•Korea, here I come•

15 2 0
                                    

America

"KANG TAEHYUN! DAH PUKUL 10 BANGUN LAAA!!" Jerit Leeya sekuat hati di hadapan pintu bilik kembarnya yang awal 5 minit 8 saat.


"Here I come kicking the door, uh!" Nyayi Leeya sambil menendang pintu bilik oppa-nya. Dengan itu, dia melompat naik ke atas Taehyun dan menghempap Taehyun.


"YAH!! BERAT LA LEEYA NI!! TA-K BOL-E BERNA-" Taehyun menolak Leeya yang seberat 50kg itu jatuh katil. Setelah jaga sepenuhnya, baru Taehyun tolong Leeya yang terjelepuk atas lantai tadi.


"Nasiblaa kau abang aku. Kalau tak dah lama aku kerjakan kau." Merah muka Leeya menahan amarah yang teramat. "EEEE!! Apa bau busuk nii? Ni mesti bau oppa yang tak mandi lagi!" Kata Leeya sambil menolak abangnya ke arah tandas.


Taehyun mengapai tualanya sebelum memasuki bilik air untuk mandi. Leeya menutup lampu bilik air Taehyun meninggalkan Taehyun ketakutan dalam gelap. Sampai di dapur, dia di tegur oleh kedua ibu bapanya.


"Good morning, princess!". "Good morning, appa eomma!" Sebelum memeluk mereka dengan erat. "Mama masak apa? Kimchi? Gimbap?" Tanya Leeya sebelum berlari ke arah dapur. Malangnya, Leeya jatuh terbalik masa berlari ke counter dapur. Ibu bapanya hanya gelak dengan perangainya.



























Sampai di lapangan terbang, bodyguards serta ibu bapanya mengiringi sehingga sampai di gate VIP. Guna personal plane of course.


Sebelum menaiki kapal terbang, Mr. Kang dan Mrs. Annie memberi pesanan kepada Leeya.


"Kang Leehyun, ingat pesanan appa ni. Nanti kamu akan dihantar ke School of Idols, jangan beritahu sesiapa bahawa kamu adalah the next queen mafia. Jalankan misi dengan elok dan jangan lupa facetime kitorang nanti. Mentang-mentang iphone 11 pro. Nnt appa bakar semua album kamu hihihi" sakat Mr. Kang kepada anak perempuannya.


"Malangnya, Leeya dah bawak semua barang kpop dari bilik hahahaha!" Kata Leeya sambil menjelir lidahnya.


"Sudah-sudahla tu, cepat pergi naik kapal tu. Ada special suprise  for you. Bye! We love you guys very much." Lalu Puan Annie memeluk kedua-dua anaknya.


" Nanti Taehyun hantarkan selfie Taehyun ngan Park Seo Joon kat eomma eh?" Saja Taehyun mengusik eomma-nya yang minat akan Seo Joon.


"Eh nanti video call terus ngan eomma laaa!" Teruja eomma-nya sambil melompat kecil. Mr. Kang di sebelahnya muka dah merah menahan jealousnya.


"Dh la eomma, appa, kitorang pergi dulu!" Kata Leeya sebelum menarik tangan abangnya dan berlari naik ke atas kapal.


Sebaik sahaja Leeya membuka pintu kapal terbang itu, ternampak 4 susuk lelaki yang tinggi dengan muka yang dihiasi senyuman manis.


"TXT OPPAS!!" Jerit Leeya teruja sebelum memeluk mereka dengan seerat erat nya. Tidak lama selepas itu, Taehyun join sekali. Ahli TXT juga ialah ahli kumpulan mafia Mr. Kang. Leeya sangat rapat dengan TXT seperti adik beradik.


Mafia's SweetheartWhere stories live. Discover now