Намайг Ким Юна гэдэг ..эгэл жирийн амьдрахыг хүсдэг нэгэн охин. Намайг бага байхаас л олон хачин ид шид эсвэл хараал мэтийн зүйлс тохиож эхэлсэн юм. Харин одоо би 17 настай...хаа сайгүй хөөрхөн гоё биетэй гэх зүйлсийг сонсож явах нь надад урам биш өвдөлт ба айдсыг дагуулдаг юм .. Хэн нэгний ёжтой инээд охидын атаархлын харц намайг бага багаар алж байсан. Хүсэн хүлээсэн зуны амралт ирэхэд амар амгаланг мэдэрч байгаа намайг найз нар маань л ойлгож байлаа. Гадаа дулаахан байхад нарны доор суух ямар гоё гээч .
*хөвгүүд*
-Ким Юна гараад ирчхэж очсон дээр юм биш үү?
*зарим охидууд*
-ёоо энэ лайтай *л*гч*н гарч ирээд хамаг юм сүйтгээд хаячих юм ! Ашгүй Тэхён ах энэ балай юмыг тоодоггүй нь их юм шүү.
- Тиймээ тэр үнэн хэдүүлээ Тэхён ахаа энэ юманд булаалгахгүй шүү!
-Энэ бид нараас юугаараа илүү юм!
Жонгүг: Юна та нараас хөөрхөн , гоё ааштай бас хэнийг ч ингэж араар нь муулдаггүй юм.
охидууд: Жонгүг ахаа та арай энэ новшийн хүүхэнд сайн юм биш биз дээ!
Жонгүг: хэнд сайн болох нь миний дур!
хөвгүүд: Юна өнөөдөр ямар хөөрхөн харагдаж байх юм бэ. Аймшгийн түүх
яриад өгөөч удаан сонссонгүй
Би: Тэгэлгүй яахав ... Өнөөдөр ярих түүх бол хадагтай Лили Моргаритын нууцын тухай ....
Жонгүг: намайг мартаж болохгүй шүү ..
би: ххэ ойлголоо суучих ...
Одоогоос 13 жилийн өмнө нэгэн байшин байдаг байсан ба хүүхдүүд оройн цагаар очиж Лили Моргаритаар аймшгийн түүх яриулдаг байсан ба түүхийг сонссон хүүхдүүд дандаа алга болдог байсан бөгөөд хэн ч Хадагтай Лили Моргаритыг харж байсан удаагүй гэдэг..
Тэхён: Хадагтай Лили Моргарит гэнэ шүү утгагүй юм ... Жон Жонгүг наад балай юм аа сонсож байснаас бид нартай хамт биллиардны газар очий тэхүү..
Жонгүг : хэрэггүй дээ баярлалаа энд илүү зугаатай байна бас чи наад муухай зангаа засаарай надад таалагдахгүй байна ..!
Би: Жонгүгаа хэрэггүй дээ.. Тэхён шиг хүмүүс бусадтай яаж харьцах талаар юу ч мэдэхгүй шүү дээ..
Тэхён :над шиг хүмүүс гэнэ ээ !!!! Чи өөрийгөө л яриад байх шиг байнаа даа эргүү ө....!!!
Жонгүг: *Тэхёны чихэнд юм шивнэх*
- Чи дугай явж наад охидуудаа зохицуул өлсөж байгаа биз дээ!!
YOU ARE READING
Миний нөхөр Ким Тэхён
FantasyБи зүгээр л аз жаргалтай амьдралыг хүссэн кино шиг аймшигт амьдралыг хүсээгүй! Анхнаасаа чамд итгэх ёсгүй байсан юм!! Анхнаасаа чамайг хайрлах ёсгүй байсан ..