Bölüm 4-Acı ve İhanet

184 14 0
                                    

Roku'nun Kollegen Üssüne gelişi 2 ayı bulmuştu gittikçe güçleniyor , güçlendikçe azim ve hevesi artıyordu. Kollegen Üssü 1 kocaman bir yerdi ve dışarıya kapalıydı. Hem güvenliği ile hem de savunması ile üstün bir koruması vardı . Ama element olarak karanlığa sahip olanlar gölgeler içinden karışabilirdi bu yüzden korumalar kapılara ve savunma duvarlarına yerleştirilmişti. Özellikle de Işık kullanıcıları bu korumalardan'idi . Işık karanlığı açığa vurabilirdi.

Roku her zaman ki gibi hazırlığını yapmıştı. Uyumaya hazırlanan Roku bir Arkadaşının sesini duydu.

[İzune] Hey Roku bu geceki karnavala geliyor musun?

[Roku] Şey, sanırım hayır saat gecikmeden yatmak istiyorum.

"İzune güzel bir kızdı erkekleri çabuk etkiler ve kendisine çekerdi tabi bir erkek olan Roku ne kadar itiraz etse de kabul etmek zorunda kaldı."

İzune Rokuya iyi davranıyor ve onla eğleniyordu. Roku git gide hoşlanmaya başlamıştı İzuneden.

[İzune] Hey Roku ne yapmak istiyorsun ?

[Roku] Açıkcası bilmiyorum kasabayken pek bir şey yapmazdım geceleri erken uyurdum.

[İzune] Bu gece biraz gecikmekten zarar gelmez

Karnaval kalabalıktı bu yüzden İzune Rokunun elinden tutmuştu. Bu durumdan utanan Roku belli etmeden durmaya çalıştı tam lafa girecekken,

[İzune] Hey Roku şu köşeden gidersek bir çok güzel yemekler satan bir yere çıkabiliriz.

[Roku] Emin misin? Orası bayağı karanlık gözüküyor.

[İzune] Bana güven.

Roku İzuneye güvendi ve onu o yola soktu.

İlerleyen Roku ve İzune karanlığın arttığı yerlerden geçmeye devam ettiler ve sonra:

[Roku] Hey İzune burası kapalı yola çıkıyor ne yapa--

[Roku] Hey İzune , İzune!

"Roku bağırmaya başladı çünkü İzune yanından kaybolmuştu. İyide yanında duran kız nasıl kaybolmuştu."

[Roku] Hey  İzune nerdesin?

Roku telaşlı bir şekilde İzuneyi ararken bir çığlık duydu.Başta korktu irkildi ve önüne baktı ve dehşet içinde kaldı önünde adamın biri ölmüştü. Hemen bir telaş ile koştu.

[Roku]Hey hey ayağa kalk!

Roku korkudan çırpınırken birden bıçağı fark etti. Adam bıçaklanmıştı ve Roku bıçağı almaya çalıştı en azından elinden gelen tek şey buydu. Tam çıkarmaya çalışırken bir ses,

Bir çığlık koptu , bu çığlık İzuneden'di 

[Roku] Hey İzune yardım et, yardım et burda bir adam ölmüş.

[İzune] Konuşma benle seni cani katil!

[Roku] Hemen yard-- ne ? Ne diyorsun İzune az önce yanımdaydın ve kayboldun.

[İzune] Seni pislik benle konuşma nasıl böyle bir şey yaparsın ?

Roku şok içinde kalmıştı. Az önce onla dolaşan İzune ona sanki o öldürmüş gibi muamele yapıyordu Roku anlam vermeye çalışırken İzune,

[İzune]Koşun burada bir katil var!

Roku açıklamaya çalışırken bir anda kalabalık bastırdı. Sanki her şey planlanmış gibi iyide neden Rokuyu buluyordu bunlar.

[Roku] Açıklayabilirim, ben öldürmedim ben yapmadım bulduğumda böyleydi.

Kalabalığı gören Görevliler direk oraya geldi ve Rokunun elinde bıçakla ve kan lekeleriyle adamı öldürdüğünü düşündüler.

[Görevliler] Hey sen ne yaptın! 

[Roku] Hayır açıklayabi---

"Rokuya 1 hamlede yakalayan görevliler ayakları ile Rokunun sırtına bastılar."

[Görevliler] Sen bunun için mahkemeye çıkacaksın!

Roku ne olduğunu bilmeden elleri bağlandı ve bayıltıldı.

[1 saat sonra]

Roku ayılır. Ayıldığında koskoca bir alanda tek başına direğe bağlı şekilde uyanır. Etrafında onlarca insan Rokuya bakıyordu. A B sınıfı Kollegenlar Rokuya bakmaktadırlar.

[Roku] Hey neler oluyor? Neden ellerim bağlı , neden böyleyim!

Etrafında olanlar arasında İzune de vardı. Onu gören Roku,

[Roku] Hey İzune açıklasana neden böyleyim neden!

[Kaize-sama]Sessizlik! Roku Nanabe sen Kollegen kurallarından en önemlisi olan can'a sahip çıkma kuralına ihanet ettin.

[Roku] Hayır öyle bir şey yapmadım!

Tam bunu derken Hocasından bir tekme yer.

[Ranzo]Sana güvenmiştim. Sende o ışığı görmüştüm Roku nasıl böyle bir şey yaparsın !

[Roku] Hayır Usta yemin ederim ben yapmad----

[Ranzo] Kes sesini görgü tanıkları bile var nasıl yaptın bunu!

Roku acı içinde ne yapacağını bilemez bir hale gelir.

[Kaize-sama]Sessizlik! Roku Nanabe seni bu kuralı çiğnediğin için sürgün ilan ediyorum ve ceza olarak sürgün Kollegen mühürünü gövdende ölene kadar taşıyacaksın.Ayrıca İzune seni görmüş konuş İzune!

"Korkmuş bir sesle"

[İzune]Kaize-sama ben korkuyorum bu canavarla konuşmak istemiyorum onu öldürürken gördüm eline bıçak vardı.(Ağlar)

[Roku]Ne diyorsun sen! Benim yanımdaydı Kaize-sama o da benle--

[Kaize-sama]Sus artık Roku cezan belli yarın akşam sürgün edilecek ve Bilinmeyen Tehlikeli Topraklara portal ile atılacaksın geri gelebilirsin ama Kollegen Üssüne Asla!

[Roku] Seni Kaltak Kadın bana tuzak mı kurdun! Bana yalan mı söyledin!Seni-Seni öldüreceğim! Seni parçalayacağım!

Rokunun sinir krizine girmiş hallini gören insanlar ve Kaize-sama emin oldu ve çağırdı,

[Kaize-sama]Görevliler mührü basın!

Rokuyu yere yatırıp üstüne yanan mühürle sürgün Kollegen işaretini bastılar. Acılar içinde kıvrılan Roku yemin etti ! Bunu yapanlardan , bunu yaşatanları öldüreceğine belki de öldürmeyecek yok edecekti...


KollegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin