.4. 《 buli! 》

10.6K 273 19
                                    

Sandra ruhája pedig ez:

-Na ezzel  is készen vagyunk- mondta Sandra - Na igen, akkor jöhet a takarítás- mondtam és elkezdtem lemenni a földszintre takarítani

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

-Na ezzel is készen vagyunk- mondta Sandra
- Na igen, akkor jöhet a takarítás- mondtam és elkezdtem lemenni a földszintre takarítani. Másfél óra múlva jöttek Nathanék.

-Mikor jönnek ?- kérdezte Sandra
- Hát úgy volt megbeszélve hogy 8 kor- mondta Eric
- Akkor 1 óra múlva jönnek - fejeztem be Eric mondatát az utolsó egy óra a készülődéssel telt. Felvettek a ruhámat hozzá egy fekete magassarkú cipőt és begöndörítettem a hajam plusz raktam fel sminket ami nekem alapozóból, szempilla spirálból , vörös rúzsból és túzvonalból állt . Sandrának is kb ez volt csak ő neki a rúzsa rózsaszínes volt.

Lent már beindítottak a zenét is a srácok. Mikor lementünk már 8 óra volt.

-Na hogy nézzünk ki? - kérdezte Sandra

- Csodálatosan- mondta egyszerre a két fiú. Hát igen elpirultam. Kopogtak az ajtón, a srácok kinyitották az ajtót és beléptek a csapat többi tagjai.

- Sziasztok- mondták srácok. Na igen a fiúkkal nincs semmi problémám, DE van a csapatban 3 lány akit ki nem állhatok hogy miért? Ez egyszerű mert az egyik lány pont Nathan exe akit legszivesebben kinyírnák... na és a másik kettő a csatlósai akiket a srácok csak azért hagyják mert "jó csajok" aha persze.

- Sziasztoook srácok-mondta Jessica Nathan exe.
- Szia neked is- gúnyosan mosolyogtam ő pedig erre csak rám nézet és elfordította a fejét.

Mindenki beszélgetett, már javába fojt is a buli mikor valamelyik hülye gyerek kitalálta hogy játszunk felelsz vagy merszet...

- Szóval Nancy felelsz vagy mersz?- kérdezte Joseph
- Merek!- Mondtam ki egyszerűen.
- Hát ha ennyire mersz akkor csókold meg Nathant !- mondta Joseph.

*Sziasztok ez lenne a negyedik rész. Szerintetek milyen?♡

Bátyám Legjobb HaverjaTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon