Sex sub lumina lunii

1.3K 19 4
                                    

-Vrei sa mergem in dormitor? O intreb putin direct dar in gluma ca sa-i vad reactia panicata.
-Daca ma iei usor...poate. Imi zice cam sincera.
-Nu cred ca doar din atata te-ai udat.. ii raspund ramanand masca.
-Nu inca, dar daca o ti tot asa s-ar putea sa primesti ce vrei in seara asta, spune plecand spre masa cu bauturi eu urmând-o.
As urma-o si la capatul lumii daca trebuie, e asa inocenta..Imi face inima sa-mi bata de 10 ori mai repede in momentele cand se apropie ca sa-mi dea un pupic pe obraz.
-Eu am nevoie de o tigara... mi le dai din buzunarul tau?
-Iar tigara? Spune iritata.
-Da.. spun eu in timp ce-mi puneam mainile in jurul taliei ei.
-Fumezi?
-Uneori. Raspunde sec.
-Hai cu mine, pentru tine am ceva mai special, si plec sus in dormitorul "de rezerva" sa zic asa, ea ma urmeaza. Deschid usa...si pe cine vad.. simt cum ma enervez.
E Jada cu Iulia in pat, se sarutau mult prea senzual. Nu stiu de unde aparuse Iulia. Ma prefac ca nu le vad si imi continui drumul pana la dulap scotand de acolo o tigara electronica cu aroma de ciocolata pentru Ale. Cand ma apropi de usa ceva ma opreste. Ah.. Jada
-Deja ma cauti? Spuse cu un ras isteric.
-Nu. Cautam asta. Si apropo, voi! Dispăre-ți de aici!
-Ai adus-o sa vada ce ravagii am facut noi doua in pat azi dimineata sau vrei sa o facem iar in 4? O spune Iulia mult prea serios. Alexandra plecand dupa ce a auzit asta. Pornesc in fuga dupa ea si o opresc pe hol.
-4? Despre ce vorbeste??
-Las-o. Vorbeste aiurea.
-Nu. Stiu ca esti destul de incontrolabila cand te exciti dar in 4...? Mie imi e jena sa o fac doar cu tine..singure.. vorbind gelozia din ea.
Dau sa o sarut pe obraz dar simt miros de alcool. Ma opresc brusc.
-Ai baut? Cu cine?
-Cu nimeni. Mi-a pus Mia un pahar de Jack.
-Jack? Mia? Ti-a pus tie? Spun asta asa rapid stiind ca ceva o sa se intample.
Brusc o simt cum se lasa in bratele mele..adormind pe loc. Pfff. Mia, la dracu! I-a pus somnifere in bautura. Ale nu a mai baut niciodata. Ce dracu e in capul ei? O duc pe Ale in dormitorul meu, incui usa si plec pufnind si injurand pe hol.
-Bă! Mia! Si brusc muzica se opreste.
-Ce vrei? Venind senzual catre mine crede ca mai cad in plasa ei, in nici un caz.
-I-ai pus somnifere in paharul de Jack, idioato!
-Si am mai adaugat ceva. Ca sa-i dea curaj sa v-o trageti odata. Ma intrerupe ea.
O prind de gat si o bag in perete. Restul doar privind toata actiunea.
-Ah, imi aduci aminte de partidele noastre sălbatice, spune si ma cam enerveaza.
-Iesiti! Acum! Toti! S-a terminat petrecerea! V-am zis sa nu va atingeti de ea!
-Usooor, mi amore. Daca nu te-as cunoaste as zice ca te-ai îndrăgostit de ea...ea.. un nimic. Nu-ti oferă placere. Nici macar un sarut adevarat nu am vazut sa iti dea. De ce dracu mai esti cu ea? Tipa Jada la mine.
-Tonul! Ai grija la ton si ma apropi brusc de ea.
-Amore.. nu ai vorbit niciodata asa cu mine din cauza unei fete. Mai ales pentru una ca ea, care nici nu merita sa doarma in patul tau. O spune pe un ton cam trist.
