15.rész💜

2.7K 193 6
                                    




/ Nem engedhetem, hogy baja legyen. Tisztában vagyok vele ha nem szedi akkor az illata is még erősebb lesz ami engem darabjaimra tud szedni.

Soha nem volt még dolgom testközelből Omegával, így nem tudhatom milyen hatással lehet rám ez a gyönyörűség.

Vajon tud ennél jobban is vonzó számomra? Képes arra, hogy méginkább belebolonduljak és ne bírjam tovább tartani magam ha mellettem van? /


Taehyung Pov.

Mikor Jungkook elmondta, hogy Jimin a Heatje miatt viselkedett annyira szemérmetlenül,  azonnal elgondolkoztam azon, hogy vajon én is ilyen leszek ha velem is megesik az első láz? Egy alfa lesz a nap huszonnégy órájában mellettem. Jimin még csak egy napja ismerheti Yoongit, mégis teljesen neki ajándékozta magát, pedig ő nem ilyen személyiség volt. Mindig megtartotta díva énjét, hogy őt hódítsák meg. Bár ezt a munkában nem tudta megtenni, mert ott pont az volt a lényeg hogy minél hamarabb odaadja magát az adott vendégnek.

Jimin a mindennapokban volt nehezen elérhető.
Egyszer elhívott magával buliba, így mivel nem voltam még ilyen helyen előtte, kiszerettem volna próbálni. Tudtam hogy Jimin otthon van a partik világában, így rábízhattam az estét. Mikor ott megkörnyékezte valaki, soha nem adta neki azonnal oda magát.

Vajon én is ennyire megfogok változni ha lázba kerülök? Azonnal Jungkook után fogok rohanni, hogy tegyen magáévá?

Abban reménykedtem, hogy az erős gyógyszerem majd tesz róla, hogy ez ne történjen meg és menjen minden a maga rendjén. Ebben bíztam.

Jungkook mikor elmondta nekem, mi is ez a hely és ő milyen munkát végez - amit amúgy én nem neveznék annak - teljesen lesokkolódtam. Azonnal az jutott eszembe, hogy milyen emberek tartózkodhatnak itt, és hogy mennyire nem vagyok én ezen a birtokon biztonságban. Csak az lebegett a szemem előtt, hogy semmi sincs tiszta pénzből ezen a helyen, és vajon mennyi aljas dolgot kellett ahhoz elvégezniük hogy egy ekkora területet összerakjanak.

Lassan tudatosult az is bennem, hogy Jungkook munkája is mennyire veszélyes, és hogy az ami tegnap este a bárban történt nem a véletlen műve volt. Én voltam a célpont. Volt annyi eszem, hogy ezt levonjam és tudtam hogy nem maradhatok így mellette. Megakart ölni, és kitudja mit tervez velem azok után hogy akkor nem sikerült neki. Viszont mikor megnyugtatott és elmondott mindent, a szemei arról árulkodtak hogy nem hazudik. Eleinte nagyon hadakoztam ellene. Féltem tőle. Lassan a nyugalom vette át a helyét a rettegésnek, és ahogy Jungkook nézett rám, ahogyan magához közel tartott, azt sugallta ő nem fog engem bántani. Végigsimított az arcomon, ami olyan hatással volt rám akár csak a legkellemesebb dolog a világon. Lágy csókokat kaptam tőle orcámra és orromra. Hihetetlenül zavarba hozott.

Sajnos hamar vége szakadt a meghitt pillanatnak, és következett az amihez semmi kedvem nem volt. A vizsgálat.

Eleve mikor megláttam azt az idegen fruskát, még jobban elment a kedvem az egésztől. Egyértelmű volt számomra hogy nem hagyja hidegen az alfa jelenléte. Féltékeny voltam. Nem értettem miért. Hiszen semmi sincs köztünk Jungkookkal, de mégis bennem ez a folyamat akaratom ellenére ment végbe. Engem is meglepett, hogy így érzek.

Szerencsére gyorsan túl lettem a kínos helyzeten a rendelőben, és mikor meghallottam az eredményeket nagyon meglepődtem. Nem gondoltam, hogy ilyen hatással van rám az a kis pici tabletta. Félszemmel láttam, hogy Jungkook egyálltalán nem nyugodt a tény miatt, hogyha tovább szedem azt a "méreget" elveszíthetem annak esélyét, hogy teherbe essek. Szörnyű lenne ha ezt az adottságot elveszíteném. Azt szerettem volna ha életet adhatok egy, vagy akár több kis lénynek, és ahogy láttam Jungkook reakciójából, amit már a rendelőn kívűl mutatott ő is ezt szeretné. Vajon velem tervezi mindezt? Azért tiltja meg a medicina szedését nekem, hogy az ő gyerekét, akár gyerekeit hozzam világra?

