Roku Miro ile tanıştıktan sonra hayatına tutunacak bir sebep buldu. Kendini eğitimine veriyordu.Yaşadıklarını unutmaya,sindirmeye çalıştı. Gittikçe eskideki gülümsemesi,mutluluğu ve parlaklılığı yerini gülmeyen bir surata,kesin gözlere ve karanlık bir auraya bırakıyordu. Miro da sorun yoktu o iyi biriydi fakat Roku artık eskisi gibi değildi. Miro ona yeni bir kılıç verdi fakat idare etsin diye olduğu belliydi. Kılıç Rokuyu fazla idare etmedi kırıldı sonra yeni bir tane daha bir daha ve bir daha. Roku kılıçları eskitiyor her seferinde daha sert sallıyordu. Miro kılıçları özellikle normal veriyordu. Roku'nun sınırlarını ne kadar aşabileceğini görmek için. Roku kılıç yeteneklerini ustalaştırdı. Gittikçe iyileşti ve soluklaştı.Eskiden insanlara hoşgörüsü olan o çocuk şimdi pek gülmez oldu. Die ve Miro ile yaşıyordu. Miroya güveni artmış onu ustası olarak görüyordu. Roku'nun kılıç yeteneği ustalaşmıştı fakat tekniği hala 1 tane ile sınırlıydı.Elektriğin doğasını öğrenmeye çalışıp şimşeklerin olduğu dağlarda kaldı. Vücuduna elektriği kapsetti ,onu kendi içinde harmanladı. Fakat her şey de iyileşen Roku gün geçtikçe çöküyor daha da kendine kapanıyordu.Canavarlara karşı nasıl duracağını öğrendi. Korkusunu bastırmayı ve yönetmeyi öğrendi.Miro ona bir sürpriz hazırlamıştı. Ona yeni bir silah yeni bir yoldaş vericekti.
[1 yıl geçmiş Roku eğitimlere devam ediyordu.]
[Miro] Hey Roku kılıçlarını çabuk eskitiyorsun. Burada 8 aydır varsın ve fazlasıyla kılıç verdim. Seni uzun süre götüreceğine inandığım bir şey vereceğim ama bunun için 1 saat bir yolculuk yapmalıyız.
[Roku]Peki Miro-Sensei
"Roku ve Miro yolculuğa çıkmaya başladı ve gizli mağaralardan geçip yerin altına doğru ilerlediler."
[Roku]Miro-sensei nereye gidiyoruz ?
[Miro] Seni daha önce görmediğin bir şey ile tanıştıracağım.
[Roku] Daha önce görmediğim derken neyi kastediyorsunuz ?
[Miro]Ejde---
Miro sözünü bitirirken bir çığlık duyar bu ejderha çığlıdır!
[Miro]Roku seni daha önce görmediğin şey ile tanıştırayım işte bu Beyaz Ejder Albion onu dünya üstünde gören sınırlı kişilerdensin.
Roku'nun vücudu titremeye başladı. O kadar eğitim ve dizginlemeden sonra bile sonra korkudan titriyordu. Elleri kılıcına yöneldi fakat yanına ne tasadüf ki kırıl kılıcı vardı. Aklı bir saniyeliğine gitti ve düşündü. Soğuk kanlılığını tuttu ve derin bir nefes aldı. Yanındaki kılıcın gerçek olmadığını hayal gördüğünü anladı ve sordu.
[Roku] Hey Usta bana nasıl bir yardımı olacak bu ejderin.
[Miro] Senin için ondan bir şey isteyeceğim bazılarının aksine onla uzun yıllardan tanışıyorum ama bu bir sır ve sende ona ortal olacaksın Roku.
[Albion] KİM BENİ RAHATSIZ EDEN!
[Miro]Hey Eski dostum ben Miro
[Albion]MİRO BENİ NEDEN RAHATSIZ ETTİN?
[Miro]Yanımda öğrencim ile geldim eminim onu seveceksin. Yerini saklamam gerektiğini biliyorum ama ona güvenebilirsin.Ona bir silah lazım uzun keskin ve onu yarı yolda bırakmayacak bir silah.
Albion parıltılı bir şekildi bir kutu yer yüzüne çıkardı.
[Albion] SANA VEREBİLECEĞİM TEK ŞEY BU KUTU MİRO
[Miro] Hey Roku git-git ve kutuyu aç orada aradığını bulacaksın.
Roku kutuya ilerledi tedirgindi. Elini uzattı ve hızlı bir şekilde açtı. Kutunun içinde kapkara siyah bir silah vardı o bir katanaydı.Uzun silah ve keskin gözüküyordu.Kınına koydu ve yanına aldı.
Roku kılıcı eline aldı ve açtı sanki onunla bir bütün olmuş ve uyuşmuştu.
[Albion]HEY SEN MİRO'NUN ÖĞRENCİSİ ADINI SÖYLE
[Roku] A-adım Roku, Roku Nanabe
[Albion]O KILIÇ ESKİ YILLARDAN BERİ YERİN ALTINDA DÖVÜLDÜ VE KUTSAL HAZİNEYE GİRDİ. ONUN ADI YAMATO. ONU İYİ KULLAN . KILIÇ KULLANICIS KADAR GÜÇLENİR EĞER ZİHNİN VE RUHUN KARARIRSA KILIÇ SENİ KORUR VE HEZİMETE UĞRATIR. KILICIN GÜCÜNÜ SAKIN HAFİFE ALMA VE GEREKMEDİKÇE KULLANMA!
[Miro]Albionu ilk defa bu kadar konuşurken gördüm Roku o kılıç'a iyi davran.
[Roku] Tamam Usta
Roku ve Miro Albion ile vedalaştı. Eve doğru yürürlerken Miro başladı,
[Miro]Roku elindeki kılıç eskilerden beri yer yüzüne çıkmadı. Kullanıcısı kadar güçlenen bir kılıçtır ve gün yüzü sevmez sakın onu hor kullanma sadece gerektiğinde kullan.
[Roku] Sensei peki ama maden nadir kullanıcam neden aldık bu kılıcı.
[Miro] Bunu sormanı bekliyordum.Sana bir kılıç daha alacağız ve aldığımız kılıç kırmızı olacak elektrik kullanıcıları için yapılmış bir kılıç.Senin için ideal gizli topraklardan alınan metal ile dövüldü. Dayanıklılığı yeteri kadar fazla.
"Roku ve Miro diğer kılıcı da aldıktan sonra eve yolculukları başladı. Roku bir silah isterken şimdi iki silahı olmuştu. Bakalım onları nasıl kullanacaktı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kollegen
FantasyEski zamanlarda geçen bu dünya da paralı avcılar vardır ve bunlara Kollegen denir. Kollegenler kendi aralarında gruplara, loncalara ayrılmıştır ve derecelendirilmiştir.(Hikaye içinde anlatılıyor.)Bu dünya da birden fazla tür ve ırk bulunur. Bunlarda...