-Iesi! Acum! Urlu, ochii mei devenind rosii.
Toata lumea pleaca. Decid sa merg sa vad ce face printesa mea adormita. Descui usa, intru, ea era treaza. Ies pe usa plecand afara..in toiul noptii.
Sigur a auzit totul... o sa creada cine stie ce.
Imi scot o tigara si imi aprind, iese dupa mine tot strigandu-ma..
-Melissa...? Esti aici?
-Da.. aici in spate.
-De ce stai in intuneric? Ma intreaba speriata.
-Ochii, mi-s rosii..am pupilele dilatate de la nervi. Ai...ai auzit ce s-a intamplat in sufragerie?
-Da...nu trebuia? Esti diferita cu mine, am observat in seara asta. Iesi te rog de acolo si ia-ma in brate.
-Treci incoa' spun deschizandu-mi bratele si facand un pas in fata.
-De ce ma gandesc doar la buzele tale?
-Ah..un efect secundar al bauturii..o mint eu ca sa nu-i spun ca Mia o drogase.
-Mergem sa ne culcam?
-Mergem. Dar dormi, nu altceva. Ai baut destul de mult.. stiu ca o sa ma astepte o noapte lunga.
-Saruta-ma!
-Nu, esti beata. Hai la somn, gura cască.
O duc in brate ca pe o mireasa si o pun in pat, eu ma pun la distanta de ea. Trag o patura peste ea si inca una peste mine inchid ochii sperand sa adorm dar nu o fac, o privesc. Brusc o aud cum suspină dupa un timp. Ma uit la ceas... au trecut 4 ore si eu am stat treaza? Cum dracu? Pierd notiunea timpului cand sunt cu ea. Ma apropii lipind-o de mine si sarutand-o pe frunte.
-Ale, sunt aici. Nu plange, sunt langa tine. Deschide ochii, te rog. Ale facand o fata asa dulce..
-Acum ma saruti? Si isi pune mana pe intimitatea mea, materialul subțire al pijamalei stand in calea degetelor ei.
-Iubire, vorbeste alcoolul din tine. Culca-te.
-Ba nu, isi deschide ochii si dă să mă sarute dar ma retrag. Ce dracu faci Smith? O vrei..o vrei asa de mult.. o vrei doar a ta. De ce dai cu piciorul?
-Poti sa nu te mai retragi? Am auzit tot ce i-ai spui Jadei, eram treaza. Si am auzit si ce a spus ea. Vreau sa-mi castig locul in bratele tale.
-L-ai castigat deja ii spun si imi trag un hanorac pe mine.
-Unde mergi la ora asta?
-Iau masina sa ma plimb.
-Te gandesti inca la Jada?
Pff...ce bine ma cunoaste fata asta.. chiar ma gandesc la Jada. Am exagerat. Ea nu a facut nimic.
-Vii sau..?
-Vin..si imi trage un zambet cam prea pervers.
Imi dau ochii peste cap, imi iau cheile de pe birou si mergem spre garaj. Deschid portiera, o strig si apoi intru in masina. Imediat apare si ea.
-Si..unde mergem?
-Oriunde. Sa ne uitam la luna. Eram deja plecate de ceva minute. Eu stateam cu cotul pe portiera si cu o mana pe volan, Ale adormise.
Ajungem intr-un loc o cu priveliste splendida, felul cum lumina lunii se vedea in acel loc era magic.
Ale se trezeste incetisor din cauza ca eu cautam tigarile in bord.
-Iar tigara? Murmura ea..
-Aham..
-Arunc-o!
-De ce?
-Nu. Lasa.ma sa o fumez linistita. Se ridica in capul oaselor si mi-o ia din mana, trage un fum, mi-l da in fata si apoi o arunca pe geam.
-Nu te mai purta copilareste.. era ultima tigara. Spun eu iritata dar imi revin repede.
-Ale...ce faci...?
-Cum ce fac? Astazi simteam ca ard numai pentru ca ma priveai. Spune tipa a căre-i sani nu mai erau acoperiți de nimic. Fac ochii cat cepele cand vad ce face.
-Ale...imbraca-te. Nu mai am tigari... spun jucaus.
-Nu-ti trebuie.
-Ba da.. alfel o sa fac ce nu vrei..
-Shht..imi pune degetul mare pe buze si se pune peste mine. Cand dracu s-a dezbracat?
-Pot? Ma innebunesti. Si ii fac semn spre buze.
Aceasta se apleaca eu lipindu-mi buzele de ale ei, sarutand-o cu atata dorinta si pasiune, de parca viata mi-ar fi in joc. Ii dau lenjeria intr-o parte si ii frec feminitatea, ii coordonez mana ei la propria feminitate, imi pun mana peste, aratandu-i ce sa faca apoi ii iau mana ca sa--i ling degetele..
-Esti asa de buna...si gustoasa. Ii fac semn spre bancheta din spate. Isi lasa capul pe spate, ii deschid picioarele si o patrund cu limba si 2 degete in vagin in acelasi timp..ea arcuindu-se si implorandu-ma sa continui.
Gemea asa tare ca imi facea pielea ca pe gaina.
Scot limba si o bag iar cu putere, explorand-o... ah... e asa uda.. as putea face asta toata noaptea. Ma trage de par ivoluntar..
-Liss...te rog, stai...tremur...
Eu din contra continuam facand cerculete cu limba intre lăbii, in jurul punctului G..ma strange tare de par, iar eu ii simt orgasmul..
-Cum te simti? O intreb cu curioasa.
Nu putea raspunde din cauza respiratiei a gemetelor infundate.
Cand isi da seama ce tocmai am facut isi retrage picioarele dar eu o trag in bratele mele luand o patura de pe bancheta.
-Nu-ti fie jena..sunt doar eu. Doar noi doua.
Se uita la mine ca un copilas.
-Deci? Cum a fost? Azi trebuia sa-ti fi facut asta cand m-ai provocat.
-A fost... nu stiu cum sa-ti explic dar, mersi ca nu te-ai oprit. Esti super buna la asta.
-Stiu. Ranjesc eu mulțumită.
-Stai.. tu?
-Eu? O sa fac un dus rece dupa ce ajungem.
-Nu ti-a placut?
-Ba da, mult. Dar m-am concentrat total la satisfacerea ta. Se uita dezamagita..
Pot? O intreb iar din priviri.
Se apropie ea de data asta dar ma feresc in joaca si o sarut pe gat, continuand tot mai jos spre sani.. sfarcurile ei fiind inca tari.
-Iubitoo? Putem merge acasa? mi-e somn... spune cascand.
-Mergem. Dar..stii. Nu mai e Jada prin preajma ca sa-mi spui asa.
-Acum nu de asta o fac. Nu-ti convine? Foloseste vocea ei de copil, muscandu-ma de buza in joaca.
-Hai acasa. E mai bine in pat si ii fac cu ochiul. Ne asezam iar in fata iar ea isi pune capul pe pieptul meu, fiind învelită cu paturica pufoasa si adoarme.. asa fain doarme. Bănuiesc ca o duc in brate in pat, nu as vrea sa-i stric somnul. E dulce dulce dulce.. imi da lumea peste cap doar cu o atingere...
Ajungem acasa, inchid garajul si o duc in dormitor, ma bag langa ea si o trag in bratele mele, acoperindu-ne cu patura. O sarut scurt pe buze si adorm instant.

Se zice ca dupa ora 10 seara apare inspiratia perversă. :)) Ceva ceva pare a fi adevarat.
Scuzati eventualele greseli gramaticale, dar mi se inchid ochii.
1740 de cuvinte.

☆Plăcere la superlativ☆ +18♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum