"Eğer beni sinirlendirme gibi bir arzun varsa hemen şimdi git James!" James sakince kızın yanına oturdu.
"Hayır, hayır Lily seni sinirlendirmek istemiyorum. Sadece iyi misin diye merak ettim hepsi bu." Lily yaşlı gözleriyle James'e baktı ardından kendisini alması için Remus'u aradı. Remus ise yola çıkmıştı fakat karşılığında yemek istemişti.
"İstersen yani eğer kızmayacaksan ben seni bırakabilirim evine." Lily şuan ona kızacak değildi. Remus kim bilir ne zaman gelirdi.
"Tamam James ama beni sinirlendirecek tek bir söz bile söylersen seni gebertirim." James mutlulukla gülümsedi. Lily, James'in sinir bozucu davranmadığı zamanlarda çekici göründüğünü reddecek değildi. Öyle ki peşinde dolanan kızların bu kadar fazla olması onu asla şaşırtmıyordu. Fakat nedense James kendisini sinirlendirmek için elinden gelen herşeyi yapıyor, hisleri olmadığı halde Lily'e takıntılı gibi davranıyordu. Lily James'in kendisini sevdiğini düşünmüyordu ta ki bugün James normal bir şekilde davranana kadar.
"O ahmak nasıl olur da senin gibi bir meleği bırakıp gider anlamıyorum." Lily bunu duyunca kızarmıştı.
"Sirius ben Lily'i evine bırakacağım. Sen de yemek ye sonra beni ararsın." Sirius arkadaşına sinsi bir bakış attı ardından başını onaylarcasına salladı."Tamam Jamie."
"Sirius, Remus buraya gelirse ona James'in beni götüdüğünü söyler misin? Ve yemek isterse lütfen isteğine karşı çıkma." Sirius onu onayladı. Remustan pek hazzetmezdi ama arkadaşı için bunu yapardı.
"Tabi söylerim Lily." Sirius Lily'e gülümsedi. Lily de kendisine gülümsedi. Ardından ikisi kafeden çıktı. Sirius James ile birlikte sipariş ettiği yemekler gelince kendi yemeğine gömüldü. O sırada Remus geldi ve bir süre Lily'i aradı.
"Remus!" Sirius yemek yemeye ara verdi ve seslendi. Remus şaşkın bakışlarla Sirius'u aradı. Sirius kolonun arkasında kaldığından onu görememişti.
"Evet Sirius?" Sirius açıkçası kumralın kendisini sesinden tanımasına pek şaşırmıştı fakat gayet olağandı çünkü James sürekli Lily'nin peşindeydi dolayısıyla fazla yüz göz oluyorlardı.
"Kolonun arkasındayım." Remus hemen geldi. "Lily seni bekleyemeyecek kadar kötüydü bu yüzden James onu eve götürmeyi teklif ettiğinde hemen kabul etti -buradan ne kadar üzgün olduğu gayet anlaşılabilirdi.- yani gitti onlar arama boşuna." Remus bir süre boş boş baktı. Elbette son zamanlarda Lily'nin Jamesten çok bahsettiğini farketmişti ve ona karşı hisleri oluşmaya başladığını da görebiliyordu. Neyse ki James ilk defa doğru anda kızı bulup bir şeyler teklif etmişti.
"Ve sende?" Remus sordu. Sirius neden burada kalmıştı ki?
"Ben mi? Biz James ile yemek yiyecektik ama o gidince tek başıma kaldım. Lily de sana haber vermemi ve seni işinden alıkoyduğu için sana yemek almamı istedi. Fakat bu son isteği gerçekleştirmesek de olur." Remus bunu duyunca kızıla sinirlenmemişti. Tamam belki birlikte olduğu çocuğu onun yüzünden bırakmış olabilirdi ama en azından kendisine hâlâ yemek aldırabilirdi.