30.júl ( večer )
*Z POHĽADU LIAMA*
Keď sa šli všetci chalani porozprávať von, zostal som opäť s babami sám v obývačke.
LI: ,,Tak toto ste si posrali,“ prehlásil som.
L: ,,Ako to myslíš?“ opýtala sa Lexie a nadvihla jedno obočie.
LI: ,,Čo si myslíte? Že čo sa teraz stane? Že vás nebodaj pustia?“
A: ,,A prečo nie? Myslím, že títo chalani majú o niečo viac rozumu ako hentí dvaja psychopati.“
LI: ,,Vy ich nepoznáte,“ pokrútil som hlavou.
L: ,,Nie? A akí teda sú?“ opýtala sa Lexie a pozrela sa mi priamo do očí.
LI: ,,Louis je strašne svojský a len ťažko si niekoho pustí k telu .. a Harry,“ povedal som a poškriabal som sa po hlave. ,,Harry je ešte väčší perverzák ako Niall a Zayn dokopy,“ dopovedal som.
A: ,,A čo si myslíš? Že tu oni dvaja ostatnú a začnú nás zneužívať aj oni?“ opýtala sa Ashley s miernym úškrnom.
LI: ,,Ja neviem,“ povedal som neisto .. ,,len dúfam, že im nič takéto nezíde na um, ..“
*Z POHĽADU HARRYHO*
Keď som Zaynovi povedal svoju požiadavku, mal som to už dopredu premyslené. Po celú dobu, ako som bol v obývačke s Liamom a tými dvoma dievčatami, som nemohol spustiť oči z tej krásnej blondíny. Neustále som si ju premeriaval pohľadom a keby som mohol, okamžite by som sa po nej vrhol. Nemohol som na to poriadne ani pomyslieť, pretože by sa môj kamarát okamžite postavil do pozoru a to som nemohol dopustiť.
LO: „A čo z toho akože budem mať ja, ak to neprezradím?! Pokiaľ viem, tak ja by som mal byť tiež ticho a nikomu nič nepovedať. A ak má Harry takúto požiadavku, aj ja chcem z toho nejaký bonus,“ ozval sa zrazu Louis, ktorý celú dobu len počúval a zamračil sa na Zayna a Nialla.
Z: ,,Tak akú požiadavku máš na nás ty?“ povzdychol si Zayn a pozeral striedavo na Louisa a mňa.
LO: „Tak, ja nie som zadaný a môžem si takisto užívať, čo by som aj rád urobil..“ začal a ja som tak nejak tušil, kam to bude smerovať ale bol som ticho. Toto by si mali vyriešiť oni medzi sebou. Ja už som svoje dosiahol. Teda, len teoreticky.
Z: „Aj ty chceš sex s Lexie?“ nadvihol obočie Zayn a všimol som si ako zaťal päste tak aby to bolo takmer nebadateľné. Skoro sa mu to aj podarilo.
LO: „Ak myslíš tú blondínu, tak nie,“ pokrútil hlavou a hneď aj pokračoval vo svojej myšlienke.
LO: „Mňa viac zaujala tá druhá, hnedovlasá,“ dokončil čo chcel povedať a kusol si do spodnej pery.
N: „No tak to hó pŕŕ, mladý pán!“ vložil sa do toho aj Niall a ja som si prekrížil ruky na prsiach a trošku pobavene som ich sledoval.
LO: „Fajn, tak hneď zajtra to pokojne môže byť v médiách,“ pokrčil ramenami a ja som sa musel zasmiať nad jeho „vyjednávacou technikou“. Zayn po mne vražedne pozrel, tak som sklapol a ďalej som ich pobavene pozoroval.
Z: „Niall, možno by si mal ustúpiť...“ povedal Zayn a pozrel na Nialla. Ten chvíľu váhal, čo má povedať, no napokon otvoril ústa.
N: „Fajn, tak teda dobre. Môžeš sa vyspať s Ashley,“ prikývol napokon a zatváril sa dosť kyslo...*Z POHĽADU NIALLA*
Po tom, čo Louis vyslovil svoju podmienku som pocítil strašný hnev. Cítil som na svojich lícach, že sa zafarbujú do červena, čo bol znak toho, že som bol neskutočne nasraný!
Mal som sto chutí po ňom vyštartovať, keď nepriamo vyslovil to, že by rád prejebal Ashley a ešte sa pri tom kusol do pery!
Na Zaynovi som tiež videl, že mu ich podmienky nie sú zrovna po vôli. Vlastne, ani neviem, prečo sme mali obaja taký problém s tým, aby sa s nimi vyspali. No nakoniec sme museli obaja súhlasiť a šli sme späť do domu.
YOU ARE READING
UNTOUCHABLES
Fanfiction⚠ WARNING⚠ - niektoré časti sú 13+ ! - príbeh obsahuje nadávky! ✔ BEST RATING ✔ #1 in FANFICTION #1 in TEENFICTION