Test, aminek egyszer lelke volt

20 2 0
                                    

Gonzálesz rendkívül nyugtalanul kavargatta kávéjában a kiskanalat. Fekete bőrkabátot viselt és vastag aranyozott órát a csuklóján. Mozgása egyre intenzívebb lett, arca szinte pirosodott a dühtől. Végül a cukor elkeverése helyett könyökével rángatta az asztalt, majd jókora adag kávét kilötykölt a csészéjéből.
- Az ördögbe is! - szitkozódott mérgesen miközben papír zsebkendőt vett elő a zsebéből.
- Hagyja csak, eltüntetem én! - ajánlotta lelkesen a szürke tréningnadrágot viselő pufók takarítónő.
- Köszönöm. - vetette oda ingerlékenyen Gonzálesz.
- Még mindig nem akadt nyomára Naoyának? - kérdezte tapintatosan a takarítónő.

- A négy legjobb emberem veszítettem el, Daisuke Hazel és Masashi rejtélyes módon kiléptek, Terut pedig azt sem tudjuk merre császkál! A fiúk nagyon furcsák voltak aznap, mind azt hajtogatták nem hallottak Naoyaról. Nevetséges! Évek óta a drog osztályon dolgoztak! - mérgelődött Gonzálesz. - Akárcsak az amnézia, a báró talán törölte az emlékeiket. - tette hozzá, miután bele ivott a megmaradt kávéjába.
- Lehetséges, ő bármire képes. - helyeselte a takarító.
- Amennyiben ténylegesen memória módosítást használt igen nehéz dolgunk lesz vele. Matsu! Tudom kire van szükségünk hívja be Karurát! - parancsolta a takarítónak.

A pufók nő meghajolt előtte és kötelezettségtudóan végre hajtotta az utasítást. Körülbelül fél órán belül megjelent oldalán egy fiatal hosszú barna hajú lánnyal, aki sötét kék blézert hordott fekete miniszoknyával és roppant magassarkú csizmát hozzá.

- Hivatott? - kérdezte illedelmesen.

- A bátyádról lenne szó, úgy véljük módosították az emlékezetét, de téged biztosan nem tudtak ki törölni belőle! Tudat-alatt annyi memória foszlánnyal rendelkezik rólad, hogy te vagy az egyetlen, aki észhez térítheti Daisukét! - magyarázta Gonzálesz.

- Az utóbbi években végeztem némi kutató munkát a bátyám nyomában. - mondta furfangos tekintettel Karura.
- Ah remek nagyszerű! Mit tudtál meg? - kíváncsiskodott Gonzálesz.

- Daisuke megértette a Code Joysu működési elvét, uram. Naoya elkeseredett, áldozat - típusú lányokra vadászik leginkább. Fivérem össze gyűjtötte a helyi Kyoden gimnázium összes tanulóját és azok adatait. A listán szereplő emberek közül piros filctollal bekarikázott egy fekete hajú Hiromi nevű lányt. Bátyám azt gondolta ő lesz a következő célpont. - ismertette kutatását Karura.
- Hozd ide a listát gyorsan! - utasította Gonzálesz.

Karura kicsit bólintott, majd hangos kopogások közepette eltűnt az ajtóból. Kis váratva vissza tért kezében egy borzasztó vastag barna színű füzettel.
- Íme! - dobta le az asztalra. - Elnézést, túl nehéz tartani - fújta ki magát.

Gonzálesz mohó kíváncsisággal lapozgatott bele itt ott megállva. Az egészet kézzel írták és fényképet csatoltak minden oldalhoz.

- Mito Arasaki, Masashi osztálytársa, hobbi biciklis, hétvégente sportol, rajong a szabadtéri programokért. - olvasta fel hangosan a főnök.

- Ayaka Sawori, állat barát, a városi kutyamenhelyen dolgozik. Meari Sumuso, évekkel ezelőtt elbocsátotta a gimnázium, mert veszélyes drog hatás alatt tartózkodott az iskolában. A szülők megbotránkoztak, az édesapja Andoreasu, a város egyik legsikeresebb bankára, megpróbálta pénzzel megvesztegetni a Kyodent, hogy felmentsék a lányát. A Fugo to Eritto vagy más néven Elittek bankja a korrupció hírére azonnal eltávolította a pozíciójából. Meari később a szomszéd város középiskolájába került, viszont ott sem hagyott fel a drogokkal, később Airiké Jonashan igazgató javító intézetbe záratta a lányt. - olvasta fel az adatokat Gonzálesz figyelemmel.

- Róla még sosem hallottam. Lapozhatok? - reagálta Karura.

- Andoreasu bizonyára nem hagyta annyiban a dolgot, miért nincsenek további adatok Meariról? - tudakolta Gonzálesz idegesen lapozgatva a füzetet.

Hiromi - Hideg, mint a jég (Új Változat) Where stories live. Discover now