LUKU 1
Ulina ja kiljunta täytti käytävän, jossa niin kutsutut vartiokoirat astelivat vahtien jokaista selliä, jossa odotti voimakas tahtoinen taikka kaikkea pelkäävä rakki. Yhdessä selleistä istui leopardikuvioinen tummakasvoinen uros. Uros kuunteli tarkkaavaisesti ympäriltään kuuluvaa ulinaa ja kiljuntaa. Peloton katse uroon kasvoilla kertoi siitä, ettei uros pelännyt sitä mitä kohta luvassa oli. Uros odotti kärsivällisesti omaa vuoroaan tietämättä mitä hän joutuisi hetken päästä kokemaan. Uros oli vielä kovin nuori ja muistot tuon perheestä haalistui päivä päivältä enemmän, vaikka uros olikin nuori, oli hän silti päättäväinen ja peloton monien asioiden suhteen. Pian uroon sellin oven lukko kävi ja ovi aukesi naristen. Oven raottuessa himmeä valo änkeytyi huoneeseen osuen suoraan uroon silmiin. Silmiään siristellen uros seurasi ihmisen liikkeitä, joka läheni urosta hitain askelin. Uros tiesi, että vastarinnan tekeminen huonontaisi vain tämän tilannetta, joten päätti uros olla rauhallinen ja antaa ihmisen tehdä mitä ikinä tuo aikoikaan. Uroon silmät hiljalleen tottuivat valoon, joten vihdoin uros näki ihmisen tarkemmin ja näki myös ihmisen kädessä roikkuvan rautaisen pannan. Uros käänsi katseensa pimeyteen antaen ihmisen asetella pannan kiinni. Pantaan ihminen vielä napsautti rautaisen hihnan kiinni ja nousi sitten ylös ”on ensinmmäisen kokeesi aika Mr. Mask Head” rauhallinen nais ääni sanahti taputtaen urosta päälaelle. Uros väräytti ruskeita korviaan kuullessaan häntä kutsuttavan Mr. Mask Headiksi. Uros kohautti lapoja nousten rauhallisesti seisomaan. Ehkä uroon nimi ei ollut niin paha kuin olisi voinut olettaa. Rauhallisin askelin pienikokoinen uros lähti seuraamaan pitkätukkaista naista. Käytävillä kulkevat vartiokoirat käänsivät säälivät katseensa urooseen. Uros luimisti korviaan koittaen ymmärtää, miksi koirien katseet olivat niin surkeita. Uros pystyi jopa lukemaan yhden naaraan huulilta sanat ”olen pahoillani” koirien käytös sai maskipäisen uroon epäröimään ja pieni pelon tunne kiemurteli uroon rinnassa. Vastarinnan tekeminen tässä vaiheessa olisi ajanut vain uroon hänen, takana kävelevien koirien hampaisiin. henkäisten uros seurasi naista kohti jotakin huonetta. Uroon askeleet olivat epävarmoja sekä pelon täyttämiä. Uros ei ollut koskaan tiennyt sen tarkemmin missä hän oli ja miksi käytävällä kaikui useiden koirien tuskan huudot. Pian uroon ajatukset hajosivat, kun uros talutettiin jonkin laiseen huoneeseen. Uros kävi katseellaan huoneen läpi. huoneen keskellä oli suuri metallinen pöytä, jonka päädyissä oli neljälle tassulle tarkoitettua ketjua. Pöydän vieressä oli työnnettävä taso, jonka päällä oli erilaisia esineitä. Uros ei lattian rajasta nähnyt tarkemmin mitä esineet olivat. Huoneen seinät olivat täynnä veriroiskeita. Kylmätväreet kulkivat uroksen läpi, kun tuo nostettiin pöydälle. Pöydän päädyissä olleet kahleet napsautettiin uroon tassuihin kiinni. Paniikki sekä pakokauhu täytti uroon. Kyyneleet nousivat uroon silmä kulmista valuen hitaasti uroon poskea pitkin alas. ”Nyt saat naamaasi asian, joka määritti nimensä” naisen ääni sanahti lempeästi. Uroon katse kääntyi pöytään, jossa olevat esineet, oli maski ja panta, jossa oli terävän oloisia piikkejä. Näiden lisäksi pöydällä oli erilaisia työvälineitä, joilla maski survottaisiin pysyvästi uroon kasvoihin kiinni. Huoneeseen saapui muutama muukin ihminen auttamaan naista ”tästä uroosta tulee voimakas ja murhanhimoinen työläinen meille” irstas mies ääni naurahti painaen vankat kätensä uroon kaulalle. Mies piti uros paikallaan samalla kun nainen alkoi asetella maskia uroon kasvoille. Uros tunsi maskissa olevan pieniä ruuveja, joilla varmistettaisiin, että maski pysyisi uroon kasvoilla. Pian nainen sai maskin aseteltua. Nyt alkaisi itse kivuliain osuus. Nainen tarttui tasolla olevaan vasaraan. Vasara ohjattiin maskin luo ja tihein lyönnein maskia alettiin lyödä uroon päähän kiinni. Tuskan huudot täyttivät huoneen ja suunnaton kipu täytti uroon. Uroon katse pimeni ja pian uros menetti tajuntansa. Jatkuu seuraavassa osassa;)
YOU ARE READING
HUUTOA HUONEIDEN TOISSA PUOLEN
FantasyTarina kertoo Elias nimisen hahmoni menneisyydestä. Tarinassaan kerrotaan miksi uros sai kasvoihinsa tuon omituisen maskin ja miten laboratorio elämä muutti uroosta palkka murhaajan.