~13.Bölüm~
Medya : Belda Dinçer.
İnsanlar yaradır insanlara.
-Girelim.
Sakin adımlarla Teonun hazırladığı davetiyeyi verip içeri girdik. Teo kendisini överken biz boş bir masanın etrafına dikildik. Hepimizin kulağında küçük kulaklıklar vardı.
Etrafa göz gezdirdim. En büyük koltukta yayılarak oturan adamı gördüm. Etrafı izliyor kızları dikizliyordu. Bi adam yanına eyilip birşey söyledi adamın yüzü gülerken adamı gönderdi. İçkisini yudumlarken bizimkilere döndüm ve
-Şu köşede oturan adam alıcı galiba. Gidip öğrenicem dedim.
-Nasıl dedi Evran sertçe.
-Adamın yanından korkuyormuş gibi yapıp geçicem muhtemelen dikkatini çekerim yanına çağırır ağzından laf alırım dedim.
-Gerek yok kızları tek tek getirdiğinde öğreniriz kimin alıcı olduğunu dedi Evran.
-Zaman kaybederiz bikaç kızı götürürler dediğimde.
-Aynen dedi Işıl.
Evrana baktığımda gitmemi istemiyor gibiydi.Ne zaman bana güvenicekti acaba?
Ona dik bir bakış atıp yanlarından ayrıldım. Adamın yakınlarına geldiğinde bilerek bi kıza çarptım.
-Dikkat etsene be.
-Pa-pardon dedim korkuyor gibi yapıp utana sıkıla ilerlediğim sırada.
-Hey sen dedi adam. Korkuyla ona baktım. Duymamış gibi yapacağım sırada adam kolumu tuttu ve yanına çekti.
-Sana dedim duymuyor musun?
-Be-benim gitmem gerek. dedim
-Kızların olduğu odaya mı dediğinde kafamı salladım.
-Sahibiniz benim yanımda dur. dediğinde kulaklıktan Evranın sesi geldi
-Orospu çocuğu.
-Sahibiymiş sanki köpek sahipleniyor pezevenk dedi Teo
-Kansız ibne dedi Ozan.
-Sen ne güzel şeymişsin öyle kırk yıl arasam bu kadar güzelini bulamazdım dediğinde tekrar küfürler sıralandı kulağıma.
Bakışlarımı kaçırdım.
-Belda adamın yanından ayrılman lazım adamlarından biri geliyo ben oyalıcam hemen kalk dedi Pusat.
-Benim acilen tuvalete gitmem gerek dedim.
-Olmaz otur dedi adam
-Zaten sana gelicez lütfen dediğimde
-Tamam çabuk ol dedi. Yanından ayrılıdığımda tekrar yüzüm sertleşti ve
-Orospu çocuğu diye mırıldandım.
-Beni izliyor tuvalete gidiyorum ordan da odayı bulmaya çalışıcam dedim.
-Herşeyi sen yapmak zorunda değilsin araya karış buraya gel.dedi Evran
-Adamın fazla dikkatini çektim gitmesem anlar dedim.
-Fazla dikkatini çekeceğini zaten biliyorduk dedi sinirle Evran. Dudaklarım kırılırken tuvalete girdim.Kendime bakıp tuvaletten çıktım. Birden koridorun sonundan sesler yükselirken biyere saklanıp dinledim.
-Bırakın bizi siz orospuların dediğini yapmıcaz bizi kimseye satamazsınız.Bi tokat sesi sonra başka birinden çığlık.
Sesler birbirine karışırken odadan bir kadın ve birsürü koruma çıktı.
-Neler oluyo orda dedi Deren.
-Anlıcaz Dedim.
-Hayır dedi Evran yine sert sesiyle.
-Bi kere olsun bana güven ve itiraz etme dedim sert sesimle. Ses gelmeyince izlemeye devam ettim.Kızlardan biri kadını bıçaklamıştı.
Dudaklarım kıvrıldı korumalar onlarla çıkarken bi koruma kapıyı kitleyip çıktı. Tuvalette girer gibi yapıp adama son hızla çarptım.
Adam düşerken bende üstüne düştüm bilerek.
Adam tam ağzını açıp küfredecekken beni gördü duraksadı ve aramızda romantik bi an geçti.Afalladığı sıra ceketinin cebinden usulca anahtarı aldım.
-çok çok pardon dedim üstünden kalkarken
-A önemli değil. dedi hala bana hayranca bakarken
-Önemli olmaz olur mu üstünüze düştüm dedim bastıra bastıra.
Evran dan küfür gelince gülecek gibi oldum.
-Kusura bakmayın tekrardan diyip tuvalete girdim. Adam arkamdan bi süre bakıp toparlandı ve gitti.
Hızla odaya girdim.
-Odaya girdim dedim.
-Belda çok tehlikeli dedi Ozan.
Kızların gözleri bana çevrilirken gözüm yüzünde 5 parmak olan kıza kaydı. Ona bakıp dudaklarımı kıvırdım.
-Sen kimsin dedi bana
-Sizi kurtarmaya gelen biri. dediğimde hepsinin gözü parladı.
Sevinç nidaları yükselirken sessiz olmalarını söyledim.
-Anahtarı nasıl buldun.
-Kitleyen adamdan çaldım. Kaç kişisiniz.
-13 dediğinde kafamı salladım.
-13 kişi var burda adamlara ne zaman saldırıcaz dediğimde.
-Şimdi dedi Evran ve silah sesleri yükseldi. Bikaç adam odaya dalarken
-Selam dedim ve birine kafayı gömdüm. Digeri çenesine yumruk atarken diğerini yere serdim koridordan gelen adama bacagıma bagladığım çakıyı fırlattım bacagına saplanırken kızlar çıglık attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Kırıntısı
Novela JuvenilGözlerinde yaşam belirtisi olmayan bir kadın düşünün. Tükenmiş sözleri, ölmüş umutları olan bir kadın. Ve bir adam düşünün. Öfkesiyle yedi alemi zangır zangır titreten. Gözleri hep öfkeli bakar o adamın. Hayatadır öfkesi. İkisininde tek panzehir...