Bölüm 5-Yalnızlık ve Korku

169 13 0
                                    

[Roku] Neden böyle oluyor! Bu yaşadıklarım gerçek mi ? bunları neden ben yaşıyorum!

Roku haykırışlar içinde direğe bağlanmış bir şekilde akşamı bekliyordu. Akşam olunca sürgün edilecekti.Yoldan geçen bütün Kollegenlar ona hakaret ediyor ona vuruyordu.Yoldan geçerken Mukabereyi görür.

[Roku] Hey Mukabere yardım et! bana yardım et !

Mukabere çirkin bir gözle,

[Mukabere] Konuşma benle seni iğrenç yaratık!

[Roku] Ne-ne!, Daha dün benleydin neden böyle davranıyorsun!

[Mukabere] Böyle insanlarla işim yok pislik herif!

Rokunun hayatı kararmıştı sadece Mukabere de değil diğer arkadaşları da ona sırtını çevirmiş,katil gözüyle bakıyordu. Roku'nun öfkesi büyüdü ve kıvılcımlandı. Roku harap olmuş arkaşları'nın bile sırt çevirmesiyle umudunu yitiriyordu. 

Yoldan geçerken Tsu'yu gördü. Tsu orta boylu sarışın bir kızdı fakat o kadar ölümle ve nefretle Rokuya bakan gözlere rağmen o yine dostça yaklaştı.

[Tsu] Roku sen iyi misin!

[Roku] Yaklaşma!

[Tsu] Neden Roku benim benim Tsu

[Roku](Ağlar) Öldür beni Tsu öldür beni! bunları ben yapmadım!

[Tsu] Roku sana inanıyorum ama-ama elimden bir şey gelmez, üzgünüm Roku üzgünüm.

Roku tek dostunun Tsu olduğunu anlamış ve aklına kazımıştı.

Böylece gece oluyordu Roku korkulu bir şekilde bekliyordu fakat artık gözleri solmuş gözyaşları kurumuştu. Ardından bir ses

[Kaize-sama] Roku Nanabe seni bu Üsse ve adımıza ihanet ve leke sürmekten sürgün ediyorum.

(Kaize-sama portalı açar ve Rokuyu yanında bir kırık kılıç ile bir çamur yerine atar attığı yer Bilinmeyen bölge'dir. Burda canavarlar olduğu düşünülür fakat nadiren de insanlar vardır.)

Roku acı içinde portaldan atılır ve yere düşer. Son gördüğü ise İzune'nin acıyan ve pis gözleriydi.

Bu sırada 3.grupta dahil 10 grup arasında bir konuşma döner. Konuşma da Rokunun bunu neden yaptığını tartışırlar fakat Tsu haricinde kimse Rokuya inanmaz. Herkes Rokunun arkasından bir hakaret ve söz ediyordu.

[O Sırada Kaize-sama ve Yardımcıları]

[Yardımcı] Kaize-sama Roku Nanabe hakkında tabiki doğru karar verdiğinize inanıyorum fakat eğer suçsuz ise ne yapacağız?

[Kaize-sama] Yalan olduğunu sanmıyorum duyularım beni asla yanıltmaz yoksa şüphe mi ediyorsun?

[Yardımcı]Efendim asla fakat tedbirimizi almalıydık!

[Kaize-sama]Eminim! 

[Yardımcı] Böyle biri daha önce de vardı efendim Roku Nanabe 2.oluyor.

[Kaize-sama] Miro benim en değerli dostumdu o da aynı şeyden yargılandı.Fakat 25 yıla rağmen benim hala en iyi dostum.

[Bu zamanda Roku]

Roku portaldan düşmüş ve yanında kırık kılıcı ile ayağa kalktı. Sağına soluna baktı ve iç çekerek yaşadıklarını düşündü.Ağlamak bağırmak istedi fakat olduğu ortam karanlık ve soluktu. Roku kılıcı aldı ve beline koydu bir kını bile yoktu. Yemek ve su Kaize-sama tarafından 1 gün yeticek kadar koyulmuştu. Roku ilk geceyi nasıl geçirceğini bilemedi etrafında çamur ve ağaçtan başka bir şey yoktu ne yapacağını düşünürken gök yırtan bir sesle bir bağırış geldi Roku karşısında 8 metrelik dev bir canavar gördü. İlk başta korkudan bacakları hareket etmeyen Roku kırık kılıcıyla bacağına çizik attı bu onu korkudan kurtarıp hareket ettirdi. Roku kasaba da büyüdüğü için ağaçlara çıkmayı biliyordu. Hemen bir ağacın üstüne çıkarak korkusunu bastırmaya çalıştı korkudan nefes almayı bile unutmuştu canavarın ne olduğu nerden geldiğini bilmiyordu.Roku olanları tekrar düşünüyor düşündükçe deliriyordu. Ağlamaya başladı siniriyle birlikte ona böyle davrananları düşünüyordu sinirine,öfkesine yüzleri kazıyordu. Roku ilk geceyi ağacın üstüne geçirmeye karar veri yapıcak daha iyi bir şeyi yoktu. Sabah olunca yeni umutlarıyla yola koyulacaktı ,tabi ne kadarı kaldıysa...

 Sabah olunca yeni umutlarıyla yola koyulacaktı ,tabi ne kadarı kaldıysa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KollegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin