Gitme

74 7 0
                                    

ARKADAŞLAR BÖLÜM GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM AMA İNANIN BANA HERŞEY ÇOK TERS GİTTİ VE YENİ BÖLÜMÜ YÜKLEYEMEDİM. BU SIRIDA GEÇEN BÖLÜMDE SÖYLEDİKLERİM GEÇERLİ YORUMLAR ARTMADIĞI SÜRECE UZUN BÖLÜM GELMİYECEK 

GİTME

Ne yok artık tamam o iyi biri değildi ama bundan onu isteyemezdi ki.

-          Keşke istemeseydin sonuçta onun da duyguları var.

-          İnan bana onun duyguları filan yok o aptalın teki ve o burada olduğu sürece biz mutlu olamayacağız  o yüzden gitmeli.

-          Be-n bilmiyorum yani eğer öyle diyorsan.

-          İnan bana herkes için en iyisi bu.

-          Tamam o zaman.

AKŞAM

Scot’a el salladım ve eve girdim.

-          Sen nerelerdesin ve telefonun neden kapalı seni çok merak ettim.

-          Üzgünüm şarjım bitti sonra konuş şak olur mu biraz yorgunumda. Merdivenleri çıkmaya başladım.

-          Hep aynı şeyi söylüyorsun ama bir gün gerçekten konuşucaz. Tabi kesin konuşuruz.

Onu seviyordum ama bazen sıkıyordu gerçekten sıkıyordu. Odama girdim ve

-          David.

-          Selam.

-          Sen...

-          Karga canım unuttun mu yoksa .

-          Doğru bir anda... Yanıma geldi ve elimi tuttu ne oluyor ya

-          Seni tanıdığım için çok mutluyum ,biliyorum pek fazla iyi anımız yok  ama ben yinede seninleyken çok eğlendim seni üzmeyi hiçbir zaman istemedim ama istemeden de olsa seni kırdım ve senden af diliyorum. Alnıma bir öpücük bıraktı ve.

-          Umarım çok mutlu olursun , gittiğime değer,kendine iyi bak ... pencereye yaklaştı ve

-          Çirkin ördek yavrusu. Kargaya dönüştü ve bana bakıp kanatlarını çırpmaya başladı. O gidiyor muydu ama sanki onsuz hiç bir şey olmayacakmış gibiydi. Ve bir anda o kelimeyi söyledim hayatımızı değiştirecek olan kelimeyi.

-          GİTME...

Yeni Hayatım 2.Kitabı Seçim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin