5.BÖLÜM(Kalp bağı)

172 13 7
                                    

NATSU
Sabah kafama yediğim tekmeyle yataktan düşerek uyandım.

Nel:
"Kalk hadi uyku tulumu! Yapacak çok işimiz var. Götünü devirip yatmak için vaktin yok."

Natsu:
"İnsan gibi uyandıramaz mıydın tekme atmak nedir ya! Hemde kafaya."

Nel:
"Belki sarsıntıyla aklın başına gelir dedim ama nerdee..."

Kafamın acısıyla farkedemediğim bir şeyi farkettim birden. Karşımdaki dün evime aldığım çocuk değil yetişkin bir kadındı.

Natsu:
"Sen kimsin be!!"

Gözlerimi ovalayıp tekrar baktığımda hala karşımda bir kadın duruyordu. Nel'e benzeyen kadın gözlerini devirdi.

Nel:
"Hayal görmüyorsun gerizekalı. Hala benim ama bu gerçek formum. Bazen çocuk formumu kullanırım."

Çocuk formu mu? Ne tuhaf bir yetenek. Ayrıca Nel kız mıydı? Ben onu erkek sanmıştım.

Natsu:
"Yani sen o dünkü sümüklü velet misin?"

Kafama bir tekme daha yedim.

Nel:
"Kimmiş ulan sümüklü velet! Gayet tatlı bir çocuğum bir kere."

İyiki erkek sandığımı söylememişim. Ayağa kalktım.

Natsu:
"Pekala, sabah oldu şimdi bana neler oldu anlat."

Nel:
"Git duş al. Kavaltıda konuşuruz. İt gibi kokuyorsun hiç yıkanmıyormusun sen."

Cevap vermeden banyoya ilerledim. Zaten bende duş almayı düşünüyordum.

LUCY
Annem beni odama kitledi. Sanki kilitlemese saraydan çıkabilecekmişim gibi. Her yer muhafız kaynıyor. Geçen sefer böyle bir olaya hazırlıklı değillerdi bu yüzden kaçmaya fırsatım oldu ama şimdi tüm önlemler alındı. Kaçmak imkansız gibi bir şey.

Happy:
"Üzülme Lucy bir yolunu bulucağız."

Happy de benimle birlikte. Yalnız olmadığımı bilmek biraz içimi rahatlatsada bu bir şeyi değiştirmiyor.

Happy:
"Acier ablaya ne oldu acaba?"

Lucy:
"Eminim güvendedir. Annem hamile bir kadına zarar verecek bir şey yapmaz. Sadece bizden uzak tutmaya çalışıyor."

Happy:
"Tüh be! O zaman bu kitabın ne işe yaradığını nasıl öğreneceğiz."

Lucy:
"Ne kitabı?"

Happy'nin elindeki kalın kitabı görünce şok oldum. Acier ablanın getirip masaya koyduğu kitaptı bu. Ama Happy onu nasıl sakladı ki? Kendi kadar kitabı gizlemesi imkansız.

Happy:
"Hahahaha! Lucy yüzündeki ifadeyi görmelisin. Bu kadar büyük bir kitabı nasıl sakladığımı merak ediyor olmalısın."

Başımla onayladım. Happy bana elim kadar büyük olan sırt çantasını gösterdi.

Hppy:
"Bu çanta normal bir çanta değil. İçine koyduğun cismin hacmini ve ağırlığını küçültür. Böylelikle daha fazla şeyi sığdırırken fazla yük taşımış olmazsın. Ayrıca çok kullanışlı düşünsene içine yatak bile giriyor."

Lucy:
"Vay canına süpermiş! Peki sonra tekrar mı büyüyor?"

Happy:
"Çantanın içinden çıkardığın cisim 5 saniye içerisinde gerçek boyutuna döner."

Lucy:
"O zaman bu kitabı annem bizi götürmeden önce çantana sakladın."

Happy:
"Aynen öyle. Çok zekiyim dimi."

AYRI DÜNYALARIN İNSANIYIZ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin