Olay peşimi bırakmıyo!

31 1 0
                                    

MULTİMEDYADAKİ KIZ ADA'DIR.

Arayan kişiye baktığında bilmediğim bir numara vardı açtım.Ve alo demeye başladım ama kimse cevap vermiyordu.En son kimsiniz dedim bana

-Seni sevmek isterim,
Seni sevmekten önce tanımak isterim,
Seni tanıyıp bir ömür boyu kalbimin çarpmasını isterim.

Vay baya güzel bir şiir dinlerken gözlerim doldu resmen.Kimin sesinin olduğunu anlayamadım.Hemen Elifi aradım.

-Elif biri beni aradı bir şiir okudu çok kalın bir sesti,kim olduğunu çözemedim.

-Ne!Ya bu Mine'nin işi olmasın?

-Yok ya sanmıyorum bu ses baya kalındı erkek sesiydi yani

-Yinede belli olmaz yani başka birini de söyletmiş olabilir.

Direk telefonu kapattım.Artık baya yorulmuştum.Yatağıma uzandım ve uyudum.

Sabah ilk defa erken uyanmıştım.Perdeyi açıp gözümü ovuşturdum.Yüklü bir kamyon gördüm.Sanırım birileri taşınıyordu.Umarım iyi insanlardır çünkü bir önceki canlarımız birbirine bakan komşumuz piskopattı da.Hemen okul için hazırlandım ve aceleyle evden çıktım.Acilen erkenden hocanın yanına gidip ödev vermem gereyordu.Hızla okulun içinde koştururken birine çarptım.Yine o çocuktu.

-Ya üf!Yine mi sennn!!Ya bir kez de önüne baksan diyorum.

-Üf ya zaten geç kaldım bide seninle uşraşamam prenses

Bu çocuk neden her seferinde karşıma çıkıyor anlamıyorum.İkimiz de dosyalarımızı aldıktan sonra hocanın yanına koşturduk.Ve farklı hocalara ödev teslim ettik.Yalvarırcasına bugünün güzel geçmesini dilerken sınıfa doğru ilerledim.Sınıfa girdiğimde boş bulduğum sıraya oturdum.Ders başlamasına yakın Elif yanıma geldi.Herzamanki neşesiyle bana "Okul çıkışı biyerlere mi gitsek?"dedi.

Gerçekten hiç biyere gidecek halim yoktu.Ama biliyordum brn hayır desemde Elif bi yolunu bulup beni ikna ederdi.Bu yüzden ona"Yarın aluşveriş merkezine gideriz beraber,ama bugün olmaz."dedim.Neyseki bu sefer tamam diyebildi.

Bütün dersler bitti.Tam sınıftan çıktım.Projeyi verdiğim hoca

-Yanlış konuyla ilgili proje hazırlamışsın üzgünüm sana not veremicem

Hocanın sözleri beni baya şaşırttı.Oysa sabah ben ona doğru dosyayı vermiştim.Hocaya baya dil döktüm ama işe yaramadı.Ve o diskodaki kişiyi gördüm.Hocaya yalakalık yapıyodu.Bütün koridor yankılanıyodu resmen.Şimdi olayı çözmüştüm sanırım.Gidip ona sordum.

-Sen neden yalvarıyodun hocaya?

-Ya yanlış konuyu yaptım diye sıfırı basıp geçicekmiş

-Sen hangi konuyu hazırladın ki?

-Ben gelecek konulu kompozisyon hazırladım

-Ama bana projeyi verdiğim hoca bana gelecek konulu yazmışsın..Bekle ya sanırım sabah karşılaştığımızda birbirimizin projesini almışız

Bana şok olmuşçasına baktı.Ve koşup hocanın yanına gittik.Hocalara durumu anlattık.Ve sanırım kendimi tutamadan sevinçten ona sarıldım.

Aşk Yolunda❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin