a gyönyörű Omegára, aki zavartan nézett jobbra és ballra. Most hogy nem álltam mellette olyan elveszettnek tűnt. - De úgy látom, neked is egy igazán egyedi kis szépséged sikerült szerezned - vigyorodott el a doki, és felkelt a székéből hogy odamenjen Taehyunghoz, aki kétségbeesetten nézett rám mikor meglátta hogy közelednek felé.
- Kim Taehyung igaz? - kérdezte Sehun a zavart fiútól, aki egy pillanatra meglepődött, de bólintott egy pár másodperc múlva. - Én Oh Sehun vagyok, a birtokon én végzem az orvosi teendőket - mondta a béta és kezét nyújtotta Taehyungnak, amit félősen el is fogadott a másik.
- Megengeded, hogy megvizsgáljalak? Jimin a barátod igaz? - kérdezte Sehun Tae-t, akin látszott hogy nem igazán van társalgós kedvében, hiába akarta oldani a feszültséget a másik. Félt. És az illata is erősödött emiatt. Nagy sóhajjal léptem mellé és lágyan vezettem kezem derekára.
YOU ARE READING
Singularity •Vkook•
RomanceJungkook a kemény bérgyilkos Alfa soha nem gondolta volna hogy, a megbízást amit azon a bizonyos estén fog kapni így megváltoztatja az életét. • Legszívesebben most azonnal én magam tisztítottam volna meg, hogy még véletlenül se maradjon semmi nyom...