Başlayalım o halde

286 30 39
                                    

"Bu konuşma çok saçma bir yere gidiyor." Öyle hemen teslim olamam, naz yapmam lazım.

"Komiksin.." Adam haklı ama bu onu tasdikleyeceğim anlamına gelmiyor tabi ki.

"Nedenmiş?"

"Ortaya bir şey atıyorsun istediğin cevabı alamayınca konuyu başka yere çekiyorsun."

Bu ne ciddiyet kardeşim?

"Ee, tamam ilk ben sordum. Sorumu doğru düzgün cevapla ben de cevaplayayım."

Dilini ağzının içinde gezdirirken kafasını sağa çevirip güldü. Onu gözlemlemek çok hoşuma gidiyor, kahretsin. Kafasını çevirmeden konuşmaya başladığında odağımı tekrardan sesine verdim.

"Jackson, ben anladım biliyor musun? Sen de anladıklarınla kal, zamanı gelince konuşalım o halde." Cümlesi bittiğinde kafasını tekrar bana doğru çevirmişti.

"Bile bile oynayalım diyorsun yani?"

"Aynen öyle." Ben çıkaracağım sonucu çıkardım Jaebumcuğum, merak etme sen.

Kafamı salladım ve onun gibi kollarımı göğsümde bağladım. Dışarıya baktığımda yağmur durmuş, ortalık sakinleşmişti.

"Kalkalım o zaman. Baksana durulmuş hava."

Beraber giyinip soğuk ayaza çıktığımızda ben kapıyı kilitlerken o yine arkamdaydı. Arkamı dönüp ona baktığımda direkt lafa girmişti.

"Motorumu ileriye park ettim. Seni de bırakayım?"

Gözlerimi şaşkınlıkla çok fazla kırpmaya başladığımda bir yandan heyecanla elimdeki anahtarı sıkmıştım.

"Sana ters olmasın?"

"Sıkıntı olmaz."

"Bu havada motor kullanmak ne kadar doğru?"

"Yavaş gideceğim merak etme."

"Be-"

Gözlerini devirip bir adım geri çekilmiş, sol elini avucu gökyüzüne bakacak şekilde açmış ve "gelmek istemiyorsan söyle. Benimki bir teklifti sadece; evet veya hayır tercih senin," demişti.

İstemsizce gülmüş "evlilik teklif etmiş gibi oldu birden," demiştim. Fazla oldu bu ama abartmaktan zarar gelmez. Bir de çok benzemedi sanki ama belki düşer?

Burnundan nefes vererek güldüğünde sırıtmaya devam ettim. Bozmayacak..

"Hımmm, önce flört şimdi evlilik. Cümlelerimi başka nereye bağlayacaksın çok merak ediyorum doğrusu.." tamam bundan sonra sırıtamadım doğrusu. Yani aptallık aslında ben de, biliyor musunuz? Bildiğiniz bile bile lades yapıyorum her seferinde. Böyle iğnelemeleri çok can sıkıcı olsa da bu hareketlerimin onu çektiğinin gayet farkındayım. O yüzden diyorum ya, bile bile lades yapıyorum.

"Altındaki imayı fark etmediğimi düşünüyorsan yanılıyorsun, ama neyse, gidelim hadi."

Ani bir hareketle ona arkamı döndüğümde "tamam," demişti. Ben çoktan yürümeye başlamıştım zaten ve o da yanımdaki yerini almıştı. Beraber sessiz bir şekilde motorun oraya kadar gittiğimizde beni sport touring model bir motor karşıladı. Şaşırmadım zaten bu adamdan scooter beklemezdim.

Yedek kaskı bana uzattığında sessizce kabul ettim ve evimin adresini de söylemiştim. Söylediğimde hemen anladı ve evine yakın olduğunu falan mırıldandı. Bu detaya şu an tepki vermek istemiyorum.

Bindiğinde ben de yavaşça arkasına yerleştim.

"Ellerini belime sar, çekinme." Şu noktada çekineceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun zaten.

Klasik Siyah & jackbeomHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin