24012020 ~ 1653~~~
"Hoşlandığım kız Yeonjun'a aşıktı."
Taehyun'a attığım bakışlarla güldü.
"Saçmalama, ona olan öfkem bu yüzden değil.
İnsanların kimi sevip kimi sevmeyeceklerine biz karar veremeyiz değil mi?"Gözünün önüne gelen saçlarını arkaya doğru tarayıp yanımdaki yataklardan birine uzanmıştı.
"O, herkesin örnek gösterdiği bir öğrenciydi."
Gülümsedi.
"Çok güzeldi Beom."
Gülümsedim.
"Çok mu?"
Yüzünü bana çevirirken başıyla onayladı beni.
"Benim farkındaydı. Yeonjun'un onun farkında olduğu gibi...
Herkes her şeyin farkındaydı.
Yeonjun her zaman gülümseyen, bütün etkinliklere katılan normal bir insandı.""Sonra ne oldu? Hoşlandığın kız açıldı mı ona?"
"Hoşlandığım kız ona açılacaktı. Tüm okulun önünde hemde. Saçma ama o gün okulun girişinde gerçekten fazlaca öğrenci vardı. Sanki hepsi o kazayı bekliyordu."
Gözlerini kaparken konuşup konuşmamak kararsız olan dudaklarını ısırdı.
"O gün kontrolden çıkan bir kamyon tam altı öğrenciyi ezmişti. Aralarında Yeonjun'un da olması gereken tam altı öğrenci."
"Ne?"
"Hoşlandığım kız, onu kurtarmak için kendini onun önüne attı. Çünkü Yeonjun o an hiçbir şey yapmadan kamyonun onu da ezmesi için salakça dikiliyordu. Hoşlandığım kız, onu tuttum gitmemesini söyledim ama beni umursamadan gitti. Yeonjun için gençliğini feda etti.
Aptal. Bu kadar mı çok seviyordu onu?"Derince bir nefes aldı.
"Onun yüzünden öldü Beom."
"Sonra ne oldu peki?"
"Yeonjun bu hale geldi. Çünkü o da farkındaydı kendisi yüzünden birinin öldüğünden."
"Yani tüm suçlu Yeonjun mu?"
"Ne olursa olsun ona olan öfkem dinmiyor."
~~~
24012020 ~ 1949
Syglr
Svglr