*6.*

43 3 1
                                    

"Ahoj!"povedala som a objala ju a predstavila ju z babami. Ako vidím hneď si padli do oka začo som bola strašne rada.

"Čože?Nie! " zakričala som na otca. "Ale áno zbal si veci zajtra odlietame."zakričal s5 - "To nieje fér!" povedala som a rozplakala som sa. "To bude dobré sestrička."povedal Ben a objal ma. Otec nám oznámil že si našiel priateľku niekde v New Yourku. A chce sa k nej nastahovať. Milé nie?! .. Bolo mi ešte horšie z toho že som musela opustiť Laylu Vanessu a Tay. Ale ako im to mám oznámiť? .. Pustila som Bena a bez slova odišla do svojej izby. Sadla som si na posteľ a pozrela na stenu kde boli moje fotky na jednej som bola ja a Layla na tej fotke sme sa obímali vtedy to bolo na moje narodeniny. Na dalšej fotke som bola ja Luke Jai Beau Skipy James a všetci svojej partie bolo to v tedy na kúpalisku. Zotrela som si stekajúcu slzu. A nadýchla sa. Musím to oznámiť Layle a ostatným. Napísala som každému správu že sa stretneme o hodinu v parku. Neunúvala som sa prezliecť alebo upraviť na sebe som mala čierne tielko a sivú chachimona vlasy som mala schitené v strapatom drdoly. Ako telo bez duše som prešla do preciene kde som si obliekla čiernu bundu a vybrala sa cestou do parku potrebovala som popremýšlať ako im to poviem. Cesta mi trvala 10 min. a potom som si v parku sadla na lavičku a premýšlala Ako zoberú?Nechcem o nich prísť mám strašne rada sú to moja druhá rodina.

---

Z diaľky som už počula ich smiech všetci ku mne smerovali s úsmevom na tvári. Keď už boli pri mne úsmev im z tváre zmyzol.  "Sky čo sa deje?" spýtal sa James a sadol si vedľa mňa. Začali mi tiecť slzy. Oprela som si hlavu a Jamesovo rameno. Ostatný stáli okolo a čakali  čo poviem. "Odchádzam."povedala som a nadýchla som sa. "Otec si našiel priateľku v New Yourku stahujeme sa tam."povedala som pomedzi plač na jeden dych. Všetci otvorili ústa ako keby som im povedala že niesom panna . "Čože?! Povec že klameš prosím."povedala Layla a už aj jej tiekli slzy. Postavila som sa pred ňu a sklonila hlavu chcela som  ju objať no ona ma odstrčila a rozbehla sa preč. "Stoj!"zakričala som. "Prosím stoj."povedala som už tichšie a znova sa rozplakala. Pocítala som ako ma niekto objal bol to Beau. "Sme tu stebou Sky."povedal a objal ma silnejšie. K nemu sa pridali aj ostatný a mali sme také spoločne objatie. Ako prvá sa otiahla Vanessa "Ale no. Nebudeme tu teraz plakať."povedala. "Má pravdu."povedal James a tiež sa otiahol. Jediný ma nepustil Luke "Budeš mi chýbať sestrička."zašepkal mi do ucha. A pustil ma. Zostali sme všetci stáť . "A kedy odchádaš?"spýtala sa šeptom Tay. "Zajtra."odpovedala som rovnakým tichým hlasom. "Tak to nemôžme nechať tak podťe! Ideme na naše miesto."povedal Skipy a začal ma tahať ostatný nás následovali.

---

"Tak a sme tu. "povedal Jai. "Hm tu už sme pekne dlho neboli."povedala som. Boli sme na lúke  všade okolo boli farebné kvety slnko príjemne svietilo a fúkal jemný vietor na okraji bola výhľadková veža na tomto mieste sme si sľúbili že budeme kamaráti navždy. "Hneď som tu."povedala Tay s iskričami v očiach. Každý sme si vychutnávali a spomínali na staré časi. Ako sme tu pobehovali a nahánali sa. 

Posadali sme si do kruhu na trávu a každý sa usmieval. "Už bežím!" zakričala Tay.  Sadla si ku nám otvorila našu  malú krabicu ktorú sme si tu skrily ked sme boli ešte malý. "Stále to tam bolo?"spýtal sa nadšený Boris. A hneď krabičku vytiahol Tay z ruky. "Si hrozný."povedala Tay so smiechom. On na ňu len vyplazil jazyk načo sme sa všetci zasmiali. "Stále to tam je!" zvýskol nadšením. Bol tám náhrdelník kamarátstva bol rozdelí na 8 častí. V tvare pizzy . Každý sme si zobrali jednu časť náhrdelnika a pripli sme si ju na krk. "Kamaráti navždy?"povedala som a podala ruku Beau-ovy a Tay ktorý sedeli vedľa mňa. Takto si každý podal ruky a ked už sme sa všetci držali za ruky vydvihli sme ich do hore. "Kamatáti navždy!" zvýskli sme naraz tak ako pred rokom. Takto sme tam sedeli a rozprávali sa o našej minulosti. Vážne mi týto ľudia budú chýbať. Povzdichla som si. "Čo sa deje?"spýtala sa Vaness. "Už budem musieť ísť."povedala som.

---

Zastali sme pred mojím domom. Prišli ma odprevadiť. Otočila som sa na nich zmyzol my úsmev z tváre. Víidíme sa už asi posledný krát.  Do očí sa mi nahrnuli slzy. "Neplač."povedal smutným tonom Beau a objal ma objatie som mu opätovala. "Mám ťa rada braček."povedala som a objala ho silnejšie "Veď aj ja teba sestrička."povedal Beau dal mi pusu na čelo pustil ma. Takto som sa rozlúčila zo všetkými. Pomalím krokom sa prešla ku našej bránke . Nemala som silu im niečo povedať. Tak som im len zakývala a vybrala sa dnu. Keď som už chcela otvoriť vchodové dvere sa ozval Luke: "Nikdy na teba nezabudneme."povedal a zdvyhol svoju časť pizzy na krku takto to urobili všetci aj ja. "Veď ani ja na vás."povedala som a vošla do domu. 

--

Celý čas ako som si balila veci som plakala. Layla sa mi od vtedy neozvala a keď som jej volala len my povedala že ma nenávidi a zložila. To ma strašne bolelo ako mi to mohla urobiť? Boli sme ako sestry a trz ma nenávidi. No čo už aj taký sú ľudia zradia ťa a klamú ti do oči. Zradí ťa práve ta osoba ktorá mi povedala že mi nikdy neublíži. Bolelo to srašne len pomyslenie na ňu ma bolelo no  povedala som si že budem silná. Pobalila som si všetky svoje veci. Skoro ráno odlietame. 

Ahojte tak tu je ďalšia časť po dlhej dobe:D ... Je trošku smutnejšia :( .... 

Ďakujem za každý koment a vote:) ! 

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Nov 22, 2014 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

*°Life°*Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt