....

54 5 0
                                    

Az önce uyudum mu dedim? Evet galiba. Yanılmışım. Kapı çalındı ve annem bana seslendi. Gelen kankamdı. Hayatım boyunca bana en çok değer verenlerdendi. Evet gelen kankamdı,kardeşimdi. Ecmel.

Sarıldık,ağladık. Onu gördüğüme çok mutlu oldum. O bana arkadaşlıktan ziyade gerektiği yerde abilik gerektiği yerde annelik babalık yaptı herzaman. Ecmelle 6 yaşında iken tanıştık. Çok iyi bir kız. Kimse onun yerini tutamaz. ❤

Neyse oturduk ve annem ikimize tutkunu olduğumuz limonatalarından getirdi.

+Evet canım anlat bakayım. Neler yaptın Adanada. Güzel geçti mi gezin? Yolculuğun nasıldı? Allahım ya hep ben mi konuşacağım? Anlat hadi.

-Adana falan yalan oldu benim için.

Gittim birine vuruldum vardık sevgili olduk.

+Yuh ciddi misin? Sen ve aşık olmak. Zor bir şey. Nasıl oldu?

Herşeyi anlattım ona. Herbir lafımda ayrı bir şok yaşadı. Ama mutlu oldu. Beni mutlu görünce o da mutlu oluyordu. Biz konuşurken Mehmet aradı. Ecmelden müsade istedim ve balkona çıktım konuşmak için.

+Aşkım nasılsın?
-İyiyim canım sen nasılsın? Yorgunluğunu atabildin mi?
+Yorgun değildim ki. Sen aldın bütün yorgunluğumu.
-Hayatım ya.
+Canımsın sen. Yarın buluşalım mı? Özledim seni. ☺
- Olur ama Ecmel de gelecek.
+Olur aşkım sıkıntı değil.
O zaman ben yarın sabah buluşacağımız adresi ve saati msj olarak atarım.
-Tamam canım. Kendine iyi bak. İyice uyu olur mu?
+Tamam sende.

+Ne konuştunuz bu kadar Merve?

-Hiç işte. İyimisin falan. Bir de yarın buluşuyoruz ve sende geliyorsun.

+Olur tamam.

Ecmelle vedalaştık.

Çok acıktım. Sofra da hazırdı. Hemen oturdum ve bir yıllık yemek yedim. ☺

Yemek yerken telefonuma mesaj geldi.

Dönüm NoktasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin