3. 《 buli? 》

11.6K 281 0
                                    

Mindketten a házba igyekeztek én pedig Nathanre néztem.

- Te tudsz róluk valamit?- kérdeztem.

- Nem- rázta meg a fejét. Neki is az arckifejezése olyan volt, mint nekem, vagyis semmit nem tudunk róluk.

- Hát jó- mondtam neki és kimentem a vízből. A hideg levegőtől egyből libabőrös lettem. 

- Mit csinálsz?- kérdezte a hátam mögött. 

- Megnézem őket - mondtam egyszerűen.

- Menjünk- mondta és ő is kiszállt a medencéből. Bementünk a nappaliba és ami ott fogadott elégé fura volt, csókolóztak.. a bátyám és a legjobb barátnőm!
Jó tudtam hogy Sandrának tetszik Eric, de azért jó lett volna ha beszámolnak. Rá néztem Nathanre és ő is furán nézte őket, szóval ő sem tudta. Vissza kimentünk és csak ledermedve néztünk egymásra.

- Most le sokkolódtam- mondta Nathan. 

- Nyugi nem csak te- mondtam és leültem a napozó ágyra - Szerinted együtt vannak?- kérdeztem

- Nagy az esélye- mondta és észre vettem hogy az ajkamra néz. Egyszerűen lesokkolodtam, de nem tartott sokáig mert mire észre vettem ezt, ő is gondolkozott ezen és vissza bement a vízbe úszni.

- Na lányok és Nathan van egy tervem- mondta Eric - mi lenne ha tartanánk egy házi bulit? Igazából ezt már eldöntöttem- mondta és elkezdtünk nevetni.

- Rendben- mondtuk kórusba.

- Akkor mi Nathannel elmegyünk kellékekért- mondta a bátyám. Miután elmentek oda mentem Sandrához.

- Beszélnünk kell arrol hogy mi van köztetek!- mondtam mire ő felment az emeletre. Követtem

- Szóval ez az egész a te szülinapodon kezdődött....

- Igen?

- Na hát akkor megcsókolt- mondta és elkezdte nézni a padlót.

- De hisz az már régen volt már- mondtam. Igazából nagyon szarul esett hogy nem mondták el.

- Nancy figyelj sajnálom csak nem tudom...

- Nyugi már csajszi örülök nektek de mióta találkozgattok?- kérdeztem, tényleg örülök nekik

- Egy hónapja, de csak akkor akartuk elmondani ha már komoly a kapcsolatunk - mondta - ne haragudj kérlek- mondta szomorúan

- Dehogy haragszom, már a bátyámra rá fért egy rendes csaj- mondtam és elkezdtünk nevetni.

- Keressünk ruhát! - mondta Sandra boldogan

- Rendben- elkesztünk keresgélni ruhát. Egy fél óra alatt meg is tálaltuk a legjobbat mindkettünknek.

 Egy fél óra alatt meg is tálaltuk a legjobbat  mindkettünknek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez az én ruham. Ha kérdeznetek hogy szüleink hol vannak akkor csak azt mondom hogy mi ketten a bátyámmal lakunk itt. Szüleink itt hagyták nekünk ezt a házat ők pedig elköltöztek a nagyiékhoz.

Sziasztok remélem tetszik ez egy picivel nagyobb lett mint a többi

Bátyám Legjobb HaverjaWhere stories live. Discover now