δεν θελω να ανοιξω τα ματια μου ..μου αρεσει αυτο που νιωθω...τα ζεστα του χειλη ακουμπουν στον λαιμο μου..τον γλυφουν και τον δαγκονουν..ενα μικρο βογγιτο ξεφεβγει απο τα χειλη μου ,παω το κεφαλι μου πισω για να εχουν μεγαλυτερη προσβαση στον λαιμο μου αυτα τα θπεροχα και ζεστα χειλη ...
Αρχιζουν να κατεβαινω σιγα σιγα ..νιωθω να πιπιλαει την κλειδα μου και ενα χερι να χαιδεβει το μουτι μου κυκληκα και να κατευθηνεται προς τον μηρο μου ...μιωθω την μπλουζα μου να ανασηκονεται και μια ζεστη ανασα να χτυπαει την κοιλια μου ...η γλωσσα του γλυφει την περιοχη γυρω απο τον οφαλο μου ...
ανοιγω ελαφρος το στομα μου...
νιωθω τα χειλη αυτα να με φιλανε γλυκα στο στομα και τα χερια του να χαιδευουν το στηθος μου την μεση μου τα μπουτια μου και ελαφρος το αιδιο μου ...
ενα ακομη βογγητο ξεφευγει απο τα χειλη μου ...
τα χειλη κατεβαινουν παλι και αριχζουν να αφηνουν μικρα φιλια σε ολο τον θορακα μου ,γυρω απο το στηθος μου ,γυρω απο τις θυλες μου ,νιωθω την ανασα του στις θυλες μου και οι ρογες μου σκληρενουν ...
με καθε φιλι ακουω και ενα
..΄τι βλακας μου ειμαι΄, ΄σε παρακαλω συνχωρεσαι με΄, ΄ειμαι ο ποιο χαζος ανρθωπος του κοσμου ΄, ΄σε παρακαλω ματια μου συγχωρεσαι με ΄...
Τα χελη αυτα φτανουν σιγα σιγα ολο και πιο κοντα στο βρακι μου μεχρι που νιωθω την γλωσσα του να να μπαινει κατω απο το λαστηχω του βρακιου μου και να γλυφει την αρχη του αιδιου μου ....
Ενα ακομη μικρο βογγητο ξεφευγει απο τα χειλη μου...ενω η μεση μου σχηματιζει ενα μικρο τοξο...
τα χειλη του ανεβαινουν παλι πανω στο στηθος μου και επαναλανβανει τις ιδιες κινησεις
ανοιγω ελαχιστα τα ματια μου και βλεπω τον αποστολη να φιλαει την κοιλια μου και τα δαχτηλα του να τριβουν μαλακα τις ρογες μου ...
με τιταει στα ματια και μου χαμογελαει ,σταματαει οτι κινησεις εκανε πριν απο μερικα δευτεροπλεπτα ,μου δινει ενα πεταχτο φιλι και μου λεει χαμηλοφωνα ..
απ΄σε παρακαλω ..ασεμε να σου απαληνω τον πονο που σου προκαλεσα με την συμπεριφορα μου...΄ειπε και χαμηλωσε το κεφαλι του...
Ηταν σαν να μου υποκληνοταν σαν να με ικετευε....
δινει ενα φιλι στην κοιλια μου και με ξαναρωταει
YOU ARE READING
~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~
RomanceΜε λενε Αλεξανδρα κι ειμαι 16 χρονων ,εχω μια κολλητη την Νινα ειναι κι αυτη 16 χρονων .. Δεν εχω αδερφια ..αλλα επειδη δεν εχω δεν σημενει οτι οι γονεις μου με κακομαθενουν ..Τον μπαμπα μου τον λενε Γιωργο ,εχει χωρισει με την μαμα μου εδω κι 2 χρο...