Hazafelé úton az autóban végig ezen gondolkoztam. De mi lesz akkor ha nem szedem? Eddig vissza tudta tartani a gyógyszer a Heat-em. De mi lesz ezek után? Mennyi az esélye annak, hogy tartóztatni tudjam a vágyaim? Főleg azt követően amit láttam. Ahogy Jimin vágyakozóan és teljesen extázisban kérlelte az Alfát, hogy tegye magáévá. Annyi kérdés kavarog bennem és a legszörnyűbb, hogy fogalmam sincs mi is lehet a válasz rájuk.

Mennyi időm lehet a Heatig? Féltem tőle. Hiszen szűz voltam még. Soha senki nem ért hozzám eddig úgy. Csak én magamhoz de az is ritkán esett meg. Azért is lepett meg az előző alkalom, mikor Jungkook kádjában csináltam olyan szemérmetlen dolgokat. Visszagondolni is szörnyű, főleg ha a ház tulajdonosa még látta is. Istenem de zavarva jövök ettől, ha csak eszembe jut.

Mikor Jungkookkal házához értünk kiszedtük a cuccaim és segített bevinni.

- Segítsek kipakolni? - nézett rám, mikor felvitte a cuccaim az új szobába.

- Nem szükséges köszönöm - néztem fel rá, mikor már bőröndöm felett görnyedtem, hogy kirakhassam a dolgaim amiket elhoztam.

- Az a gyógyszer? - mutatott Jungkook a tárgyra, mire bólintottam egyet. - Kérem! - mondta határozottan, visszabeszélést nem tűrő hangszínben, így azonnal neki is adtam a dobozt.

- Kidobom. És semmi ehhez hasonlót nem szeretnék meglátni a házban. És azt se akarom megtudni, hogy bármi ehhez hasonlót szedsz - nézett rám szigorúan, majd el is hagyta az újdonsült szobámat.

Nagy sóhajjal néztem utána majd nekiálltam kipakolni.

Végig az járt a fejembe mi lesz ezek után. Hogy, hogy fogok viselkedni a tabletta nélkűl, ha csak arra gondolok vissza, hogy mennyire lázba hozott Jungkook illata a tegnapi estén is. Pedig szedtem a gyógyszert. És bár állítottam, hogy az nem az ő illata volt, igenis tisztában voltam vele, hogy a fürdősó nem lehet ilyen hatással a testemre, bármennyire is próbálták leutánozni készítői a rózsaaromát. Az közel sem olyan illatú volt mint az Alfáé.

Mikor mindennel kész lettem és szép rendet csináltam a szobában, lementem az alsószintre mert eléggé megéheztem már.

Jungkook épp a nappaliban ült, de amint látta hogy lejövök rám nézett.

- Éhes vagy? - helyezkedett úgy a kanapén, hogyha azt mondom igen feltudjon állni, hogy segítsen a konyhában nekem.

- Igen. Ehetnék valamit? - mondtam picit zavarban, de gondoltam hogy nem fogja azt mondani hogy nem kapok ételt. Főleg hogy ide költöztem már.

Fel is kelt az ülőalkalmatosságról és bejött velem a konyhába.

A hűtőhöz lépett még én várakoztam a konyhapultnak dőlve. Újra megszemlélhettem, és a férfi továbbra is olyannyira volt imponáló számomra hátulról mint előröl. Nagyon férfias, amivel megkövetelte magának a tiszteletet és a figyelmet.

Mikor megfordult, azonnal magamhoz tértem és segítettem neki abban amit mondott, hogy együtt elkészítsük a vacsorát.

Hosszú volt ez a nap és esemény dús. Végre picit jobban megismertem Jungkookot, de úgy éreztem ez nekem nem elég ahhoz, hogy bizalmat szavazzak neki.

Többet szerettem volna róla tudni.

- Mesélsz magadról? - néztem a férfire, miközben ő éppen az ételt kevergette a tűzhelyen.

Na ahogy megígértem és szokásomhoz híven hét körül megis hoztam az új részt :)) 

Remélem tetszett. Nagyon szépen köszönöm a támogató kommenteket és a sok csillagot, megtekintést!!! Hihetetlenül örülök hogy már ennyien olvassák a kis friss sztorim :D 

Vajon Jungkook mesélni fog magáról Taehyungnak, vagy távolságtartó lesz vele? A következő részben kidűl majd :D  Holnap után hozom hét felé :) 

Ha tetszett a történet megköszönöm, ha továbbra is támogattok bármilyen formában. Köszönöm ARMY_k

Bye Kimi :)

Singularity •Vkook•Where stories live. Discover now