Tsubasa: zıplar Hop!
Koji Nakano: A...Anego! Bu çocuk süper! Futbol hakkında pek bir şey bilmesem de onun topla bir bütün olduğunu görebiliyorum!
Ishizaki: Geliyorum! Tsubasa!! Yeterli güce ulaşacağız! Shutetsu'yu yenmek için eğer uzman bir koç ve Tsubasa ile birlikte çalışırsak... Onları yenebiliriz!!
Koji Nakano: Sorun nedir Anego, Çok sessizsin?
Sanae Nakazawa: O... O çok tatlı...
Nankatsu Amigo Takımı: NEEE??!
Tsubasa: Hı? Roberto, demek geldin!!Roberto Hongo: Onun adı Tsubasa Ozora... Onu henüz yeni tanıdım... Onu çalıştırıp dünyadaki en ünlü futbolcu olmasını istiyorum. İşte, hayattakı yeni amacım bu!
Biraz süre geçer
Nankatsu İlköğretim: nefes nefese kalır
Brezilya'lı koç!! Artık yeter!!
Ben tamamen bitti---m...
Kenichi Iwami: Hareket edemeyeceğim...
Roberto: Çünkü henüz top ile arkadaş olamadınız.
Tsuyoshi Oda: Top ile arkadaş??
Ishizaki: Bir top ile nasıl arkadaş olunur?
Roberto: Her zaman onunla olmalısınız yemek yerken, okula giderken... Hayatınızın her alanını onunla şekillendirin... Ama sakın ellerinizi kullanmayın! Futbol topu bundan nefret eder.
Ishizaki: İmkansız! Ne yani her yere top mu süreceğiz?!
Akira Tsuboi: Kaleci bile mi?
Roberto: Hmm... Sanırım kaleci ellerini kullanabilir. Ama çok fazla değil.
Akira Tsuboi: Oley!
Ishizaki: Adil değil!Akşamüzeri [17:00] olur
Yarın Görüşürüz, Tsubasa, Görüşürüz Tsubasa!
Tsubasa: Görüşürüz, millet!Ishizaki: top sürer Acele etmeliyim karnım çok aç.
Tsuyoshi Oda: topu suya düşürürTsuyoshi Oda: Aah! Ishizaki, şimdi ne yapacağım? Topum suya düştü!
Manabu Okawa: top sürmeye çalışıyor
Ishizaki: Manabu? Senin evin diğer tarafta değil miydi?
Manabu Okawa: Evet ama arkadaşım beni dinlemiyor!
Ishizaki: Umarım akşama kadar eve varabiliriz...
Akira Tsuboi: Hehehe kaleci olarak ben ellerimi kullanabilirim.Tsubasa: merdivenlerden top sektirir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Tsubasa: Rüya Takımı
FantasíaMerhaba dostlar. Uzun uğraşlarla yapımına devam ettiğim Captain Tsubasa'nın ana hikâyesine hoş geldiniz!