38-YANGINIM

12.6K 304 218
                                    

İşte geldik! 🎇🎇🎉🎉🎉🙆💁💃

Upuzun bir bölüm oldu lütfen sindire sindire okuyun canlarım.

•Buray - Seni sevmiyorum artık •Berkay - Kırgınım ona

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•Buray - Seni sevmiyorum artık
•Berkay - Kırgınım ona

Keyifli okumalar güzelliklerim🤗♥️

¦~YANGINIM

🌸

Kapının kilit sesi sıçrayarak uyanmamı sağladı. Kalkmaya çalışırken boynum ve her yerimin tutulduğunu farkettim. Yüzümü buruşturup yerden kalktım ve kapıdan uzaklaştım. Resmen sabah olmuştu ve ben kapının eşiğinde uyuyakalmıştım. Kapı aralanıp da onun yüzünü gördüğümde kaşlarım kızgınca çatıldı. Onun yüzünden berbat haldeydim. Her yerim tutulmuştu. Başımda da keskin bir ağrı vardı ve gözlerim ağlamaktan dolayı şişti, acıyordu. Asaf'ın çekingen bakışları kızgın bakışlarımla çakıştığında bir süre kapının eşiğinde duraksayıp bana baktı. Uğursuz sessizliği ilk o bozdu. "Günçiçek-" der demez hızla sözünü kesip bağırdım.

"Seni hayvan herif, resmen beni odaya kilitledin!"

Asaf bu tepkimle yüzünü buruşturup ensesini sertçe ovaladı. "Ben.. hiçbir şey hatırlamıyorum," dediğinde iyice çileden çıktım. Ağzım hayretle aralandı.

"Sen, şaka mı yapıyorsun?"

Asaf bana düz ve boş bakışlar attığında histerik bir şekilde güldüm. Sinirlerim bozulmuştu. Artık gerçekten kafayı yiyecektim. Kafamı iki yana sallayıp onu hızla iteleyip kapıdan çıktım ve direkt merdivenlere yöneldim. Arkamdan bağırdı.

" Günçiçek! Nereye!"

Ama onu takmadan basamakları peşi sıra inmeye devam ettim. Hemen buradan gitmeliydim. Son basamağı indiğimde direkt belime kolları dolandı.

"Bırak!" diye avazım çıktığı kadar bağırdım.

"Günçiçek, nereye gittiğini sanıyorsun!"

Kollarını belimden çözmeye uğraşırken, "Senden uzak her yere!" diye yakardım.

Asaf yüzünü saçlarımın arasına gömdü. Sıcak nefesi boynuma çarpınca gözlerimi sımsıkı kapattım. "Gidemezsin, olmaz. Bu şekilde gitmene izin veremem, anla beni. Böyle dargın ayrılamayız. Aramızdaki sorunları çözüme kavuşturmadan gitmene müsaade edemem. Üzgünüm güzelim."

Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin