•~•~•HATIRLATMAAA!•~•~•
Felix: Ohaa ya gerçekten bir de bugün gelecek umarım kıza birşey olmaz.
Chan: Umuyorum..
~~Shila'ya dönüyoruz~
Sonunda Mi cha ablayı kurtarabilecektim. Hemen Han'ın yanına gittim.
Han: Ne oldu Shilacım?
Shila: Abiiii bugün Jennie'de kalacaktım da oyunlar oynayacaktık,eğlenecektik. Gidebilir miyim?
Han: Peki hazırlan ben seni bırakacağım.
Shila: Tamam abiii.
...
Shila: Hazırım ben çıkabiliriz.Han: Tamam.
Han abim ile Jennie'nin evine doğru yaklaşmıştık. Jennie benim en yakın arkadaşımdı.
Kapıyı çaldık ve içeri girdim,daha sonra Jennie'nin yanına gittim herşeyi anlattım ararlarsa burada olduğumu söyleyeceklerdi ama ben gidecektim onları bulmaya.
Evden çıktım ve telefonda konuştuğumuz adrese doğru gittim. Burası olduğunu düşündüğüm eve girdim ve kapıyı açtım.
Önümde 2 erkek ve 1 kız vardı.
Shila: Ş..şey merhaba ben konuştuğunuz kişiii.
Chan: Gel geç içeri.
Minhee: Ya sen çok tatlısın sen gerçekten Han'ın mı kardeşisin peki niye bize yardım ediyorsun ki?
Shila: Ben Mi cha ablayı çok sevdim onun için abimi göze aldım ama onu çok seviyorum bana hep abim baktı,annem babam da yok. Sadece o var.
Chan: Mi cha iyi mi? Nerede ne yapıyor?
Shila: Evde Han abimin evinde.
Chan: PİSLİK HAN. HEMEN KURTARMALIYIZ ÇABUK.
Felix: Lan sakin ol kız gelmiş bize yardım ediyor. Pat diye bulamayız zaten kurtarıcaz da sabır.
Minhee: Chaan biraz bağırmadan konuş kız korkabilir abisi sonuçta..
Shila: Abim adına özür dilerim..
Minhee: Sen kaç yaşındasın bakiyim?
Shila: 9 yaşındayım abla.
Felix: Şçxzşöidş olum lan biz o yaşta altımıza ederdik kwkqkxkw.
Shila: Ben her gün +18 filmler ve diziler izliyorum aynı zamanda okul birincisiyim ve 20 yaşındaki bir gençden bile daha olgunum beni hafife almayın. Neyse şimdi nasıl çözeceğiz bu işi..
Ben abime arkadaşımda kalacağımı söyledim bu gece.
Chan: Minhee sen Shila ile burada kal. Ben ile Felix halledeceğiz.
Shila: Ama abime zarar verirseniz o zaman naparım ben.
Felix: Merak etme zarar vermeyeceğiz senin için.
Minhee: Plan nedir?
Shila: Bakın şimdi ben size adresi vereceğim ve siz o adrese geldiğinizde evin arka tarafında acil bir giriş var,oraya girin ve merdivenlerden çıkın daha sonra karşınıza bir kapı çıkacak ordan da düz ilerlediğinizde bir cam çıkacak ordan girerseniz benim odama giriliyor daha sonra yan odada da Mi cha abla var bu sayede onu alıp aynı yoldan ilerleyebilirsiniz.
Chan: Tamam Felix kalk gidiyoruz.
Felix: Tamam.
Felix ile birlikte adrese doğru ilerliyorduk. Dediği yere gelmiştik, Han Piçine zarar vermeyecektim ona söz vermiştim..
Talimatları uyguladık ve dediği odaya varmıştık camdan giriyorduk.
Felix: Ahh! Sığmıyorum.
Chan: Hadi koy poponu.
Sonunda girebilmiştik. Yavaşça hallediyorduk işimizi..
Daha sonra ah.. ayak sesleri geliyordu kesin Han'dı şimdi bitmiştik..
Yatağın altına da giremiyordukçok küçük, camdan da kaçamazdık çok dar. Kalakalmıştık.
Daha sonra kurtarıcı bir zil sesi çaldı ve bir tane daha ayak sesleri yaklaşmaya başladı.
*Kapının arkasından konuşmalar*
Han: Sen neden geldin Shila?
Shila: Iğm.. sıkıldım da. O yüzden geldim odama girecektim.
Han: Peki tek başına mı geldin?
Shila: Hayırr abii biliyorsun ben zekiyim ve her türlü gelirim hadi şimdi git sen ben dinleneceğim azcık.
Han: Tamam bye o zaman.
Shila: Bay abiii..
*odaya girer*
Chan: Oha bu küçük kızın sesi nasıl geldi resmen kurtardı bizi.
Shila: Ben salak değilim sizin bir işi beceremeyeceğinizi bildiğim için geldim.
Felix: Minhee nerede?
O sırada cam açılır ve Minhee gelir.
Minhee: Ben geldim Cam'dan sığmak çok zormuş aishh...
Chan: Hadi gidelim Mi cha'yı bu odaya getirsek bu camdan kaçabiliriz de nasıl..
Shila: Bakın şimdi bir planım var...
EHEHEHEHHEHE YENİ BÖLÜM DE BİTTİ BİRAZ DAHA MERAK SARDIM SİZE AKXKWKX NEYSE ;)