▪︎3. Bölüm ▪︎

233 19 35
                                    

Dorukstagram: Lütfen cevap yaz.
03:04 A.M

Dorukstagram: Çünkü bu gün yalnız hisseden sadece sen değilsin.
03:05 A.M

KuMsAl yazıyor...

KuMsAl: Kimsin ?

KuMsAl: Seni tanıyor muyum ?

Dorukstagram yazıyor...

Dorukstagram: Bilmem...

Dorukstagram: Muhtemelen tanımıyorsun...

Dorukstagram: Ama seni gerçekten çok seviyorum.

Dorukstagram: Ve artık dayanamıyorum.

Dorukstagram: Okulda neden hep yalnız gezdiğini, evin de yalnız yaşadığını, okul sonrası yarı zamanlı işlerde çalışıp kendi kendini doyurduğunu biliyorum.

Dorukstagram: Ama en önemlisi...

Dorukstagram: Annenle babanın ölü olmadığını biliyorum....

Dorukstagram: Nerede onlar ?

Dorukstagram: Neden bu kadar mutsuzsun ?

KuMsAl: Annemle babam ben küçükken beni bir sepet içine bırakıp yetimhane kapısına bırakmışlar.

KuMsAl: Daha sonra bir çift gelmiş ve beni evlatlık olarak almış. Bak hep miş muş diyorum. Çünkü hatırlamıyorum.

KuMsAl: Sonra ben onlarla yaşamaya başlamışım. Şimdi hatırladıklarımdan devam edeceğim.

KuMsAl: 5-6 yaşımdayken bana bir doğum günü partisi verdiler...
O gün arkadaşlarımla delice eğlenirken bir silah sesi gelmişti. Hemen silah sesinin geldiği benim odama koşmuştuk. Üvey babam elinde silah ile duruyor. Üvey annem ise yerde boylu boyunca yatıyordu. Üvey babam silahı bana doğru tuttu birden. Arkadaşlarımın hepsi topuk tabi...

KuMsAl: Sonra eve komşular girdi. Beni kurtarıp babamdan da silahı aldılar. Polis, ambulans derken. Üvey annemin öldüğü haberi geldi. Ne kadar öz annem olmasa da üzülmüştüm.

KuMsAl: Bir ay sonra üvey babamın da hapise atılması kararı çıktı.

KuMsAl: Sonra işte birden aniden teyzem geldi. Teyzem olduğunu filan öğrendim. Beni kendi yanına aldı. Teyzem bekardı ama eve her gün bir adamı getirip fingirdeşiyorlardı. Bir gün dayanamayıp sordum.

KuMsAl: Işte o adam kim diye...

KuMsAl: Keşke sormasaydım :')

KuMsAl: O günden itibaren beni hep dövdü... Nedenini bilmiyorum...

KuMsAl: Kimi zaman bütün kıyafetlerimi çıkarıp kaynar suyu döküyordu kafamdan...

Dorukstagram: Özür dilerim. Bu kadar çok şey yaşadığını bilmiyordum. Devam etme artık.

KuMsAl: Kimi zaman sigarasının yanan tarafını her tarafıma değdiriyordu.

Dorukstagram: Kumsal yeter...

KuMsAl: Bir kere de çamaşır suyu dolu küvete sokmuştu beni.

KuMsAl: Hiç unutmuyorum. Bütün hafta deri dökmüştüm :)

Dorukstagtam: Kumsal yeter !

KuMsAl: Adın Doruk mu ?

Dorukstagram: Evet.

KuMsAl: Hadi o zaman Doruk bütün yazışmalarımızı ss al. Paylaş okulun sayfasına.

KuMsAl: Biraz fotoshopla işte tecavüz filan eklersin. Sürtük durumuna da düşürdün mü... Al sana mis gibi dalga geçme kaynağı.

KuMsAl: Hadi ama... çevrimiçi olarak bekleme...

KuMsAl: Bir darbe de sen vursan sorun olmaz.

KuMsAl: Vuran vurmuş ne de olsa...
03:23 A.M

HERKESE MERHABA ! BU BÖLÜMDE HER MESAJIN ALTINA SAAT YAZMADIM. ÇÜNKÜ GERÇEKTEN ZOR OLACAKTI. SADECE MESAJLAŞMAYA BAŞLARKEN VE BİTTİĞİNDE Kİ SAATLERİ YAZDIM. BU BÖLÜM UZUN OLDU. ÇÜNKÜ ÖYLE OLMAK ZORUNDAYDI. AYRICA BU MINI TEXT OLDUĞU İÇİN BÖLÜMLER BU KADAR KISA OLUYOR. DİĞER BÖLÜMLER BU KADAR UZUN OLMAYACAK. AMA İLK 2 BÖLÜM KADAR DA KISA OLMAZ. MERAK ETMEYIN. ZATEN BÖLÜMLER KISA DİYE SİZİ BÖLÜMSÜZ BIRAKMIYORUM. HADİ ÖPTÜM !

YALNIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin