1.Bölüm

5 0 0
                                    

= 1.BÖLÜM =

Sabahtan beri migreni tutan kadının dikkat çekmesini izliyorum . Hastanede , ilgi çekmek kadar sinir bozucu bir şey yok . Ah inanmıyorum ! Buralarda dura dura yerlisi olmaya başladım . Malum , bir insanın canından çok sevdiği kardeşi , sister'ı gibi gördüğü kişi alkolik . Merhaba , ben Cansu . Ama siz bana Kötü Kız'ın Kuyruğu da diyebilirsiniz . Öyleyim zaten .

Arkadaşım Ece ; alkol bağımlısı , uyuşturucu bağımlısı , psikopat , annesini 6 yaşındayken gözlerinin önünde öldüren babasına kin tutmuş , evden kaçmış , kötü kız ..

Ben ; kuyruk , kuyruk , kuyruk .. Ece ' nin peşinde dolaşan , başına belalar açan , ailesinden azar işiten , ama yinede Ece ' nin vazgeçemediği kız .

Ece'nin hikayesi :

= Bundan 11 Sene Önce =

Ece , odasında barbie bebekleriyle oynuyormuş . Babası işten gelmiş . Annesi mutfaktan banyoya kirli çamaşırları almak için geçmiş . Ece'nin babası kapı kenarlarına yaslanarak buğulu gözleriyle " Ben geldim . " demiş . Annesi biraz yaklaşıp kokladıktan sonra , " Yine içmişsin.. Neden içiyorsun ki ? Yakışıyor mu koskoca mal sahibi adama ? Günaha giriyorsun Erdem . Hem kızın hem de benim için . İçme artık şunu . " 

Erdem Bey : Kimse bana ne yapacağımı söyleyemez . Ben bu ailenin direğiyim . Ne istersem onu yaparım . 

Mine Hanım : Allah allah . Bir zamanlar kızını , ailesini seven Erdem'e ne olmuş acaba . İçmeyeceksin . Kumara gitmeyeceksin !

Erdem Bey : Sus artık !!!

Erdem Bey ' in bağırmasıyla Mine Hanım'ın aldığı tokatla yere yığılması bir olmuş . Ece sesleri duyunca odasından salona gelmiş . Babasıyla annesinin kavga ettiğini görünce hiç ses çıkartmadan kenarda durmuş izlemiş . Babası , o kadar alkolükmüş ki annesini keskin bir parçayla yaralayacakken Ece dayanamayıp annesini savunmaya almış . Babası keskin parçayı sallarken Ece'nin yanağına denk gelmiş . Ece bağırarak , " ANNEMİN KATİLİ SENSİN ! ONU SEN ÖLDÜRDÜN ! İNTİKAMIMI SENDEN ALACAĞIM GÖRECEKSİN ! " diyerek evden kaçmış . Sokaklarda gezinirken onu yaşlı amca bulup yetimhaneye götürmüş . 14 yaşına kadar orda kalmış . Asiliğiyle yetimhanede nefret edilen kız olmuş . Herkesle kavga edermiş . Sonra iyi kalpli biri onu evlatlık almış . İyi kalpli kişi baya da zenginmiş . Ece'yi en güzel kıyafetlerle giydirerek liseye gönderirmiş . Hem de en yüksek okullara . Kız , okulda da kavgacı , asi biri olup çıkmış . Hala da o lisede okuyor. 

2. BÖLÜM >>>>

 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin