1.

71 3 4
                                    

Latyak szemszöge:

Arra kelek hogy Rec mérgelődik. Latyak... Nézd azok a k*rva szarvasok már megint megzabálták a virágot. Pedig olyan szép volt. Furcsa, az én csodállatos kis kertemhez egy árva lélek sem nyúlt.

Unatkoztam semmi kedvem sem volt csak úgy üldögélni. Így hát felálltam és elsétáltam a kijárathoz. Akár a fán is áttudtam volna menni, de mintha élnek. Ki dugtam a fejemet, bárki lehet kint. Egy hosszú út, és bejáratok a kő kertekbe. Igen, pont úgy néz ki mint egy temető.

Igen, mert az is. - mondta Rec.

Mivel nincs életem kilassúztam a levegővel. Rec is jött utánam. Egy másik szellem észrevette hogy távozni kívánunk a bejárati ajtón. Megkérdezte hogy hova megyünk. Annyit válaszoltunk hogy megyünk gengelni. Ezzel az értelmes válasszal elégedetten eltávoztunk. Magunk mögött hagyva a "Mi a sz*r fejet vágó lelket".

Na most mit csináljunk? - kérdezte Rec. Azt ami a szellemek dolga! Szóval megyünk elhagyatott házakba, ajtót csapkodni!

El is indultunk, Rec úgy ment mint egy alkoholista, dölöngélt jobbra balra. Én is elkezdtem dölöngélni, mostmár úgy néztünk ki mint 2 alkoholista szellem.

Aztán találtunk egy házat, de nem volt elhagyatott. A démonok éppen kártya paryt tartottak bent.

Jó ötlet bemenni ide? - Kérdeztem.

---------------------------------------------------------
Elkezdtem egy új könyvet, remélem tetszik nektek. A következő rész hamarosan jön! Рака 😀
---------------------------------------------------------

Latyak (12+)Where stories live. Discover now