Ani değişen hava durumundan dolayı Kampta 2 gün kalmıştık.
"Nadide sultan ben geldim" anneme hep nadide sultan derdim.
" hoş geldin kuzucum 2 gün sonra gelmeyecek miydin?" Dedi "boş ver geldim işte özlemedin mi beni nadide sultan?" Açıklama yapmaktan yorulmuşçasına kısa kestim
"Anne ben kaçtım?" Dedim bir şey söylemeden odama geçmek istiyordum. "Kızım nerey-" nihayet odama kavuşmuştum. Oturup maillerime baktım. Yeni bir gelişme yoktu. İnstagrama girdim. 'Yeni bir arkadaşlık isteğiniz var' kim olabilirdi ki. Kimse kim sonra nasılsa bakardım. Telefonu kapatıp tam güzellik uykuma dalacaktım ki telefonum çaldı. 'Kaydedilmemiş numara' son zamanlarda aşırı gizemle karşı karşıya kaldığım için ve bir gizemi daha kaldıramayacağım için meşgule attım. 2 dakika sonra yine aradı.
" ne var Allah'ın geri zekalısı" sanırım biraz sinirlenmiştim. Offf tamam kabul uykumu kaçıran bu kişiye baya baya sinirliyim. "oo sakin ol tarla faresi" neeeeee! Bu bana tarla faresi mi dedi 😠 ama bir sorun var ki bu Sinan'dı.
"Ne diye arıyorsun beni ya?"
Dedim. " kızım senin frenin yok mu ya bi sakin ol. Ben Sinan."
" eee yani ne olmuş" dedim sinirimi üzerimden hâlâ atamamıştım. "Nasıl oldun diye merak ettim tarla faresi"
Hah çok iyi plaza kalası bana fare diyor çok güzel anlaşıyoruz. gözlerim kanadı.
"İyim sağ ol hödük" -çüm eki yanlış anlaşılmasın tribimi belli etmek için öyle söyledim. "numaramı nerden aldın?" Dedim konuyu dağıtmak için.
"Buldum işte!" Dedi.
"Nerden dedim!"
"Zeynep verdi." Ahh Zeynep ahh ölümüne adım adım yaklaşıyorsun
"Öyle miiiii! Elimden çekeceği var bu kızın"
"Tamam tarla faresi"
"Bana tarla faresi demeyi keser misin"
" tamam tarla faresi sana tarla faresi demem"
Hahahhaha çok komik
"😒 komik misin acaba?"
"Ben olsam kendimi bana saklardım!"
Ayyy kızarıyorum yapma şunu hayır kalbim küçücük bir şeyde bile yuvasından çıkacakmış gibi olan kalbim dayanmaz yapma.
" oo tamam haydi iyi geceler sana "
"İyi mi geceler tarla faresi"
"İyi geceler hödük!"(Merhaba canlar biliyorsunuz ki tatildeyim. Çok yoğun geçiyor günlerim buna rağmen yazmaya çalışıyorum. Severek ve isteyerek sizde desteğinizi esirgemeyin lütfen 🙏🏻🤗❤️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VÂRİS
Short StorySessiz bir gemide ki çığlıklardı ,iç sesim! Kendimle bir savaşın içindeydim bu savaşta kimseye yer yoktu. Olmamalıydı bu zamanla benim savaşımdı. Bi yüzün vardı, yüzümü güldüren onu da aldılar benden. Sadece ben ve yıldızlarım kaldık. "Bugün 1 yıl...