Převrat

225 16 0
                                    

(Darth Relius)

Po skončení naší diskuse, jsem se odebral do hangáru na svou osobní loď. Šla se mnou i Darth Tifiate. Ve chvíli co jsme si sedli do kokpitu a nastartovali, mi řekla. "Proč se s ním chceš sejít?, Mír je lež, je jen vášeň." Podíval jsem se na ni. "To sice ano. Ale... nepřemýšlela jsi někdy nad tím... co by se stalo kdyby někdo jako on zabil císaře." Vytřeštila na mě oči. "Nerouhej se lorde Reliusi. Císař je mocný a jeho hněv, strašlivý."- Kašlu ti na titul i na nějakého císaře. Když se přidáme k Solovi tak můžeme císaře svrhnout a zastavit válku. Na křižníku si musíme dávat pozor na pusu. Kdokoli by nás mohl udat císaři, ale tady jsme sami. Sama víš, že válka nic nevyřeší a navíc. Jen hlupák by bojoval s Kylo Renem a ještě větší blázen je ten, kdo by se postavil někomu, kdo je dvakrát tak mocný."- Máš pravdu. Ale co když císař naší zradu vycítí?"- Nevycítí." Řekl jsem ve chvíli, kdy loď dosedala na povrch planety.

Přišel čas shledání a on nikde. Pak se ale z poza nedalekého kopce vynořila postava v černém oblečení, podobném jedijskému rouchu a s černýma vlasama. "Ben Solo?" Zavolal jsem na něj. Přišel až ke mě a odpověděl. "Ano. A koukám, že jsi vážně nepřišel sám." Usmál se a já nevěděl jak zareagovat. "Proč jsi s sebou nevzal své vojáky?" Zeptal jsem se ho nakonec. "Jak jsem ti už jednou řekl, nejsou to mí vojáci. A jsou za tím kopcem, přes který jsem před chvílý přešel." Řekl a usmál se na mě. "Dokázal bys nás naučit ovládat i světlou stranu?" Zeptal jsem se ho. "Šlo by to." Odpověděl mi Solo. "Skvělé. Takže..." Když jsem se ho chtěl zeptat na spiknutí proti císaři, tak mě vyrušil. "Necháš mě někdy taky domluvit? Šlo by to. Ale museli by jste částečně zavrhnout učení sithů a obecně téměř všechno co znáte. A ohledně tvé otázky. Dostaň nás k císaři a zabijeme ho." Podíval jsem se přes rameno na Tifiate, která stála asi 2 metry za mnou. "Já jsem ochotný zavrhnout učení sithů, ale nevím jestli je to tak i u Tifiate. A jak jsi vůbec věděl, že se chci zeptat na císaře?" Nechápavě jsem se na něj podíval. "Je jednoduché zjistit na co ten druhý myslí, když nedává pozor a nesoustředí se. A díky tomu také vím, že tvá žena je vůči mě nezaujatá a že si na mě teprve dělá názor... No skvěle, takže to vypadá, že mám další dva učedníky." Zasmál se Solo. "Takže nás naučíš ovládat i světlo, když tě zavedeme k císaři?" Zeptala se ho Tifiate. "Ne mě, ale nás. Tím myslím mě a mé tři učedníky. Taii, Voe, Henixi! Pojďte sem!" Zavolal směrem ke kopci a pak už jsme jen viděli, jak k nám z kopce míří tři postavy přibližně stejného věku jako Ben Solo.

Po seznámení a vytvoření plánu k útoku na císaře nám všem vyhládlo a tak jsme se vydali na naši vlajkovou loď s tím, že Ben Solo se vydával za Kylo Rena a jeho učedníci za jeho stoupence. Přeci jen každý sith nebo uživatel temné strany měl nějaké stoupence. A ve chvíli, kdy jsme vstoupili na loď, začala hra na život a na smrt. Hra o to, kdo koho první zabije, jestli my císaře, nebo císař nás.

Hned po příletu na loď se Ben chopil své role přímo grandiózně. "Tohle je ta vaše vychvalovaná loď lorde Reliusi? Byl jsem už na mnohem lepších a hlavně majestátnějších lodích. Tohle je jen směšná rachotina. S tímhle republiku neporazíte a jestli si váš císař myslí opak, tak vás vede do záhuby." Řekl s jistým, ale hraným opovržením. "Jak se opovažujete takhle mluvit o mocném císaři? Okamžitě vás nechám zatknout!" Řekl můj velící důstojník. "Víte vy kdo já jsem?! Já jsem mocný Kylo Ren a jestli proti mě něco máte, tak vás vlastnoručně zlikviduju! Rozuměl jste?!" Ben na něj téměř až řval. Byla na něm vidět frustrace a náznaky šílenství, což ještě podtrhovalo jeho děsivé vystupování. Všichni okolo se raději ihned přestali bavit a stoupli si do pozoru. Takovýhle respekt neměli ani ze mě a to jsem byl jeden z nejmocnějších sithských lordů. A velící důstojník samou hrůzou dokonce omdlel a to se nebál ani mluvit s císařem, ale Ren byl prostě autorita. Mezi vojáky a dokonce i mezi sithy, kolovaly legendy o Rytířích z Renu a ty legendy ve kterých vystupoval Kylo Ren, byly obzvlášť děsivé. Navíc byl Kylo Ren obdivován i proto, že zabil několik jediů a to se jen tak nevidí. A upřímě tím svím divadílkem mi Ben také nahnal hrůzu. Cítil jsem jak se mi vypínají všechny svaly v těle a mé podvědomí mi říkalo uteč do bezpečí, ale zůstal jsem v klidu a v duchu jsem se své podvědomí snažil překřičet.

On mi neublíží!

Jsme spojenci!

Není důvod k panice!

Z hangáru jsme si to namířili přímo do mojí pracovny a já po cestě vydal rozkaz k návratu na Dromund Kaasu. Po tom co se za námi zavřely dveře mé pracovny, se Ben přestal tvářit tak přísně. "tak co říkáte na to moje vystoupení? Sehrál jsem Kylo Rena dobře?" Zeptal se nás a začali jsme se smát. Chtěl jsem mu odpovědět, ale Voe byla rychlejší. "Byl jsi skvělý Bene . Chvíli jsem měla pocit, že ho vážně zabiješ a pak když omdlel hrůzou..." Všichni jsme přikývli na souhlas a místností se rozlehl smích. A právě v tuhle chvíli jsem byl rád, že je moje pracovna zvukotěsná. "Kylo nikdy nepřestane být mou součástí. Jsme jedno tělo. A abych byl upřímný, tak jsem rád, že jsem se mohl konečně taky trochu uvolnit ze řetězů a vybuchnout, sice jen trochu, ale to nevadí." Řekl stále se ještě usmívající Ben.

Nový řád sílyKde žijí příběhy. Začni objevovat