Evet bu gün mahkemem vardı üzülüyor muy dum bilmiyorum tek istediğim herşey bitmesiy di.
Kumru kızım hazırım anne kuzey nerde o çıktı kızım kumru anne sakın bir daha düşün gibi lafda bulun ma yok çıkalım bence de .
Hadi ozaman evet artık boşanmak üzereydik ve oldu bitti işte rahat ladım mı kumru hoş çakal kuzey sana hayatında başarılar dilerim böyle olmasını ben de istemez dim ama oldu işte .
Güle güle yolun açık olsun senin de .
Artık herşey bitmiş di hayatım da kuzey yoktu ve ayaklarım kızım a doğru götür müş dü .İkra annem ben geldim biliyor musun artık baban dan ayırır dım aslın da onu çok sevdim ama onu gördüğüm de seni hatırlatacak tı bana ve bitti ben süre buralar da olmaya cam canım kızım bu gün senin doğum günü doğum günün kutlu olsun ikracım seni çok seviyorum annem bak sana en sevdiğin oyuncak aldım sen ayıları sever din bunlar seni koruyacak.
Hoş çakal bebeğim yine gelecem ben .
Kumru demek burada sın evet bu gün Kızımın doğum günü yaşasaydın mezar da degil evde kutlayacaktık tam 1,sene oldu öleli kızım 1,yasında kuzey ben vedalaş dım sende iyi bak kendine hoşçakalın .Kumru nereye gidecek sin İtalya ya gidecem öylemi sen planını yapmışsın plan hayır öyle denk geldi işte neyse hoşçakal kuzey sana da bol şans artık .
Özgür sün kızım benim ben baban affet beni ben böyle olsun hiç istemez dim annen beni hiç bir zaman affet medi ama sen affet yavrum doğum günün kutlu olsun güzel kızım benim.
Anne ne yapıyor sun odam da yok bir şey sana baktım kızım nereye gidiyor sun bu bavul ne ben gidiyorum anne .
Bunları baldan konuşmak istemiyorum tamam da nereye uzak lara annem sen üzülme bizim le kızım hayır anne ben yurtdışına gidiyorum o kadar uzakta ne yapar sın kızım .
Merak etme dışarı dan okuduğum için yapacak iş bulurum anne ben beni düşünmeyin artık ben kendime yeni.
Hayat kurmak istiyorum anlıyorum kızım hem bu benim değil kuzeyin ve biz boşandık burada kalmak istemiyorum neyse anne artık veda .
Zaman nı geldi gidiyor musun hemen evet uçağım 8de anne anca ne diyeyim ki sana bir şey deme anne .
Baba hoşçakalın kendine iyi bak kızım bir şey ihtiyacın olursa ara çekinme sağol hoşçakalın .
Demek gidiyor sun kumru evet vay be bu eve ilk geldiğin gün geldi aklıma evet öyledir artık hiç bir ilkki gibi olmuyor dimi kuzey hoş çakal sana da .
Kumru sanada oğlum çok üzgünüz bizde artık dönüyor uz keşke böyle olmasaydı ama boş verin be anne .
Alıştım ben yalnız lığa da alışır ım .
Güle güle oğlum .Abi ne yapıyor sun sen içki mi içiyor sun sen bitti bak simay artık ikra yok kumru yok koca ev boş kaldı dimi bitti abim yapma böyle içme artık niye ki gidenler geri gelmiyor dimi kumru ya benim kumrum beni boşadı ve gitti yabancı ülkelere abi bizde gidelim madem o gitmeyi seçti boş ver sende başka kızmı yok .
Ben onu çok sevdim be simay o seni sevme miş ama bak arkasına bakma dan herkesi ezip gitti vallahi kız demek ki herşeyi göze almış abi boş ver sende onun yasınımı tutacak sın yani hadi topla abim kendini bırak .
Gitsin o kayıp etti seni .
Hayır ben kayıp ettim simay benim hatam onu hor gördüm en çok zaten buna çok kızdı ya boşver abim seni .Gerçekten sevse gitmez bi insan .
Neyse ben sana bi kahve yapayım kendine gel ve artık içme şunları .
Tamamı lütfen topla kendini ya.
Kumru kumru oh oh senin kağan gitmiş be abim gel seni yatırayım ben en iyi si of kumru ya ne yaptın sen abimi perişan ettin ve gittin gel abim yat şöyle .Evet sonunda havalimanına gelmiş tim benim için yeni ve zorlu bir yol vardı artık kendi ayaklarımın üstün de kimseye ihtiyacım olmadan yaşamayı bilecek dim .
Artık geri dönüşüm yoktu bütün anılar dan kaçmak istiyordum bakalım içimdeki anlardan da kaça bilecek miydim bunu da zaman gösterecek di, artık.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Novela Juvenil" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...