-1-

28 0 0
                                    

Merhaba ilk defa yazıyorum umarım okunur :) 

 EVRADAN;

Garip bir gün olacağından haberim yoktu.Zaten sabah bir parkın bankında açtım gözlerimi.Bu kötü dünyadan kurtulmamın en kolay yolu uyumak ona da izin vermiyorlardı.Bir görevli yanıma gelip burayı teketmemi söyledi.Söve söve oradan uzaklaştım.

Peki şimdi nereye gidecektim? Nereye gideceğimi bilmedenkendimi sahilde buldum.bir kayanın üstüne oturmuş denizi öylece izliyordum. Çevremdeki insanlar bakışlarını benden alamıyordu sanki..

UZAYDAN;

Uyanmak yeni güne başlamak kadar kadar hatika olan bir şey daha varsa o da yanında bir çıtırla uyanmaktı off kız süper ama acilen karakola gitmekte ayrı bir dert aynı zamanda geç kalmıssan tabanlara kuvvet baby!! Bu saatte çok trafik olacağı için sahil yolunu tercih ettim. Arabayı evin önünde bıraktım fakat evden çıkmadan önce yanımdaki fıstığıda unutmadım.Telefon numaramı yazıp yanına koydum.Bir öpücük daha alarak uyandırmadan evden çıktım.Sahilden doğru giderkem biraz temiz hava almak için yavaş ilerlemeye karar verdim.Sonuç olarak zaten geç kalmıştım bir de kimmseden azar yicek durumda değildim zaten güne güzel başlamışım bozmaya ne gerek var. Hem yürüyor hem de etrafıma bakınıyordum.Sabahın erken saatleri olduğu için çokta kalabalık değildibir kaç yaşlı insan, liseli aşıklar , işe yetişmek için ordan oraya koşturan-ben bun dahil değilim sanırım- bir de dikkat çeken kıyafetleriyle kayalıkların başında oturmuş bir kız....  Çok masum fakat hayattan bezmiş bıkkın ruhu yok gibi bakıyordu sanki yanına yaklaştım ve tam bir şeyler diyeceğim sırada kız ''özür dilerim '' dedi ve  birden suya atladı

panikledim  

bende arkasından suya atladım ve kızı tuttuğum gibi sudan çıkardım bu kız çıldırmış olmadı suya atlanır mı birden hiç ona  söylenirken kız birden ''bir şeyim yok kalk üzerimden '' dedi ve bende hışımla üzerinden kalktım.Kız kalktı ve yürümeye başladı yorgun adımlar atarak ilerliyordu yanına gitme gereksinimi duydum ceketimi çıkardım ve omuzlarına doğru koydum tenine dokununca ürperdi birden ''çok saol ceketın kuru ya hani beni ısıtsın'' şaşkınlıkla ona baktım ve haklı olduğunu anlasamda ceketimi almadım.''bu arada ben uzay peki ya sen '' ''bende evra oldu mu artık gidebilir misin ?'' ''son birşey daha suya atlamadan önce neden özür dilerim dedin ve neden atladın ki suya '' '' çok meraklısın ve bu seni ilgilendirmez şimdi defol git başımdan '' 

EVRADAN; 

Islak değilmiş gibi bir de çeketini verdi salak şuan açım titriyorum ve ıslağim lanet olsun Ne yapacağımı bilmeden ilerliyorum insanların bana pislik mişim gibi bakmalarından tiksiniyorum hiç mi ıslak insan görmediniz? ah şu çocuğa sinirlenmemek elde değil neden beni kurtardı ki ama yinede tatlı bir yüzü var ve yakından bakınca pürüzsüz bir cildi ne diyorum ben ya bu düşüncelerden sıyrılmaya çalışırken yanımda bir mersedes durdu ve içinden bir adan beni sürükleyerek kafamı arabaya vurmama önem vermierek arabaya tıktı ''imdat '' diye bağırıyordum fakat bir süre sonra neden bağırdığımı düşününce anlamsız geldi ve yanımdaki adama baktığımda şok oldum. 

umarım beğenebileceğiniz bir şey olmuştur ilk bölüm :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECEMİN YILDIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin