"Lily... Ben senin babanım"
Harry, kulaklarına inanamıyordu.
Bir... babası vardı?
Ve bu kişi tam olarak ona yıllarca berbat davranan kişiydi. İksiri güzel olsa bile aşağılayan, onu sadece babasına benzediği için sevmeyen bir adamdı babası.
Peki bunu ona neden Lily iken söylüyordu ki? O Harry'nin babasıydı. Emily Lily Potter diye birisi yoktu bile!
Harry karşısındaki adama şokla bakmaya devam etti önce. Sonrasında ise yüzünü ifadesiz bir ifade kapladı. Uzunca bir süre hiçbir mimiğini oynatmadı.
Karşısındaki adam ise önce hemen bir nefret belirtisi görmediği için sevinmişti. Tabii bu küçük mutluluk balonu Harry ona ifadesizce baktığında patladı.
Hâlâ Harry'nin bir şey söylemesini bekliyordu. Gözlerine beklenti ifadesinin yerleşmesine izin verdi. Fakat Harry hiç ama hiç pas vermiyordu.
Snape pes ederek yavaşça elini Harry'nin elindeki şişeye götürdü ve şişeyi alıp kapağını açtı. Yavaşça gözlerini ona dikmiş olan Harry'nin ağız hizasına getirdi ve alt tarafını Harry içebilsin diye kaldırdı.
Harry şaşırtıcı bir şekilde hiç itiraz etmeden ağızını açtı ve şişeyi bitirdi. Harry şişeyi bitirdikten sonra Harry ayaklarından başlayarak değişmeye başladı.
Eteği bir pantolona, kızıl ve uzun saçları kahverengi ve karışığa dönüştü. Gözleri ve üstü aynı kalmıştı.
Harry seri bir hareketle cebinden gözlüğünü ve bir bezi çıkarttı. Gözlüklerini silerken bir an olsun gözlerini babasının gözlerinden ayırmadı.Gözlüklerini taktıktan sonra sonunda bu Severus'u terleten göz temasını kesti ve hiç bir şey söylemeden kapıdan dışarı çıktı.
***
Severus Harry gittikten sonra hiç bir şey yapmadan öylece oturmuştu. Tüm senaryolarda Harry bir tepki veriyordu. Hiçbirinde böyle sessiz kalmıyordu.
Bu yüzden Snape de aklında kurduğu şeylerin hiçbirini söyleyememişti. Tek yapabildiği şey bir tepki beklemekti. Alamamıştı ama neyse...
En azından görevlerinin ikisini yerine getirmişti. Harry'i yeniden erkek yapmak ve Harry'e bir babası olduğunu ve onun da kendisi olduğunu söylemek.
Bunu yapmıştı.
Ve bununla birlikte Harry'nin asla Lily olmadığı ortaya çıkmıştı. Yani Lily iken de içinde Harry olduğu. Harry gibi düşündüğü yani.
Her neyse.
Bu da Harry'nin her şeyi hatırladığı anlamına geliyordu.
İyice batırmıştı. Lanet olsun.
Batırması demek, bunların hepsini düzeltmesi anlamına da geliyordu.
Ve, o buna kararlıydı.
***
Cidden sadece uzun olması için uğraştığım için sonlara doğru saçmalamış olabilirim. Böyle önemli yerleri hiç uzatamıyorum :/
Tabii yer önemsiz olunca nasıl uzatıyorum ama asdfgfjkkfkBaşka bir konuya geleliiim. Sadece 3-4 bölüm kaldığını düşünüyorum. Öyle olmayadabilir *omuz silken emoji*
Alakası yok ama Harry'i gözlüğünü silerken böyle hayal edebilirsiniz. Aaa! Aslında fark ettim he,resmen ben bu sahneyi yapmışım ya ndkskdkd :D
Not: 324 veya 325 kelime
Ayy neyse çok uzattım
Bye bye bye bye bye👋👋👋👋🙆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
waldeinsamkeit ➵ severitus ✔︎
Fanfic'Ormanda iken hissettiğimiz o güzel yalnızlık hissi' Severitus; Severus Snape'in Harry'nin babası olma durumudur. #Snape~1. 24.10.19 #Snape~1. 24.03.20 #Severus~1. 31.03.20 #Harmione~1. 27.03.20 -gerçekten okunma alan ikinci kitabımdır, bayağı bir c...