Part23

190 9 0
                                    

Hej,oprosti sto kasnim

Ma,sve u redu.Nema problema

Sjela sam nasuprot njega i došao je konobar

'Izvolite,sto ćete naručiti?'

Ja sam uzela nescafe od čokolade moj omiljeni.

Ja cu kavu bez mlijeka-rece Franko

Otišao je konobar,ja i Franko smo se gledali nekoliko sekundi i napokon je Franko nešto progovorio jer je bila neugodna tišina i to mrzim.

Pa...kako si??

Dobroo-bilo mi je malo čudno sto je to pitao jer smo ipak prije nekoliko mjeseci bili dečko i cura i imali smo o svačemu pričati a sad nemamo o čemu.

Pa otkad si već u pjevanju??Uskoro izbacujes svoj prvi album zar ne??

Da,uskoro cu izbaciti album jako sam uzbuđena zbog toga.Već nekoliko mjeseci nastupam ali onaj dan kad si upao o rekao mi sve ono to mi je bio prvi koncert,pravi koncert.

Da,drago mi je zbog tebe.Oprosti na onome svemu sta sam ti govorio proteklih nekoliko dana stvarno nezz sto mi je bilo.

U međuvremenu mi je došao konobar i mi smo pili svoje piće i pričalo o svemu bas kao pravi prijatelji,smijali se,zezali,pričali sto nam se izdesavalo sve u životu otkad se nismo vidjeli...

\\Nekoliko sati kasnije\\
\\Jelena pov.\\

Došla sam doma nakon tog pića,Franko me dovezao kuci kao prije,presvukla sam se u nešto udobno,skinula šminku,kosu stavila u neurednu pundzu i legla u krevet uzela grickalice,upalila neki film na netlixu i uzivancija ali došla mi je poruka od nekog a to je bio Franko,nisam očekivala da ce mi ista poslati ali napisao je:'drago mi je što smo ostali prijatelji,nadam se da ce tako i ostati'.
Nezz koliko mi je bilo pametno da ostanemo u kontaktu jer sam ga htjela iz života maknuti i sad ga želim maknuti jer ga još uvijek jako volim ali on to ne zna i nadam se da neće nikad saznati ali danas u kafiću je bio tako drag,dobar,pristojan kao da nije onaj Franko kojeg sam upoznala na prvu,onaj zenskaros,totalno druga osoba i uz to sve je nenormalno zgodan.Definitivno mi godi njegova pažnja prema meni ali morat cu mu reci istinu sta što stvarno osjećam jer ja ne mogu vise ovako.

\\Franko pov.\\

Došao sam doma nakon sto sam Jelenu vozio do doma,još uvijek mi se jako sviđa ali pokušavam je gledati samo kao prijateljicu nadam se da cu se ubrzo odljubiti ali ona je stvarno prezgodna ali ja se želim vratiti normalnom životu tj.svom životu,starome zivotu.Došao sam doma,otusirao se,otišao u krevet i poslao Jeleni poruku jer me zanima njezin odgovor i uostalom bilo mi je dosadno pa ajde da se malo dopisujem s njom.

NEKOLIKO DANA KASNIJE

Digla sam se u ujutro rano,mrtva sam već cijeli dan,danas je izlazak mog albuma tj.premijera.Prošlo je već nekoliko dana i jako sam uzbuđena da dođem tamo,da počnem pjevati i vidjeti sve te ljude.Došao je napokon taj trenutak kad se moram spremat.
Obukla sam:

I sama se nasminkala,frizura blagi valovi i to je to,nisam htjela da kompliciran

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

I sama se nasminkala,frizura blagi valovi i to je to,nisam htjela da kompliciran.

Došla sam napokon tamo,bilo je stvarno prelijepo uredeno.

Bili su tamo jako važni ljudi u svijetu pjevanja ali također bio je i Franko već se dopisujemo neko vrijeme pa sam i njega pozvala nezz koliko mi je to bilo pametno ali ovo je prilika da mu kažem večeras sve što osjećam prema njemu.

Evo to je to za ovaj dio,nadam se da vam se sviđa,pisite mi mišljenje i kako vam se sviđa??

LJETNA PRICADonde viven las historias. Descúbrelo ahora