2. 《 kettesbe 》

13K 297 9
                                    

-Jézusom neki mész mindennek- mondta Nathan nevetve.

-Nyugi uralom a helyzetet- mondtam és neki mentem egy fának.

-Na hát mostmár tudom mit nem kapsz tőlem ajándékba-mondta megint csak nevetve.

- Na mit?- néztem rá röhögve, az arcán megjelentek a kis gödröcskék.

- Autót- mondta nevetve mire vállba csaptam.

- Bunkó paraszt vagy!- vágtam sértődött fejet.

Elvoltunk aztán egyszer csak megkérdezte hogy el e megyünk medencézni, nagy nehezen beleegyeztem. Elmentem átöltözni. Egy fekete bikinire esett a választásom amin  nem volt minta viszont a hátulja kereszteses volt. Tudjatok miről beszélek remélem.
Nem tudom hogy csak én vagyok így vele de szeretem az ilyen egyszerű ruhákat.

Lementem és csináltam limonádét és kivittem a medencéhez. Nathan nem volt meg kint úgyhogy elkezdtem nézegetni az instát a sok értesítés között egy kiszúrta a szemem: _Nathan_23 megjelölt egy bejegyzésben
Izgatottan néztem hogy mit rakott ki eddig soha nem szokott megjelölni egy bejegyzésén sem de most igen. Na nézzük a képet.

"Te vagy a nap a nappalomba Te vagy a hold az éjszakámban" @_Nancy_♡

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Te vagy a nap a nappalomba
Te vagy a hold az éjszakámban" 
@_Nancy_♡

Like: 1489.

Kommentek

@_Nancy_♡: Nagyon romantikus valaki. Romeo.😂
↪ @_Nathan_23:  Tudom..😂

@_Eric_the_king: Tesó jól látom, hogy letisztítottad a tükröt?😂😂
↪ @_Nathan_23: 🖕😂

@kingiszi: ❤

Aztán több csaj is irt oda de már azt nem néztem meg, csak letettem a telefont mosolyogva.

-Tetszik?- kérdezte mosolyogva

- Mi? - értetlenkedtem de már kezdtem pirulni

- Te is tudod - mutatott a telefonra. 

- Ja igen.. Nem rossz-mondtam -amúgy miért csak engem jelöltél meg?- kérdeztem őt nézve. Barna haja kuszán állt neki.

- Háát mert veled megyek medencézni-  húzta össze a szemöldökét. Istenem Nancy! Jézusom fejezd be! Ne gondolj túl mindent...

- Na menjünk bele a vízbe- mondtam és  bele is ugrottam. Nathan is utánam jött aztán megált előttem. Kérdőn néztem rá. 

- Amúgy jól nézel ki- mondta kis mosollyal.

- Öm köszi?- fordultam el tőle. Nem sok idő telt el, olyan 10 perc és jött Eric is de nem egyedül, hanem Sandrával akinek a kezébe volt egy törölköző.

- Sziasztok- köszöntünk egyszerre Nathannel.

- Sziasztok- mondta Eric közben Sandrára nézett

- Sziasztok- mondta Sandra. Kicsit fura volt látni, hogy a legjobb barátnőm a bátyámmal volt.



Bátyám Legjobb HaverjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang