Ilgar deri koltukta bir kız ile yiyişirken ben Max'in bana getirdiği alkolu elime aldım. İçmiycektim tabi ki. Ilgar'ın hemen karşısında ki deri koltuklara oturduk. Yere bakarak gözlerimin dolmasını engelledim. Yere bakmaya özen gösterirken gözlerimi silerek önümde duran ayakkabıların sahibine bakmak için kafamı kaldırdım. Ilgar'ı karşımda görünce yutkundum ve istemsizce gözümden akan yaşı sildim.
''Gel.'' dedi emir verircesine. Ses çıkarmadan onun arkasından gittiğimde evin önünde duran arabaya bindiğinde bende onunla birlikte bindim.
''Nereye götürüyorsun?'' dediğimde direksiyonu bıraktı ve eline arabanın gözmesinde duran paketi aldığında nefesimi tuttum. Araba kullanırken bu kadar rahat olmak zorunda mı? Sonunda elini direksiyona koyduğunda cümleleri kafamda topladıktan sonra
''Bi kızla çıkarken benimle yattın. Beni öptün.'' dediğimde hafifce güldü ve
''Ben kimseyle çıkmam.'' dediğinde egosuna sövme isteği duydum ve gözlerimi kıstım. Bu çocuk bana teklif etcek. Sonuçları ne olursa olsun bunu yapacaktım. Bu düşünceler gülmeme sebep oldu. Ilgar bana kısa bir düre baktı ve önüne döndü. Ben caddeyi izlerken araba aniden durunca çığlık attım. Ilgar arabayı çalıştırmaya çalışsa bile çalışmıyordu. Sonunda biraz durduktan sonra arabadan inince bende indim. Yolda ki insanlara baktığımda fakir, yakışıklı ve tehlikeli görünüyorlardı. Biliyorum Ilgar'da tehlikeli ama ben ona çok alıştım.
''Nereye gidiyoruz?'' dedim ve dejavu yaşamış gibi hissettim. Ilgar resmen bir Türk'tü küfürleri davranışları tepkileri Türk erkekleri gibiydi. Ama bulunmazlarından. Ben böyle aptal aptal düşünürken.
''Bugün burda kalacağız.'' dediğinde ona gözlerimi büyüterek baktım. Aklımdan geçen ilk soruyu ona yönelttim.
''Neden yardım istemiyoruz?'' diye sorduğumda cevap vermedi ve yürümeye devam etti. Erkeklerin bana 'yanında Ilgar olmasa seni becerirdim.' dercesine bakması beni korkuttuğu için Ilgar'ın elini sıkıca tuttum ve bırakmaması için dua ettim. Sonunda eski bir evin önüne geldiğimizde Ilgar evin ziline bastı ve bekledi. Kapıyı bi kız açtığında kız yüzünün yarısını gösteriyordu sonunda tamamen karşımıza geçtiğinde yüzünün yarısının yanık olduğunu gördüğümde bişey demeden yutkundum. Bu çok zor bir durum olmalı.
''Ilgağğğrrr.'' dedi o ingiliz aksağanı ile. Bizi içeri davet etti ve eve girdik. Uzun bir olidorun karşısında ki salona girdiğimizde 2 tane erkek vardı. Beni süzdükten sonra kız içlerinden birine yumruk attı. Eski koltuklara oturduk ve Ilgar ilkkez zahmet edip konuşmaya başladı.
''Masal bu arkadaşım. Türkiye'den geldi. İngilizcesi biraz kıt. Onun yanında Türkçe konuşmaya özen gösterin. Mia arabam 2 sokak ötede halledin.'' dediğinde dudaklarımı büzdüm ve gözlerimi kıstım. Kızın adını Mia olduğunu anladığımda bana nefret edercesine baktığını fark edince kaşlarımı çattım. Ilgar ani bir hariketle beni kucağına alınca. Nefesim yine kesildi Mia ve erkekler kahkaha atınca Ilgar dudaklarıma yapıştı. Kucağına aldığında onun vücudunu hissediyordum bu yüzden kızardım ve tepki bile vermedim.
''Odan hazır Ilgar.'' dediğinde Ilgar beni indirdi ve belimden kavrayıp odasına kadar götürdü. Mia bana baktı ve göz kırptı kapıyı kapatacakken,
''Ona dikkat et.'' dedi ve gülümsedi ona karşılık gülümsedikten sonra kapıyı kapattım. Ilgar'a baktığımda pantalonunu çıkartmış ve yatağa yatmıştı bile. Ona baktım ve tekli koltuğa oturdum.
''Sana güvenmiyorum.'' dediğimde beni aldırmadan tavana baktı
''O zaman orada uyu.'' dediğinde
''Uyurum.'' dedim ona meydan okurcasına.
Yaklaşık yarım saat sonra Ilgar'ın uyuduğunu varsayarcasına yanına yattım. Aniden bileğimden tutması ve altına alması bir oldu. Nefesimi nasıl kesiyor nasıl beceriyor anlamıyordum. Dudaklarıma yaklaşacakken ondan kaçmaya çalıştığımda
''Niye benden kaçıyon?'' dediğinden
''Ben diğer kızlar gibi değilim. İstediğinde altına giremem.'' dediğimde bana baktı ve beni şaşırtacak bir şekilde
''Sen geldiğinden beri hiç bir kızla ilişkiye girmedim.'' dediğinde şaşırmış bir şekilde ona baktım.
''Ama o kızla...'' dediğimde
''Sen bundan önceki kızlarla neler yaptığımı bilsen bunları gözünde büyütmezdin.'' dediğinde kıskançlık hormonlarım çalışmaya başlamıştı.
Teşekkür ederim meleklerim <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amerika Kürdü
ChickLitAmerika'ya geleli bir hafta olmadan başıma alabileceğim en tehlikeli belayı almıştım. ILGAR!