Roku Kurai Hebi'ye katılmış ve alışmaya başlamıştı. Akiralar önemli görevlere gidiyor, Rokuyu hazırlıyordu. Bir,iki haftadan sonra Akira herkesi topladı ve başladı,
[Akira] Millet hepiniz toplansın aramıza yeni biri katılıyor adı Roku Nanabe. Onda yetenek görüyorum ve artık bizden biri. Rokunun dışında hiç kimseye söylemediğim birisi daha var uzun yoldan geldi ama eskiden beri kendisini tanırım. Onun adı Takuma,
Takuma kapkara zırhlara kapanmış, konuşmayan ve çok ciddi biridir. 10 kişi ile sınırlı olan Kurai Hebi 11 kişi olmuş ve 2 yeni kişiyi bünyesine katmıştı. Roku Takuma adındaki bu adamında başvurduğunu bilmiyordu. Akiranın bir bildiği var diyip geçti.
[Akira]Öncelikle sizlere söylemek istediğim bir kaç şey var. Uzun zamandır Kollegen Üssü ile aramız bozuk fakat bana yeni bir bildiri göndermişler. Bizleri 5 ay sonra verecekleri büyük yemeğe davet etmişler. Bende kabul ettim biraz oralarda görünmek bizlere yeni işler sağlayabilir.
Roku bu cümleleri duyunca çaktırmadı ama çehresi alev aldı. 5 ay sonraki yemek onun için olmaktan çıkmış Kurai Hebi ve benzeri grupları da çağırmışlardı. Bu yüzlerce kişinin katılacağı bir davet olacağı belliydi.
[Akira] Hepinize 5 aylık program hazırladım. Hepinizin yeteneklerine güvendiğimden sağlam görevler edindim. Hepinizin sadece 1 hedefi olacak ve S-S+ seviyesinde bir canavar ile karşılaşacaksınız. Hepiniz tahminen 4,5 ay o işle uğraşacaksınız. Yemeğe yetişecek şekilde ayarladım fakat ufak aksaklıklar saatler veya günler olarak gecikme yaşatabilir. Öncellikle Yeni üyelere sizleri tanıtayım. Dediğim gibi Takuma ve Roku yeni katıldı. Roku çifte kılıç olarak anılıyor o yüzden iki silahı var. Takuma ise tek büyük silah ile geziyor. İkiside güçlü onlara güvenin.
Kurai Hebi üyeleri 5 kadın ve 6 erkekten oluşmaktaydı. Kadın üyeler, Yoko,Yui,Rin,Fuu,Kaori'dir.
Erkek üyeler ise; Haru, Daisuke,Akira,İtsuki ve yeni 2 üyesi ile Roku ile Takumadır.
Herkes fazla konuşmuyor , sadece talimatları dinliyordu. Ardından sessizlik bozuldu.
[Yoko] Yeni üyelere bu seviye bir görev vermek doğru mu Akira.
[İtsuki] Çok endişeleniyorsun Yoko.
[Rin] Cidden Yoko fazla düşünüyorsun hata yaparlarsa ölüceklerdir.
[Kaori] Rin çok kabasın onlara biraz nazik davranmalısın.
[Rin] Pff.
[Haru] Takuma ile bende büyük silahlar kullanıyorum onu ben alayım.
[Akira] Olur, atılgansın Haru.Rokuyu kim almak ister peki Yui veya Fuu ?
[Fuu] Ben çömezlerle uğraşmak istemiyorum.
[Yui] Kaba davranmak istemem ama bende daha sonra telafi ederim ama şimdi olmaz.
[Akira] Kabalıktan söz etmişken böyle davranmanız çok iyi oldu.
[Roku] Akira gerek duymuyorum. Tek başıma hallederim. Zaten onlara güvenmek gibi bir niyetim yok.
[Yoko] Birisi biraz sinirli gibi.
[Akira] Neyse Rokuya karışmayalım zaten bedelini göze almıştır. Eğer olurda yaşarsa gelince bol bol konuşursunuz.
Akira herkese ne yapacağını tanıttıktan sonra sıra Rokuya geldi. Herkes genellikle güçlü ejderleri öldürecekti. Ejder öldürmek Akiranın hoşuna gitmiyordu fakat öldürecekleri ejderler canlıları katleden türdendi. Tabi herkes ejder öldürmeyecekti. Yoko ,Rin ve Roku farklı canavarlar ile savaşacaktı. Roku hızlıca ne öldüreceğini sordu. Akira ona ne öldüreceğini, nerede olduğunu ve haritasını verdi. Roku ilk başta tedirgin oldu çünkü öldüreceği canavar o kadar büyüktü ki daha önce karşılaşanlar ya korkarak öldü ya da donarak. Fakat Roku elektrik kullanıcısı olduğu için buza karşı bir şansı vardı.
Roku korktu fakat belli etmemek için ilk kişi olarak kapıdan çıktı. Tam arkasından Akira bağırdı,
[Akira] Hey Roku! Kılıcını unutma!
Dediği an Roku kılıcı hızlı bir şekilde yanına çekti. Belli ki Yamato da yeni özellikler keşfetmiş ve öğrenmişti. Artık kılıcı zihniyle kontrol edebiliyordu. Fakat birkaç saniyeliğine. Çünkü daha fazlası acı veriyordu.
[Roku] Umarım görüşürüz!
Her şeyi aldıktan sonra Roku yolculuğuna çıkmıştı 3 haftasını yemiş ve bu canavarı öldürüp o büyük yemeğe gidecekti. Roku ne yapacağını bilmiyordu fakat yolda düşünmek için bolca vakti olacaktı...+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kollegen
FantasyEski zamanlarda geçen bu dünya da paralı avcılar vardır ve bunlara Kollegen denir. Kollegenler kendi aralarında gruplara, loncalara ayrılmıştır ve derecelendirilmiştir.(Hikaye içinde anlatılıyor.)Bu dünya da birden fazla tür ve ırk bulunur. Bunlarda...