Ani jsem nemrkla a už mě jeho svalnaté paže dřímaly v objetí a jeho jazyk se snažil probojovat dovnitř mojí pusy.
Chytil mi ruce a zaryl do nich nehty. Vyjekla jsem. ,,To se mi líbí,ještě," zašeptal mi do ucha a vzápětí mě silně zmáčknul na zadku. Znovu jsem vyjekla,ale ne tak nahlas. ,,Mmm."
Chytil mě za hlavu a naklonil ji na stranu. Neudělal to zrovna dvakrát něžně,ale raději jsem nic nenamítala. V následujících pár minutách jsem ucítila na krku vlhké vášnivé polibky a teplý dech. Slastně mi funěl do ucha a já musela přivřít oči. Nakonec to nebylo tak špatné. Pomalu jsem se oddávala jeho polibkům a snažila se působit co nejvíc uvolněně.
Z krku mi jazykem putoval až k prsům. Nejdříve mi je oběma rukama stisknul a slastně u toho hekal. Jen tak jsem tam stála a nevěděla,co s rukama a tak jsem ani nevím proč jednou rukou uchopila jeho penis. Bylo to,jako bych se snažila rozmáčknout kámen. Takhle tvrdý byl.
Nechávala jsem se unášet slastí,když mi laskal bradavky mezi rty,oblizoval jazykem a čas od času jemně stisknul mezi zuby. Už se dokonce rukou pokusil dostat pod kalhotky a pohrával si s klitorisem.Troufnu si tvrdit,že se mi to chvílemi snad i začínalo líbit a v mých ne-příliš-sexy-kalhotkách to začínalo vlhnout. Zatímco si jeho jazyk pohrával s mojí bradavkou,levou rukou mě zatáhl za vlasy a já zaklonila hlavu a pootevřela ústa. Stále jsem měla zavřené oči a užívala jsem si to. Dva prsty pravé ruky mi strčil do úst tak hluboko,že jsem na chvíli přestala dýchat. ,,Nasliň je," poručil mi. A tak jsem jazykem kolem dokola obkroužila jeho prsty a on je poté konečně vyndal.
,,Aaahh," vyjekla jsem,možná skoro vykřikla,když mi tyhle dva prsty doslova narval do vaginy. Nečekala jsem to a na tohle jsme zatím připravená nebyla. Hrozně to bolelo.
,,Ale notak," zašeptal mi do ucha a strčil prsty ještě hlouběji. Když už je měl vevnitř nadoraz,nechal je tam a hýbal pouze konečky prstů. Prvních pár minut to nesnesitelně bolelo,ale po chvíli se bolest mísila s rozkoší a tak jsem znovu přivřela oči a zasténala.
Ani rozkoš ale netrvala věčně a jeho zřejmě přestalo bavit hrát si na něžného a tak všeho nechal a strčil do mě tak silně,že jsem popoběhla o několik kroků vzad a zastavila jsem se o červený gauč. Když jsem do něj nohama narazila,automaticky jsem se převážila a dopadla do měkkého polstrování.
David neváhal ani na chvíli a využil chvíle,kdy jsem ještě celá zmatená ležela s roztaženýma nohama ve vzduchu a snažila se popadnout dech. Doslova mi strhnul kalhotky a při pohledu na mojí pochvu zalaskal a párkát si rukou pohrál se svojí chloubou. Jednu nohu dal na gauč a rukou mě chytil zezadu za vlasy a donutil mě tak sehnout se k jeho přirození. Ani nevím proč,ale otevřela jsem pusu a on mi ho do ní narval snad až po kořen. Začala jsem se dusit a natahovat. Chtělo se mi zvracet. David se smiloval,nebo spíše nechtěl být pozvracen a tak ho vyndal. ,,Ale notak," okřikl mě a zkusil to znovu,tentokrát pomaleji. Chtě nechtě jsem si začala v puse pohrávat s jeho žaludem a když už to vypadalo,že mi to půjde,znovu mě chytil za hlavu a nemilosrdně mi ho rval až k mandlím. Dlouho jsem bojovala s dávicím reflexem,zatímco si on na můj úkor dělal dobře.
Nechám vás napnuté :D Pokračování příště :)
YOU ARE READING
Nechtěná
Teen FictionBonnie je mladá dívka utíkající z domova za vidinou lepšího života. Její nadějí je muž nabízející jistou práci za výborné peníze. Bonnie ale ani zdaleka netuší,do čeho se pouští a podepsala smlouvu s ďáblem. Díky práci ztrácí přátele i naději na lás...