-Anıl'dan-
Yağan karın altında yürüyorduk. Geleceği hiç bu şekilde hayal etmemiştim. Kollarımın altında olan kız, bir ruhtan farksızdı. Rengi solmuş, dudakları morarmıştı. Kahve gözleri yarı uykuyla bakıyordu.
Yorulduğunu anladığımda "Hadi geri dönelim" diyerek geldiğimiz yöne gerdi döndürdüm onu.
Bana yaslanarak yürümeye devam eftiğinde onu daha kalın giydirmediğim için kendime bir kez daha sövdüm.
İçeri girdiğimizde dayanamayıp kucağıma aldım. Bana şaşkınlıkla bakarken "Biliyorum, çok romantiğim" dedim gülümseyerek. Yüzüne gülümseme kondururken yavaşça yürümeye başladım. Onu olabildiğince sarsmamaya çalışıyordum.
Odasına geldiğimizde onu dikkatlice yatağa yatırıp ayakkabılarını çıkardım. Üzerini örtüp alnına bir öpücük kondurdum. Tam gidiyordum ki baş parmağımdan tutarak beni durdurdu. Ona baktığımda yatakta yana kaydığını fark edip kaşlarımı kaldırdım.
Yanında uyumamı istiyordu.
Derin bir nefes verip ayakkabılarımı çıkartarak benim için açtığı yere uzandım. Kafasını göğsüme koyarak derin bir nefes verdi. Eliyle kalbimi işaret ettiğinde gülümseyip "Senin yanındayken hep böyle" dedim. Tahminen neden bu kadar hızlı attığını sormuştu.
Başına bir öpücük daha kondurup kokusunu derince içime çektim.
"Yarın ne yapmak istersin?"
Ellerini birleştirip yanağına koyarak gözlerini kapattığında gülümsedim.
"Ben de yarın bütün gün uyumak istiyorum. Birlikte uyuyalım mı?"
Soruma karşılık başını iki yana salladığında kaşlarımı çattım.
"Neden?" diye sordum merakla. "Merak etme. Ben geceleri horlamam"
Sessizce güldüğünde o hep gülsün istedim. Gülmek en çok ona yakışıyordu.
Uzanıp yanındaki masadan not defterini ve kalemini alıp bir şeyler yazmaya başladı. Kağıdı bana uzattığında gülümsedim.
Çok uykum var, yarın tüm gün uyumak istiyorum ve sen geceleri gerçekten horluyorsun. Senin yüzünden rahatça uyuyamıyorum.
"Hiç de bile. Ben horlamam" diyerek defteri masaya geri bırakıp onu kendime daha çok çektim.
"Bensiz uyumayacaksın tamam mı?"
Başını salladığında çenemi başına yaslayıp gözlerimi kapattım.
"İyi geceler papatyam. Seni daima seveceğim"
Ve o sabah adamın yüreğine bir yangın düştü. Öyle ki seneler sonra bile asla geçmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Solmuş Papatyalar Mezarlığı - Texting
Short StoryTexting - Tamamlandı *** Anonim: Sen, küçük papatya... Anonim: Evet sana papatya diyorum. Anonim: Çünkü sarı saçların, beyaz tenin ve saf kalbinle papatyaya benziyorsun. Anonim: Kalbin... Anonim: O küçük kalbin bir gün benim için atar mı sevgili pap...