Ještě není konec

258 15 0
                                    

(Poe)

"Už je to půl roku, co je Rey s ostatnímy na Dantooinu. Za celou tu dobu jsme se viděli jen jednou a to jen na malý okamžik, než zase zmizeli. Mohli by se nám alespoň ozvat." Stěžoval si Finn. "Hele. Teď na to vážně nemám čas. Jsem ministr obrany a zároveň generál Znovuzrozené republiky. Mám pořád plné ruce práce s pozůstatky prvního řádu a navíc mi za chvíli začíná porada." Vysvětloval jsem mu a pomalu zrychloval krok, abych tam byl ještě před začátkem schůze.

V konferenční místnosti už seděli všichni, kteří se jí měli účastnit včetně mě. Kancléřka Nykoll vstoupila do prostřed místnosti a proslov začala se slovy. "Zdravím všechny, kteří si na mě udělali dneska čas." Odmlčela se a pokračovala. "První řád není ještě zcela poražen a z hlubin neznámých oblastí se k nám blíží nová hrozba. Tou hrozbou je sithské impérium. Všichni si mysleli, že bylo poraženo v období staré republiky. Tedy v období před více než 1 035 lety. Potřebujeme pomoct, ale není, kdo by nám pomohl.." Nahlas jsem si odkašlal, aby si mě všichni všimli. "Ehmm. Ehmm. Myslím, že vím kdo by nám mohl pomoci proti sithům." Kancléřka na mě ihned hodila tázavým pohledem. "jak to myslíte, Damerone? Kdo by nám mohl pomoci?" S klidnou hlavou jsem jí řekl. "Členové, nového řádu síly. Určitě nám pomůžou bojovat proti sithům." Jeden z představených senátorů se na mě zlověstně podíval. "A kde berete tu jistotu, že nám pomohou? Co?" Postavil jsem se a přešel do středu místnosti, aby mě bylo lépe slyšet. "Je mezi nimi i Rey Skywalker. Má kamarádka a skvělá uživatelka síly. Kromě ní jsou tam i bývalí učedníci z akademie Luka Skywalkera. Teda, ti co přežili ten masakr. Konkrétně Tai, Henix, Voe a také Ben Solo." Kancléřka na mě hned začala ječet. "VY BY JSTE NAŠE ŽIVOTY KLIDNĚ VSADIL DO RUKOU BENA SOLA?! TEDY, KYLO RENA?! JAK HO NAZÝVÁ CELÁ GALAXIE!" Klidným hlasem jsem ji opravil. "Kylo Ren zemřel. A stal se z něj zase Ben Solo. Na vlastní oči jsem viděl jak zabíjí prvořádové vojáky a důstojníky. On je na naší straně." Chvíli jsme se ještě dohadovali a pak schůze skončila.

Seděl jsem ve svém pokoji, když v tom za mnou přišel Finn. "Tak co? Jak dopadla schůze?" Sedl si vedle mě na gauč a šťouchl do mě loktem. "No. Asi tak, že se brzy zase uvidíme s Rey." Podíval jsem se na něj a oba jsme se usmívali od ucha k uchu.

(Finn)

Já, Poe, Rose, Chewbucca, BB-8 a pár vojáků jsme nastoupili na palubu Falcona. Na cestu na Dantooine jsme vyrazili dva dny po tom co mi Poe oznámil, že se brzy zase uvidíme s Rey.

V hyperprostoru jsme strávili tak 5 hodin. Sledovali jsme holofilmi a hráli sabacc. Po tom co jsme vystoupili z frachťáku jsme slišeli z dálky hlasy a zvuky světelných mečů.

"Notak! Soustřeďte se! V pravém boji vám bude strach akorát překážet." Ben se rozmáchl a málem trefil Henixe. On však uskočil a provedl protiútok. Byl to trénink, kdy se každý snaží získat nad ostatními převahu. Rey si nás všimla a upozornila na nás i ostatní, přestali trénovat a vydali se s námi směrem k chrámu.

Sedli jsme si ke stolu, který tam měli. Ben vznesl jako první, dotaz. "Jaký je důvod vaší návštěvy?" Poe mu na to odpověděl. "Ještě není konec. Právě naopak. Jednu válku jsme už vyhráli, ale schyluje se k další. Sithské impérium. Hrozba, která se neobjevila přes 1 000 let. Sithové se skrývali v neznámých oblastech a čekali jen, až bude správný čas udeřit." Ben se zamyslel. "To znamená, že přišla chvíle ukázat, co jste se naučili mí žáci. Sithové budou velká výzva, ale nezapomeňte, oni se živí nejen svými emocemi, ale i emocemi svých nepřátel. Hlavně negativními emocemi jako je strach, hněv, tíseň a mnoho dalších." Usmál jsem se a podíval se Rey do očí. "Takže to znamená, že nám pomůžete?" Rey mi odpověděla za Bena. "Ano, ale beze mě. Ben si nepřeje, abych se moc namáhala a už vůbec by mě nepustil do války... vlastně nás." Docela nápadně si dala ruku na břicho a já pochopil co tím myslela. "Rey, ty seš těhotná?" Vyjekla Rose. "Ano to je. A proto ji odvezu na Chandrilu a tam počká než se situace uklidní." Řekl Ben a kývl na ostatní, aby si šli sbalit věci. My jsme zatím pokračovali v diskusi.

"Počkat. Ty jsi těhotná a nedala jsi nám o tom vědět. Proč? Vždyť je to úžasná zpráva. A jak dlouho už to víte?" Řekl jsem jí. "Finne. Jsem ve čtvrtém měsíci a s Benem jsme měli v plánu, že se brzy vezmeme a samozřejmě by jsme vás pozvali. Jenže teď, když se daly věci do pohybu a galaxii hrozí další válka, to hold musíme udělat jinak." Ben jí skočil do řeči. "Zkrátka a jednoduše se vezmeme bez obřadu. Jen na úřadě. A na Chandrilu ji odvezu právě pro to, že tam je bezplatná kompletní zdravotní péče pro ty, co se tam narodili a jejich nejbližší rodinu, což znamená manželka nebo manžel a děti. Proto se musíme vzít. Ale s tím bych počkal, až do Hanna City. Jdu sbalit věci a vyrazíme."

Nový řád sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat